1. Bölüm ~Yalnız~

35 3 3
                                    

Dikkat: Bu Roman ilk başlarda biraz sıkıçı olabilir.Sonra sonra heyecanlı olacak.

Meraba ben Elif;
Biraz kendimden bahsedeyim. Kahverengi gözlüyüm, siyah saçlıyım ve siyah giyinmeyi çok severim. Kısa şaçlıyım dolgun dudaklara sahibimdir.

Sabah uyandığımda sıradan bir gündü.Yine okula gitcektim.Okula nedense gitmek istemiyordum.Her günkü gibi yine dışlancaktım.
Ben Elif dışlanan kız........
Artık normal geliyordu alışmıştım.Bir ses duydum "Kızım hadi hazırlan okula geç kalacaksın" kalktım ve hazırlanıp evden çıktım. Kış gelmişti hava çok soğuktu. Okula girdim ve ilk onu gördüm adı Emin çok yakışıklı ve karizmatik bir erkek ..…...
İlk ders Fen di fen dersini çok severim ve fen im de baya iyidir.
                          ~~~~~
Eve geldiğimde sınava calıştım Matematik sınavı vardı. Çok korkuyordum. Matematiğim Hiç iyi değildir.Eve gelir gelmez sınava çalıştım. Baya zaman geşmişti saat 02:00'dı. Biraz dinlendim. Çok korkuyordum. Motivasyonunu toplayıp bitirdim. RrrRr hiç bitmeyen alarmlar kalkıp saate baktığım da saat "olamazzzzz"
08:40'dı ders 09:10'da başlayacaktı sınav ilk dersdi. Tüm güçümle hazırlandım. Okula koşarak gittim. Sonunda yetişmiştim. Sınavları yaptık. Bana sınav çok kolay geldi. Herkez sınavda zorlan mıştı. Çok merak ediyordum sonuçları.
                       ~~~~~~~~~
Eve geldiğimde okul gurubuna bir yazı geldi "Sınıfımıza yeni kız öğrenci gelecek" aklımdan bir şey geçti bu kızla arkadaş ol olacaktım. Elimden geleni yapacaktım. Yapabilirdim. Mesaj daha geldi."hocam gerek yoktu ama neyse" evet işte benim düşmanım kendini bir şey sanan kız gıcık kapıyorum.Gerçekler:O kız düşmanının olduğunu bilmemesi....
Bir sınıf ta ezik olursan olacağı bu neyse ben yeni gelen kızla arkadaş olmalıyım. Deyip kendime teselli etmeye calıştım. Nasıl olsa yalnızdım. Bu kelime beni çok üzüyordu "yalnızım" 💔
Kendimi toparlayıp yemek yemek için aşağı indim. "Kızım benim bir işim çıktı"
"Noldu"
"Yarın teyzeme gideceğim ve 1 hafta gelmeyeceğim"
"Neden anne"
"Teyzen hasta olmuş ona bakmaya gideceğim"
"Tamam"
Çok mutluydum kendimi zor tuttum evde yalnız kalmayı çok severim.
                    ~~~~~~~~~~~
Sabah annem apar topar evden çıktı bu gün tatildi çünkü hafta sonuydu.

Arkadaş lar bu benim ilk yazdığım kitap umarım beğenirsiniz devami 2. Bölümde❤️❤️❤️🖤🖤🖤

~Yalnız~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin