Κοιτάω τα μούτρα της και γελάω.
"Σε παρακαλώ μην φύγεις" με ικετεύει για ακόμα μια φορά. Τα νεύρα μου όμως έχουν φτάσει στα όρια τους και όσο βλέπω αυτήν την απελπισμένη να μην με αφήνει να φύγω θέλω να την φτύσω.
"Drake"
"Μην με λες με το όνομα μου είπα" της φωνάζω, την πλησιάζω απειλητικά και της στριμώχνω στον τοίχο.
"Με έχεις καβλωσει άσχημα" λέει και δαγκώνει το κάτω χείλος της. Τόσο γαμημενα απελπισμένη. Αλλά δεν ξέρει με ποιον έχει να κάνει. Πιάνω τον λαιμό της και ξεκινάω να τον σφίγγω χωρίς κανένα έλεος, εκείνη προσπαθεί να αναπνεύσει όμως δεν την αφήνω.
"Νόμιζα ότι σου άρεσαν τα βίαια παιχνίδια μωρό μου τώρα γιατί αντιστέκεσαι" λέω και το διασκεδάζω. Επιτέλους και κάτι ενδιαφέρον. Την αφήνω να πέσει στο πάτωμα αφού τα δάκρυα της έχουν μουσκέψει τα χέρια μου και αφήνω το δωμάτιο χωρίς να πω τίποτα.
Pax's POV
Κοιτάω την κοπέλα να κλαίει στην γωνία του δωματίου της.
"Βρήκες το επόμενο σου θύμα ?" Με ρωτάει ο διάολος.
"Ναι, θα είναι δύσκολη η αποστολή, έχω να κάνω με τόσο κακό άνθρωπο χρόνια"
"Το έχεις Pax, θυμήσου πόσους έκανες να αυτοκτονήσουν για σένα" γελάω με τα λόγια του και βάζω το παλτό μου. Ήρθε η ώρα να σε βάλω στην θέση σου Drake, αρκετή αναστάτωση προκάλεσες.
Ανοίγω την πόρτα του δωμάτιο μου και εμφανίζομαι στο μπαρ που δουλεύει. Η δυνατή μουσική και η μυρωδιά του τσιγάρου με κάνουν να ανατριχιάζω. Έχω καιρό να έρθω σε μπαρ, από το 1992.
"Τι θα πιεις όμορφη;" Με ρωτάει ο μπαρ μαν.
"Ξέρεις τον Drake Dragon?" Τον ρωτάω χωρίς δισταγμό.
"Ναι σε λίγο είναι η βάρδια του και θα είναι εδώ" λέει.
"Δηλαδή τι ώρα" επιμένω.
"Κοπέλια, ηρέμησε, πολλές ερχονται για αυτόν κάθε μέρα και τις διώχνει με κλοτσιές αφού τις γαμήσει"
"Εμένα θα παρακαλάει να με γαμήσει" του λέω και του κλείνω το μάτι, ο μπαρ μαν γελάει χωρίς να πιστέψει λέξη από αυτά που είπα.
Δεν πειράζει, δεν χρειάζεται να του αποδείξω τίποτα, αφού δεν είναι αυτός το παιχνίδι μου.
Παίρνω ένα ποτήρι ουίσκι και κάθομαι σε ένα άδειο τραπέζι να κοιτάω την πόρτα. Που είναι όμως?? Κοιτάω την ώρα ανυπόμονη όταν επιτέλους εμφανίζεται. Αγνοεί κάθε θηλυκό που τον χαιρετά.
"Έλα ρε φίλε, σε έψαχνε μια ξανθιά" ακούω τον μπαρμαν να μιλάει μαζί του.
"Μην μου πεις ότι είναι αυτή από χθες" λέει και βάζει ένα τσιγάρο στο στόμα του.
"Όχι ρε καμία σχέση, να εκείνη είναι" λέει και με δείχνει με το δάχτυλο του. Τα μάτια του εξετάζουν το σώμα μου και μετά φτάνει στο πρόσωπο.
"Ποια είναι" ρωτάει έκπληκτος.
"Δεν έχω ιδέα φίλε, αλλά μπες τώρα που την βρήκες" λέει ο φίλος του. Μόνο να ήξεραν ότι μπορώ να τους ακούω.
"Για 2-3 ξεπέτες καλή φαίνεται" απαντάει τελείως άψυχα. Για ξεπέτα Ε; Με πλησιάζει ακόμα με το τσιγάρο στο στόμα. Όσο πιο κοντά είναι τόσο μπορώ να νιώσω το σώμα του να καίγεται για το δικό μου. Ευχαριστώ διάολε που με έκανες τόσο όμορφη.
"Dragon" λεει και μου δίνει το χέρι του για να συστηθεί. Το κοιτάω με αηδία και αμέσως το παίρνει πίσω ελαφρώς τσαντισμένος. Του χαμογελάω με κατανόηση και του κάνω σήμα να κάτσει.
"Pax" λέω όσο αυτός κάθεται στην απέναντι καρέκλα από εμένα. Τα μάτια του δεν έχουν ξεκολλήσει από τα χείλι μου και μπορώ με ευκολία να διαβάσω κάθε βρώμικη σκέψη που περνάει από το μυαλό του.
"Με λένε Pax" επαναλαμβάνω για να ξυπνήσει. Εκείνος κουνάει το κεφάλι του για να συνέλθει. Δεν περίμενα να είναι τόσο εύκολος.
"Πως και από τα μέρη μου Pax" λέει προσπαθώντας να φανεί χαλαρός.
"Είδα την αγγελία ότι ψάχνετε εργαζόμενους και διάβασα ότι είσαι το αφεντικό εδώ" λέω και μόλις ακούει αυτά τα λόγια ξενερώνει.
"Αυτό αληθεύει, είσαι μέσα στην μπιζνα Pax" λέει.
"Τόσο εύκολα? Δεν θα με ρωτήσεις αν έχω εμπειρία στο χώρο?"
"Δεν χρειάζεται, αρκεί η ομορφιά σου" λέει και μου κλίνει το μάτι του, ολίγον να ξεράσω αλλά κρατιέμαι.
"Πότε ξεκινάω;"
"Από αύριο, ανοίγουμε στης 00:00"
"Θα είμαι εκεί" του λέω και του δίνω το πιο όμορφο χαμόγελο μου. Έχει πέσει ήδη στα δίχτυα μου. Διάολε είχες δίκιο.
Όσο φεύγει τον ακούω να μουρμουρίζει με τον φίλο του.
"Τι γκομεναρα είναι αυτή ρε, για δουλειά ήρθε όμως" λέει.
"Την έχεις φίλε, τόσες έκανες να σε παρακαλάνε για έστω λίγη σημασία" Γελάω με τα τελευταία λόγια και αφήνω το μπαρ.
***
YOU ARE READING
Woman From Hell
RomanceΟ μύθος έλεγε πως κάθε φορά που ξέφευγε η κατάσταση με ένα αγόρι ερχόταν η γυναίκα της κόλασης. Η ομορφιά της τρόμαζε τον θνητό κόσμο, μόνο εκείνοι που την προκάλεσαν όμως θα υποστούν τις συνέπειες. Drake ή αλλιώς Dragon. Κλασικός player, φέρετε με...