4-Neden Ben?[M]

467 22 16
                                    

Jimin'den;
Yoongi üzerime doğru yürüyordu sırtım duvara çarpınca Yoongi beni duvarla arasına aldı."Kaçacak yerin kalmadı güzelim."dedikten sonra dudaklarıma yapıştı hem öpüyor hemde ısırıyordu."OĞLUM JİMİN BEN TEYZEN'E GİDİYORUM!"annem aşağıdan seslendikten sonra dış kapının kapanma sesi geldi.

Yoongi dudaklarımdan ayrılıp "Şimdi sadece sen ve ben varız burada seni kimse elimden alamaz bugün sadece bana ait olacaksın." dedi Yoongi "Y-Yoongi l-lütfen bırak beni i-istemiyorum seni!" Yoongi beni dinlemedi boynuma yönelip emmeye başladı "Ihmm Yoon-ahh yapma-ahh" Yoongi beni kucağına alıp yatağa yatırdı kendini soyup bana yöneldi benim tüm kıyafetlerimi çıkardıktan sonra yatağa oturdu benide kucağına oturtup konuştu "Zıpla güzelim hadi,eğer dediğimi yapmazsan daha kötü şeyler olacak" dediğini yapıp zıplamaya başladım "Ahhmmm ohh evet tam orası hadi daha hızlı zıpla bebeğim" dediğini yaptım.

"Şimdi sıra bende bebeğim." diyip beni bir hışımla altına aldı."Emmen lazım hadi güzelim." dedi parmaklarını dudaklarıma yakın tutarken dediğini yapıp emmeye başladım emdikten sonra hemen parmaklarını dar deligime soktu"AHMMM YOONGİ-AH ACIYOR AHHMMM!" Yoongi içimde makas hareketi yaparak dar deliğimi genişletmeye çalışıyordu "Ahmm Ihhm çok darsın bebeğim AHMM!" Yoongi içimden çıkıp Penisini içime tek seferde yolladı"AAAAHHHM YOONG-AHH ACIYOR YAPMAAA!!" Yoongi içimde gel gitlere başladı "Ahhm Yoon-AHHM" "Bu kadar iyi hiss ettireceğini bilseydim ilk tercihim sen olurdun bebeğim"
3 saat sonra;
Jimin'den;
Tam 4 tur yapmıştık canım o kadar yanıyordu ki ayağa kalkamıyordum. Yoongi'den nefret ediyordum.Yoongi önce beni yıkayıp giydirmişti sonrada kendisi girmişti yatağımdan kalkıp yatağımdaki çarşafları değiştirdim sonra yatağıma uzanıp yan uzandım.6 dakika sonra Yoongi banyodan çıktı yanıma uzanıp bana sarıldı.Yoongi uyumuştu bende ağlıyordum yatakta.Aslında bu olanlar biraz hoşuma gitmişti Yoongi'yi sevmeye başlıyor gibiydim.Telefonuma bildirim gelmişti telefonumu açıp gelen mesaja baktım

Hayatımın anlamı ☘️
Jimin oğlum ben teyzende kalacağım
acıkırsan eğer dolapta yemek var ıs-
ıtıp yersin (23:59)

Jimin
Tamam anne yerim yemeğimi
kendine dikkat et

"Güzelim ne yapıyorsun telefonda?" dedi Yoongi bana"Seni ilgilendirmiyor benim ne yaptığım" dedim ona bakmadan.Aramızda uzun bir sessizlik hakimdi şuan sessizliği ben bozdum "Neden ben?" dedim sona doğru kısılan ağlamaklı sesimle "Çünkü çok güzelsin bebeğim sikeyim ki çok güzelsin tüm kızları kıskandıracak bir güzelliğin var güzelim" ağlamaya başladım"Neden bana zorla sahip oldun Yoongi neden ilkimi elimden aldın?" "Nedeni yok canım öyle istedi bebeğim sahip olmak istedim sana ve sahip oldum artık tamamen bana aitsin belki kalben değil ama bedenin tamamen bana ait"

2 gün sonra;
Yoongi ile aramda geçen iğrenç olaydan 2 gün geçmişti okula gidip geliyordum Yoongi defalarca bana mesaj atıyordu ama ben hiç birine cevap vermiyordum. Yatağımdan kalkıp banyoya girdim duşumu aldıktan sonra kıyafetlerimin arasından beyaz t-shirt siyah kot pantolon ve mor hırkamı çıkartıp giyindim kıyafetlerimi giyindikten sonra evden çıkıp okula yürümeye başladım.

