4BÖLÜM

49 17 1
                                    

Bölüm Başlığı : Sen yoksa...?♠

Hayal mi görüyorum diye tekrar tekrar baktım.Hayal felan değildi.Tam karşımdaydı.Kısa süreli bir şok geçirdikten sonra Onun ne dediğine yani Yeni Müdürün ne dediğini dinlemeye başladım.

" Merhaba gençler Ben Yeni Müdürünüz Egemen Kurtuluş Bi aksilik çıkmazsa senenin sonuna kadar bu okuldayım.Şimdiden Hepinize Başarılar." diyip sustu.

Demekki çok konuşmayı sevmiyor.İlk okulda müdürümüz değişmişti yeni gelen müdür o kadar konuşmuştu ki okulca ayakta durmuştuk saatlercee .

Ders zili çaldı tüm hocalar sınıflarına giderken benimde okul başkanı olarak müdür odasından sınıf defterlerini ve yoklama fişlerini alıp sınıflara vermem lazımdı ama nasıl alıcaktım ki ordan .Eskiden nöbeçtiler defterlerle felan ilgilenirdi ama bazı olaylardan sonra Eski müdürümüz değiştirmişti bu sistemi.Belki bu yeni müdürde değiştirir diye sevindim en kısa zamanda dile getirecektim bu meseleyi ama nasıl olacak bi fikrim yok.Neyse buluruz bi yolunu..

O kattaki nöbetçiden defterleri almasını istedim benim acil lavaboya gitmem gerekiyorda lütfen dedim.İçimden hadi nolursun kabul et nolursun kabul et diyordu. Kız bana baktı Tamam alırım dedi zaten hoşuna gitmişti bu fikir pis pis gülmeye başladı.Hemen aynasını çıkarttı rujunu sürdü eteğini düzeltti Nasılım dedi bana dönerek." Kızım alt tarafı senden defterleri getirmeni rica ettim podyuma gitmiyorsun" dedim sinirle. Kız " Yeni Müdür o sonuçta güzel gözükmem gerek , sen görmedin mi çok yakışıklı " dedi cıvık cıvık " Derin bi nefes alıp off püfledim " Alıcak mısın ? Dedim bıkkınlıkla." Elbette alıcam bu fırsatı kaçırmıyım " " Resmen vakit kaybıydı bu kız ama başka çarem yoktu napayım ?
Kız koşar adımlarla sınıfa girdi.Bi türlü çıkmadı deli oluyorum burada ben. Napıyor bu kız içerde iki defter alıcak diye bu kadar durulur mu odada ?

Odanın kapısı açıldı önce o kız çıktı elinde defterle daha sonradan Müdür çıktı tabi ben hemen topukluyorum oradan duvarın arkasına geçtim bi yandan da onları izliyorum.Müdürün elinde de defterler var. Yandaki masaya defterleri bıraktı kız. " Okul başkanı buradan defterleri alır " dedi. Müdür başıyla onayladı kızı. Konuşmuyorlardı ama yan yana duruyorlardı yahu gitsenize ordan , kızım hadi defolsana Zil çalcak artık cidden daha yoklamalar alınmadı hocalardan azar işitcem bu gerizekalı kız yüzünden.Kızın ordan gideceği yok anlaşılan bizde müdürün gitmesini sağlarız. Hatice ablayı gördüm Müdürü bi yolunu bulup oradan uzaklaştırmasını söyledim.

Hemen onların yanına gidip Müdürü odasına soktu " Gelin Müdür Bey size çay yaptım afiyetle için " dedi ve müdürün kapısı kapanmadan önce hatice abla bana göz kırptı.Sebebini bile sormadı hemen yardım etti canım ya.O salak kızın yanına gidip defterleri aldım bu kızın ifadesini daha sonra verecektim şahet az daha geç kalırsam hocalar benden şikayetçi olup ilk azarımı bu salak kız yüzünden işiticektim.

Sınıfların kapılarını açarak içeri girip defterleri masaya koydum." Her sınıfa Kusura bakmayın hocam defter getirmem biraz uzun sürdü " diyip sevecen bir gülüş attım Neyseki hocalar bişey demedi. 12 E sınıfına gelince içeri girmek yada girmemek terddütünde kaldım.İçerde can ahmahı var gene her sabahki şeyleri yapıcak.Kapıyı açıp defteri yerine bıraktım ama can bişey demedi " heyy Can noldu bu sabah bişey demedi dedim hayırdır kafana saksı mı düştü? " Çocuk bişey dediğinde ayrı bir dert demediğinde ayrı ...

" Bugün biraz geç getirdin ve sayende yok yazılmaktan kurtuldum" dedi Can.

Gülümsedi " O zaman her gün böyle geç getirrrr --- miyorumm diyip Gülümsedim sınıftakilerde kahkaha attı Can da bana dil çıkarttı bende karşılıksız kalırmıyım dil çıkarttım. " İyi Dersler " diyip çıktım sınıftan.

bizim sınıfın yani 12 D in sınıf defterini alıp merdivenlerden yukarı çıktım.Kapıyı çalıp sınıfa girdim.Hocaya tebessüm ederek yerime oturdum.Necla yanımda yoktu neredeydi bu kız okula neden gelmemişti zilin çalmasına son on dakika ya var ya yok. Cansuya dönerek Necla nerede gördün mü dedim. Kızım haberin nasıl olmaz Necla okul değiştirdi babası istemiş hafta sonu işlemleri hızlıca halletmişler dedi Cansu ." Bende " Vala sözde okul başkanıydım her şeyden en son benim haberim oluyor ." dedim

" Ha birde canım okula yeni bir çocuk geliyormuş Necla gitti ya onun yerine hatta bu çocuk bizim sınıftaymış dedi. "

Cidden ben okul başkanlığından istifa mı etsem ne yapsam hem Müdürden de kurtulmuş olurum.

Zil çalınca hocanın sınıfa girmesiyle sınıftakiler yerlerini almaya başladı.Beş dakika sonra kapı çaldı.İçeriye daha önce hiç görmediğim bir çocuk girdi.Hepimiz meraklı gözlerle ona baktık.Merhaba dedi öğretmen boş sıra göstererek buraya oturabileceğini söyledi ona sonunda da Şimdilik diye ekledi daha sonra değiştirebilirsin dedi.Başıyla onayladı hocayı.

Sonra bana dönüp " Tekrar Merhaba" dedi. Başımla onayladım tebessüm ederek.Necla gitmişti yanımda oturan çocukta susmuş dersi dinliyordu Necla olsa dedikodu filan yapardık eğlenirdik. Siz bakmayın benim okul başkanı olduğuma bende öğrenciyim sonuçta o tüm özellikler bende de var.

Sonunda zil çalmıştı ilk defa istiyordum dersin çabucak bitmesini.Ders bittiğinde bi " ohh be" dedim.

Yeni gelen çocuk " Ne o dersin bittiğine pek bi sevindin , seni çalışkan biri diye tahmin ediyordum " dedi anlamsız bir ifadeyle.

" Sıkıldım " dedim mırıldanarak.

"Bu arada sen benim ismimi sormıcaksın galiba tanışmaya pek bi niyetli değilsin o zaman kendimi tanıtayım Ben " İbrahim Kurtuluş " dedi.

" Bende Azra" dedim bana doğru uzatılan eli sıktım.

Bi dakika bi dakika o ne dedi Kurtuluş mu ???

Sen Yoksa...????


Kim olabilir sizce?? Jsjkssjklajdna s

BANA AŞKI ANLATSANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin