Pornind de la ideea ca viata mea nu poate fii mai mizerabila de atât, îmi ridic privirea din bolul cu cereale și mi o îndrept spre bărbatul din fata meu:soțul meu , Leo.
Il priveam atenta și realizam ca timpul și a lăsat urme și pe chipul lui. Parul ,care acum ceva anii era negru, avea urme grizonate lăsate de timp.
Sau poate și gena era de vina. Cine știe... cate unii albesc de tineri .
Leo era un bărbat fascinant. Înalt și bine făcut , cu ochii verzi și chipul ușor alungit .
Eram căsătoriți de 10 ani.
10...
10...
10 ani nenorociti ce par 100.
Când ma gândesc cum am ajuns aici îmi vine sa vars.
Un pariu și ambiția m a adus in punctul în care sunt astăzi: nefericită și....
- Unde pula mea te gândești? Nu auzi ca vorbesc cu tine ?
Cuvintele lui sunt ca un Pumn în stomac dar ma fac sa îmi revin în fire și sa cobor cu picioarele pe pamant.
- Eu...
- Tu .. cu tine vorbesc. Ai auzit ceva din ce ți am spus adineauri ?
Fir ar sa fie de treaba. Nu auzisem nimic dar nu voiam sa ii dau satisfactia asta .
- Da , ii raspund cu jumătate de gură.
- Zău? I a uimește ma ce am zis ?
Mama mă sii de treaba.
- Fie.. n am auzit nimic din ce ai spus, ești mulțumit?
- Raya...nu ma provoca de dimineata..
- Că dacă nu ce ? Ce poți sa îmi mai faci și nu mi ai mai făcut pana acum Leo ? m am trezit țipând la el .
M am saturat de tot. De tot, ai auzit?
Bărbatul ce pana acum statuse fata în fata cu mine s a repezit spre gatul meu și din doi pași eram băgată în perete cu el strangadu mi gatul și cu mine încercând sa respir.
- Asculta aici curva stearpa, faptul ca încă te mai tolerez în casa mea se datorează tatălui meu. Dacă ar fii după mine ai fii în strada de mult.
- Da mi drumul... zic cu o voce răgușita...
- Îți dau drumul când vreau eu. Dacă mai țipi o singura data la mine , bătaia de saptamana trecuta o sa fie pui pe lângă ce ți voi face ..
Încerc din răsputeri sa îmi țin lacrimile în frâu. Am jurat ca nu voi mai varsa nici o lacrima pentru el și din cauza lui.
Chipul lui era acum atât de aproape de al meu ca ii puteam simți răsuflarea pe fata mea.
- Ai înțeles, cârpă?
Închid ochii și dau din cap afirmativ.
Strânsoarea lui s a slăbit și eu am alunecat pe perete în jos.
L am văzut cum a plecat pe ușa.
Viata nenorocita!
Asa e viata mea de 10 ani. De 10 ani trăiesc un coșmar din care nu am cum sa evadez.
M am gândit de câteva ori sa îmi pun capăt zilelor.
Pana la urma ar fi fost un lucru bun. Eu as fi scăpat de el , el de mine ...
Incă jos rezemata de perete imi strâng genunchii la piept și dau drumul lacrimilor ce se zbăteau sa iasă la suprafață.
Raya York
Eu sunt.
Și asta este povestea mea.Acum aproape 10 ani
- Raya Milan , de buna voie și nesilită de nimeni , îl iei în căsătorie pe Leonard York?
- Da!Un da ce nu e din inima dar ce pot face ? E prea târziu sa dau înapoi.
Îl privesc pe Leonard și ma încurajez singura ca totul va fi bine.
D TREBUIE să dispară din inima mea.
- Leonard York , de buna voie și nesilit de nimeni , o iei în căsătorie pe Raya Milan?
-Da!
.....Prezent...
Momentul când mi am pecetluit soarta era aproape de a 10 a aniversare.
Săptămâna viitoare sărbătoream un deceniu de când eu și Leo ne am căsătorit.
