☠︎︎12☠︎︎

1.5K 64 39
                                    

Onlarla kavga etmişiz ve bir anda sinirlenip onlardan bağırarak nefret ettiğimizi söylersek tepkileri:

Slenderman:-Etrafta gergin bir sessizlik oluştu.Arkasindan uzuvları çıktı.- "Seni o hayatından kurtardım ve sen bana böyle mi söylüyorsun?" -Sana çok fazla zarar vermeyecek şekilde uzuvu ile sana vurdu.- "Laflarına dikkat et aptal insan."

Jeff:-Hızla üstüne yürüdü.Silahını eline aldın ama daha hazırlanmadan yakanı tutup seni hızla duvara çarptı ve yumruğunu havaya kaldırdı.- "Kime bağırdığını sanıyorsun sen?"

Jane:-Bir tepki vermedi bu tartışma ona aptalca gelmeye başlamıştım.Derin bir nefes aldı.- "Tamam nefret ediyorsan bir daha gözüme gözükme o zaman."

Nina:-Sana sinirle baktı.O da sana bir şeyler söyleyecekti ama uzatmak istemedi.Ordan uzaklaştı.-

Liu:-Derin bir iç çekti.Yanına geldi.Arkandan,"Sadece haksız olduğunu kabul etmediğin icin saçma sapan konuşuyorsun.Eğer ciddiysende umrumda değil." dedi ve gitti-

Sally:-Gözleri doldu."Gıcık!Aptalsın sen!"-

Ben Drowned:-Sana uzunca baktı.- "Ben de sana bayılmıyordum."

Toby:-Kavgada bağırmaktan nefes nefeseydi.Ondan nefret ettiğini söyleyince kendini biraz kötü hissetti.Ama yinede sonradan toparlandı.- "İyi,ediyorsan et."

Masky:-Silahını çıkardı ve ayağına yakın bir yere ateş etti.- "Bana bağırmaya hakkın yok salak.İyi nefret ediyorsanda et çokta si*imdeydi zaten."

Hoodie:-Bağırmaktan başı ağırmıştı zaten daha da uzatmak istemiyordu.- "Tamam Y/N bağırma.Nefret ediyorsan yanımdan git o zaman hadi."

Ej:-Çok sinir olmuştu sana.Ama yinede sakin bir dil ile- "Duygularımızın karşılıklı olması ne kadarda güzel." -dedi.-

Lj:-Sinirden kahkaha atmaya başladı.İri cüssesiyle önüne geldi.- "Ne kadarda komiksin seni salak velet." -Sonra uzun tırnaklarını boynunda gezdirdi.- "Benden nefret ettiğine göre artık birbirimizi öldürmeliyiz değil mi?"

Jason:-Gözleri irileşti.Yumruklarını sıktı.- "Benim gibi birine bunu söyleme hakkını nerede buluyorsun sen?!"

Clockwork:-Ofladı.- "İyi tamam Y/N.Uzatma haydi."

Offenderman:-Sırıttı ve seni dokunaçlarıyla yakaladı.- "Benden nefret etmediğini biliyorum Y/N~"

Ray:-Gözlerini devirdi.- "Ah hayatım sadece sinirlisin."

Creepypasta tepki (gerçek tepkiler)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin