Egy álom kezdete

3 2 0
                                    

Sziasztok Lewis Nicolas vagyok 16 éves.
Mindenkinek vannak álmai és az én álmom az hogy egy világhírű futballista legyek. Úgyérzem mindenkinek megvan az esélye hogy elérje az álmait. Sajnos édesapám elhunyt 9 éves koromban édesanyám pedig nem szeretett volna egyedül nevelni ezért eldobott magától.  Nem volt más választásom így a nagyszüleimhez mentem. Nagy örömmel fogadtak engem hamar kipakoltam és elmeséltem nekik is hogy mi az én álmom. Mindig szerettem lenni a nagyszüleimnél kiskoromban is,mert ők azok akik bármikor meghallgatnak. Nagyon szeretem őket és mostmár csak ők vannak nekem. Délutánonként leszoktam járni a barátommal járni focizni. Ő volt az egyetlen barátom,már kiskoromtól ismerem őt. Parker Adam a neve.
Az édesapám tanított engem kiskoromban focizni és már akkor eldöntöttem hogy én egyszer világhírű futballista leszek. Sajnos amikor elhunyt nagyon szomorú voltam mert nemtudtam kitől tanulni. Minden nap lementem a barátommal focizni hogy valamivel elüssük az időt. Egyik reggel viszont a papám azt mondta hogy ma ne menjek le a haverommal focizni mert elszeretne vinni valahova. Mondtam hogy okés benne vagyok.
Délután megebédeltünk és már útnak is indultunk. 2 óra volt az út de úgygondolom hogy megérte. Amikor megláttam hova hozott a papám tátva maradt a szám.. Egy focicsapat edzésére.. Bementünk, leültünk és végig néztük az edzést. Rámnézett a papám és kérdezte: Tetszett? Nemtudtam semmit mondani ránéztem és megöleltem..
Akkor döntöttem el hogy énis focista szeretnék lenni.. Hazamentünk akkor már este volt. Lefeküdtem.
Másnap korán ébredtem mert szerettem volna minél többet edzeni..
Most nem hívtam a barátomat mert egyedül szerettem volna edzeni egy két napot.

Szerda reggel volt és papám azt mondta hogy egy ismerőse edző lett és focicsapatot szeretne alakítani.. Felcsillant a szemem és elmosolyodtam.
Okés én benne vagyok mondtam izgatottan.
Szóltam a barátomnak és ő neki is tetszett az ötlet.
2 hét múlva már meg is volt a csapat és az első edzés is kezdetét vette.
Mivel én egy vézna srác vagyok kevés erővel ezért kicsit féltem hogy rossz leszek..
De aztán nagyon jó volt az edzés rúgtam egy két gólt és boldog voltam..
Az edző szólt nekünk hogy jövőhéten meccset játszunk a legerősebbek ellen..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 30, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy álom kezdete Where stories live. Discover now