Dacă stau sa ma gândesc și sa dau timpul înapoi... asta a fost greseala vieții mele.
Viata mea a fost un calvar de atunci.
Leo , pe care la momentul ala îl consideram alegerea potrivita pentru a scăpa de D , s a dovedit a fii închisoarea mea.
După ce ne am căsătorit și a dat arama pe fata și mi a arătat ce fel se bărbat e.
Bătăile au venit aproape imediat după nunta și dacă va întrebati cumva de ce Dumnezeu nu am plecat încă răspunsul este simplu: nu am unde .
Fără sa știu aranjamentul făcut de Leo cu avocații lui, într-un moment de slăbiciune am semnat ceva ce nu trebuia semnat niciodată.
Părinții mei îmi lăsaseră o suma frumușică de bani cu care sa ma pot descurca singura înainte ca ei sa moara.
După căsătoria cu Leo am avut o depresie și a trebuit sa ma internez la un sanatoriu pentru binele meu.
Scumpul meu soț a considerat ca e timpul ca eu sa fiu exclusa din tot ce tine de bani și afaceri asa ca împreună cu unul dintre bunii lui prieteni, avocatul Elis au întocmit un document prin care eu nu mai aveam dreptul și accesul la bani datorita problemei mele mentale .
Aveam sa aflu asta mai târziu întru acces de furie a lui Leo.
După ce mi am încasat palmele și pumnii pentru ca am indraznit sa ii zic ca il parasesc , Leo a țipat :- Proasto! Pleacă! Sa te vad cu ce trăiești! N ai dreptul la nimic din ce avem. Ți am luat tot, inclusiv banii de la ai tai. Esti nebuna cu acte în regula și nimeni nu te va angaja vreodată!
Ma uitam la el și nu îmi venea sa cred ce zice.
Era un monstru!
Ce naiba puteam eu sa fac împotriva lui?
Ma strânge de mana și ma trântește de parchet.- Dacă nu era tata și regula lui stupida ca nu am voie sa divorțez , erai de mult plecata.
...
Și uite asa am ajuns astăzi aici.
Încă suportând bătăile și jignirile soțului meu de care nu puteam scăpa, încă suferind de singurătate.
Ce puteam face?
Soarta nu fusese tocmai blândă cu mine, dar care sa fie scăparea mea ?
Moartea?
Da. Ma gândisem si la asta.
Încă o mai fac în unele seri când dupa ce își descarca nervii pe mine și ma loveste vine și cere iubire.
Iubire..sex de fapt.
L as considera viol pentru ca nu se întâmpla cu acordul sau bunăvoința mea.
După ce a încercat câțiva ani sa ma lase gravida fără succes s a hotărât ca eubsunt cea cu probleme. Eu sunt stearpa , cum zice el.
Poate sunt.
Cine știe !? la câte bătăi am încasat și picioare în burta...
Intr un fel ma bucur ca nu am adus pe lume un alt suflet care sa fie și el chinuit ca și mine.
Ma ridic de pe jos și ma duc la baie . Ma uit în oglinda în speranța că voi recunoaște macar 10 % din ce era Raya Milan cândva.
Vânătăile erau aproape trecute.
Nu se mai risca sa ma lovească la față. Știa ca părinții lui ne organizează petrecerea aniversara a nuntii.
Pentru restul lumii noi aveam relația perfecta:
El lucra , eu stăteam acasă, gospodina. Aveam afaceri înfloritoare și o relația deosebita.
Pentru mine în schimb...
- Of Raya , Raya...
Oftez și ma spăl pe ochi.
Cat sa mai pot duce ?
CITEȘTI
Dragostea Mai Presus De toate
RomanceNu exista timpul potrivit sau locul pentru iubire . Se întâmplă accidental printr o singura bătaie a inimii , o singura privire... P. S. E terminata dar nu este editata ! Veți găsi poate greșeli de exprimare sau de scriere. Sunt din cauza ritmului...