Okulun bahçesine adımımı atar atmaz Jungkook beni görüp yanıma geldi"Günaydın Minnie" gülümsedim "Günaydın Kookiee~~" Jungkook ile beraber yürümeye başladım"Jimin-ah benim dersim 11/C'ye  seninin de dersin boş gel beraber bahçede oturalım" aslında güzel olurdu "Tamam Kookiee~~" Ders zili çaldığında Jungkook ve ben sırayla dizilmiş 11/C sınıfının yanına gittik Jungkook yoklama alıyordu 11/C sınıfına göz gezdirirken Yoongi ile göz göze geldim yine her zaman ki gibi bana bakıp sırıtıyordu ben onunla göz göze gelince bana göz kırptı.

"Evet arkadaşlar yoklamayı aldım şimdi serbestsiniz!" dedi Jungkook öğrencilere herkes istediği oyunları oynamaya başladı Kızlar'ın bazıları kendi aralarında konuşuyordu bazıları voleybol oynuyordu 5-6 erkek dışındakiler futbol oynuyordu Yoongi, Hyunjin, Eunwoo,Felix,Minho ve Jake basketbol oynuyordu.Ben ve Jungkook konuşuyorduk Jungkook'la konuşurken nöbetçi öğrenci yanımıza geldi.

"Hocam Bay Lee sizi çağırdı" dedi nöbetçi öğrenci Jungkook'a "Minnie sen burada bekle ben bir bakayım Bay Lee neden beni çağırdı." gülümsedim "Tamam Kookie bekliyorum ben seni" Jungkook Bay Lee'nin yanına gidince Yoongi yanıma geldi oturduğum yerden kalktığımda Yoongi kolumdan tutup beni kendine çekti "Neden mesajlarıma cevap vermiyorsun bebeğim?"

"S-Seninle konuşmak istemiyorum." beni kendine daha çok bastırdı "Ahh n-ne yapıyorsun sen!" sırıtıyordu "Benimle konuşmak zorundasın güzel bebeğim" diyip beni arka bahçeye götürdü burada kimse yoktu "Şimdi yalnızız ve konuşa biliriz" dedi Yoongi
"N-Ne konuşacaksın b-benimle?" "Neden mesajlarıma cevap vermedin ve beni gördüğünde hep yönünü değiştirdin o görkemli gecemizden sonra?" "SEN BANA ZORLA SAHİP OLDUN YOONGİ BEN SENİNLE BİRLİKTE OLMAK İSTEMİYORDUM AMA SEN BENİ DİNLEMEDİN SENDEN NEF-"sözümü Yoongi'nin dudakları bölmüştü yine beni öpüyordu onu itip uzaklaştım oradan.

Okulun önüne gelip Jungkook'u bekledim Jungkook 1-2 dakika sonra yanıma geldi"Jiminiee işim uzun sürdü sıkılmadın değ- sana ne oldu kıpkırmızı olmuşsun?" "Yok sıkılmadım Kookiee,bana birşey olmadı ya sıcaktandır." dedim Kookie'ye "Hmm tamam Jiminiee ,şey arkadaşın Taehyung nasıl?" gülümsedim "Çok iyi." dedim "Minnie Taehyung'un numarasını bana verebilir misin?" Jungkook'un dediğiyle gülümsemem daha çok büyüdü "Tabi veriyorum +***********" "Teşekkürler Jiminiee" "Rica ederim Kookiee"
.
.
.
.
.
.
.
.
Selam!! uzun süredir yazamamıştım bunun için çoook özür dilerim ama aktif olmaya çalışacağım derslerim çok yoğun maalesef çalışıyorum...

Bu bölümdeki YoonMin'i buraya bırakıyorum;

Jiminiee;

Jiminiee;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yooniee;

YoonMin ile kalın byee ☘️🐈🐥☘️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YoonMin ile kalın byee
☘️🐈🐥☘️

Teacher |•YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin