Hello Readers!
Lama tak jumpa,Readers!Tak kisahlah korang tu lelaki ke pompuan.Yang penting buku ni hanya untuk hiburan Readers semua!!
Fiktif belaka saja yang muncul,tidak bermaksud untuk menghina agama dan negara orang!
That's first,second!Author tidak pernah masukkan benda benda tak baik untuk dibaca semua peringkat umur,even tu banyak orang buat.
Warning akan dibagikan setiap Bab-bab yang keluar nanti.
Abstuoely,mesti Countryhumans punya 🤣🤣And Country ni takde gender 😂.
Haa...Sudah😂Lelaki jadinya...Hahahaha,senak perut Auth!🤣
Main seja bah,Baiklah jumpa diBab 1 eh, Readers!
😊
*But...Dalam hatilah.....
Haih...Cantik eyebag Author bisuk...
Meh lah mulakan Prologue dia😑😑
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Asal pulak!?"tetiba ada yang jerit kat belakang karakter utama kita."Putra...Berapa kali nak cakap sama kau ni!Alang bukan apa,saja taknak Putra yang kena masalah!"marah dia sambil tepuk bahu Putrajaya.Adik dia kedua.
"Tapi,Putra nak ikut juga!"paksa Putra sambil tarik balik tangan Malaysia,Abang tertua untuk adik dia yang kecil-kecil."Putra!Dengar cakap Alang!Alang taknak Along kau tu buat masalah kat sekolah dia,yang kau sebok sangat ni dah kenapa!!"marah Mal sambil genggam penumbuk.
Putra hanya boleh melihat Malay pergi ambil kunci motor Yamaha RXZ V2 dia."Dah!Kau jaga adik-adik kau!Aku taknak tengok rumah ni bersepah macam reban ayam belakang rumah!Faham tak!?!?"
"P-putra faham,Alang..."sengih Putra.Malay menaiki motornya dan menghidupkan enjin.
VROMM!!
Satu rumah panic dengan bunyi motor Malay.Melatah pun tentu bukan-bukan...
"Opocot mak kau hijau!!"
"Sumpahan sang kelembai!!!"
*Menari silat*
*Goyang joget*
"Oooohhh...caught in a bad romance!!"
"Motor Yamaha Alang buruk macam muka sapi!!"
*Tarian Sumazau*
"Kulintangan diapa,menari do diama!~"
(Hoi!Senak perut Author🤣🤣🤣)
"Tck,tck,tck.Tak berhabis dorang ni!"Putra menghembus nafasnya...
"DOI!BUDAK-BUDAK!!BANGUNLAH!JANGAN NAK BERKURUNG DLAM BILIK KORANG TU!!"jerit Putra dengan gaya memanggil.Semua adik kicil datang mari pi bawah tengok apa yang terjadi.
"Asal lek kaco kito tidur ni!"marah Kelantan sambil bawa botol budu."Malangas nono ditabang ku diti oo!!"sambung Sabah sambil tepuk leher dia sebab ada nyamuk..."Kitaorang baru nak tidur tapi kena kacau ngan Angah gila meraung ni!!"sindir Perak.Malay hanya mengendah kan sahaja dan berlalu pergi dari rumahnya.
"Deh Alang dah makan ke!?!?"tanya Johor dengan membesarkan suara dia sedikit."Sudah!!!"jawab Malay.
Motor Malay langsung menjauh dari blok perumahan itu.
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚖𝚎𝚕𝚒𝚗𝚎 𝙽𝚒𝚐𝚑𝚝𝚖𝚊𝚛𝚎:𝙻𝚘𝚜𝚝 𝚄𝚗𝚍𝚎𝚛𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍𝚎𝚍[✔︎✔︎]
Misterio / Suspenso𝐀𝐬𝐬𝐚𝐥𝐚𝐦𝐮𝐚𝐥𝐚𝐢𝐤𝐮𝐦,𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫𝐬!! 𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫𝐬!! 𝐃𝐞𝐡!𝐁𝐚𝐧𝐲𝐚𝐤 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐚𝐤𝐮 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐤𝐚𝐭 𝐤𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐧𝐢,𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫𝐬!?!?𝐌𝐮𝐧𝐠𝐤𝐢𝐧 𝐢𝐧𝐢 𝐚𝐝𝐚𝐥𝐚𝐡 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐩𝐞𝐫𝐭𝐚𝐦𝐚 𝐂𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲𝐡...