Medya:Arya
~~~~~~~~
10 dakika içinde odunları toplayıp geri döndüm ,odunları yere bırakıp etrafa göz attım Arya burda değildi."Arya nerdesin kızım,Aryaa."
Ama hiç bir ses yoktu kısık sesle ıslık çaldım ama yine bir geri dönüş alamadım.
Ateşi yakıp biraz bekledim.*Belki de bir tavşan görmüştür.*
Diye düşündüm ama hiç bişey den emin olamazdım belki ayı falan gördü.
2 dakika sonra ayaklandım onu aramam lazımdı o benim tek dostum onu kaybedemem.
Eşyalarımı toplayıp etrafta dolaşmaya başladım.
Uzun bi süre yürüyüşten sonra daha fazla endişelenmeye başladım.
Sonra fark ettim ki her köşesini bildiğim ormanda kayıp dostumu ararken kendim kaybolmuştum .Hangi yönden gelmiştim,yinede burayı hatırlamam lazım değil miydi.
Arabayı bıraktığım yere yaklaşık 7 km uzaklıktaydım ama ben bu uzaklıklara yıllardır geliyorum az bişey de olsa aklımın ucuna gelmeliydi.
*Tanrım bana yardım et.*
Diye kısık sesle dualar ediyordum. Umarım tanrı beni duyuyordur yoksa kendimi daha çok yanlız hissetmek istemiyorum.
Etrafta boşboş dolaşmayı kesip belirlediğim yöne doğru yürümeye başladım.
"Umarım bu yol iyi bir yere çıkıyordur."
15 dakika gibi bir süre yürüdükten sonra eski bir kulübe gördüm, etrafında bir kaç tur attım ama içeride kimse yokmuş gibi duruyor.
Peki bu ev neden burdaydı ormanın tam ortasında olmasının bir sebebi var mıydı,yoksa ben mi deliriyordum.
İçeri girip girmeme arasın da kaldım ama saat çok geç olmuştu ve benim bir şeyler yiyip, dinlenmem lazımdı.
Tüfeğimi elime aldım, yavaş ve sessiz adımlar ile kapıya doğru adımlar attım.
Kapısı çok eskiydi eminim açtığım da gıcırdıyıcak ,yavaşça kapıyı açtım .Kimse yok gibi duruyor ama içerisi dışarısına göre daha temiz ve sanki bir kaç gün öncesine kadar burada birileri veya birisi yaşıyormuş gibi duruyordu.
Evde sadece 1 oda vardı,ben salona da yatıcaktım ama önce evi kontrol etmem lazım, içerideki odayı kontrol ettim ama boştu bende geri salona geldim.
Salonu kontrol etmeye başladım,şömine'nin içine kadar her yeri kontrol ettim,en son yatağın altına baktım ve işte o an orda ki şeye benim hayatımı altüst ediceğini bilmeden elimi uzattım...
~~~~~~~~~~~
Bizi böyle hayal edebilirsiniz ama tasma yok ve Gloria'nın yüzünü sizin hayal etmenizi istiyorum🐶
Bölüm nasıldı yarısını gece yazdım yarısını sabahın köründe (uykuluydum biraz saçma olabilir)
Umarım beğenirsiniz♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf Bir Gece
Fantasy1969 yılında ormanda büyümüş, silah kullanmasını bilen bir kadın, her köşesini bildiğini sandığı ormanda kaybolur ve kimse bir daha ondan haber alamaz ama yıllar sonra gazetede bir haber yayınlanır ormanda bulunan tuhaf bir kadın ile ilgili, peki...