anak anakku

4.4K 30 0
                                    

Sambil termenung, Rohaya, atau nama panggilan mesranya sebagai Yaya sahaja, mengusap usap perutnya yang semakin membesar. Setiap kali dia duduk bersendirian, dia akan teringat ingat dan memikirkan, siapakah bapa kepada anak yang sedang dia kandung itu. Kerana pada bulan tersebut ada tiga lelaki yang telah menidurinya. Serta ketiga tiganya juga sering melakukannya. Itulah yang Yaya sukar untuk menentukannya. Tidak seperti Zailani anaknya yang sulung. Ketika itu hanya suaminya dengan Nuar sahaja yang telah menidurinya. Hanya untuk perbandingan suaminya sekali, Nuar pula sepuluh kali.

Lagi pula hanya Nuar seorang sahaja yang telah menidurinya ketika itu, selepas dia suci dari datang bulannya sehingga Yaya  telah di sahkan mengandung. Begitu juga dengan Zainuri, anak ke duanya. Selain dengan suami nya, Amir juga sering meniduri nya. Setelah mengikut perkiraan memang ianya jatuh pada masa Amir yang menidurimya. Lagi pula ketika itu suaminya memang dua minggu tidak ada di rumah kerana urusan kerjanya. Itu yang membuatkan alasannya lebih kukuh lagi. Tetapi untuk kandungannya kali ini memang sukar untuk Yaya menentukan siapakah bapa kepada anaknya itu yang sebenar.

Walaupun ianya tidak penting, tetapi Sekurang kurangnya dia tahu juga siapa bapa biology anakmya itu. Memang Yaya mengakui kesilapannya tersebut. Ketika itu pada siangnya dia telah melayani Khairul. Pada malamnya Mahat pula datang, dia layan Mahat pula. Ke esokan petangnya Kidin pula datang, dia layannya juga Kidin. Memang Yaya sedar kelemahannya itu. Dia memang mudah di pujuk, di rayu dan di goda. Mudah sahaja nafsumya terangsang. Sebab itu se awal  usia tiga belas tahun lagi dia sudah ke hilangan daranya. Dari sejak itulah sehingga kini, dia telah menjadi penagih seks tegar.

Malang baginya setelah dia berkahwin, ketagihan seksnya semakin menjadi jadi pula. Sampai Zakuan suaminya, tidak dapat untuk memenuhi akan kehendak nafsu seksnya itu. Sehingga membuat dia terpaksa untuk berlaku curang. Apalagi dengan kelemahan yang ada padanya, mudah sahaja untuk lelaki mengambil kesempatan ke atasnya. Cukup dengan wajah tampan dan bergaya, serta pandai merayu dan menggoda. Maka bertekuk lututlah Yaya jawabnya. Mudah sahaja dia tidak ingat akan suami dan anak anaknya. Ketika itu hanya sedap dan nikmat sahaja yang sedang dia rasa, hingga pada yang lain pun semua akan turut dia lupa.

Yaya masih ingat, lelaki pertama yang mengajar dia untuk berlaku curang ialah Nuar, kawan baik kepada Zakuan, suami Yaya sendiri. Di hadapan Zakuan, bukan main lagi tunjuk baiknya dia. Di belakang, isteri kawan baik sendiri pun di rayu, di goda dan di tidurinya.
" Lama Zakuan tak balik Yaya."
Mula mula bertanya khabar, kemudian bertanya tentang kawannya Zakuan. Selepas itu berbual bual kosong sahaja. dan lama kelamaan meleret leret kepada perkara perkara peribadi.
" Lama kena tinggal tidak rasa rindu ke?"
Pertanyaan awalnya.

Setelah beberapa Pertanyaan, kemudian timbullah pertanyaan yang lebih peribadi.
" Tidak rasa teringin yang itu ke, kalau akulah dua tiga hari tak kena, dah rasa tak tenang hidup."
Mulalah dia pun merapu. Awal nya hanya cakap cakap, pada ke esok esokannya yang mendatang, sudah mula sentuh sentuh. Itupun setakat pegang tangan hujung hujung sahaja. Tetapi lama kelamaan sudah berani pegang pegang lengan, bahu dan anggota anggota tubuh yang lain. Dari hanya sentuh sentuh dan pegang pegang. Bertambah berani lagi dengan mengusap usap dan menggosok gosok.

Serta mula merangkul dan mendakap. Awalmya memang Yaya membantah, memgelak dan  menolak juga. Namun Nuar memang bangsa yang tidak mudah menyerah dan mengalah. Hari ini dia gagal, esok dia cuba lagi, esok dia gagal, lusa dia cuba lagi. Begitulah seterusnya sehinggalah dia berjaya juga akhirnya. Sebagai mana yang telah di lakukannya kepada Yaya, yang kesudahannya Yaya lah yang telah terpaksa mengalah. Bila dia sudah tidak berupaya lagi untuk memgelak dan menolak. Apalagi Nuar sudah semakin berani bertindak dengan cara mendesak.
" Nuaaar."
Bentak Yaya, tetapi Nuar seperti tidak mendengarnya.

Dia tetap terus bertindak dengan lebih bernafsu lagi. Ketika itu Yaya sendiri bagai tersepit di antara dua persimpangan. Pertama  kerana perasaan serba salah dengan apa yang sedang di lakukannya itu. Ke dua sebenar nya memang dia sendiri juga pun turut mendambakan kenikmatan tersebut. Yaya tidak dapat untuk membohongi dirinya sendiri. Walau apapun rasa bersalah tetap ada, sebab apa yang di lakukannya itu memang perkara yang salah kerana mencurangi suaminya. Dalam pada itu, keinginan untuk itu juga ada, yang juga turut berkobar kobar di dalam jiwa raganya. Sebab itu rasa iya dengan tidak sedang berbelah bagi di dalam dirinya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 02, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

anak anakkuWhere stories live. Discover now