Sabah kalktım. Temiz havayı içine çektim. Rahatlamıştım. Bugün pazar ve ben yine kafamı dağıtcam çünkü kafamı dağıtmak iyi geliyordu. Bu aralar dersler fazla yoğundu.
Annem: Kızım hadi kalk kahvaltı hazır.
Annemin seslenmesiyle hazırlanıp aşağı indim.
Me: Günaydın anne
Annem: Günaydın
Annem: Kızım buğün işlerim yoğun odamda olucam.
Me: Tamam anne seni rahatsız etmem.
Annem: Tamam o zaman ben kahvaltımı yaptım. Odama güsüyorum.
Me: Görüşürüz.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kahvaltımı yaptıktan sonra. Hazırlanıp dışarı çıktım. Yanıma para alarak. AVM'ye gitmek için arabaya bindim. Yolacıktıktan sonra en sevdiğim müziği açıp. Yol boyu dinledim. Sonunda AVM'ye geldim. Etraf çok güzel gözüküyordu. Yılbaşı yaklaştığı için süslemişlerdi. Vakit kaybetmeden. Beyendiğim herşeyi aldım. Çok güzel kıyafetler,takılar, ayakkabılar...... hepsi birbirinden güzeldi. Seçim yapmakta baya zorlanmıştım.
Çok açıktım.Dayanamayıp hızlı adımlarla gürüdüm. Bir tane hamburger sipariş ettim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
İstediğim her şeyi aldıktan sonra yola koyuldum. Çok yoruldum. 1,2 dakika sonra eve geldim. Hava kararmıştı.Eve gelip odama geçtim. Aldığım şeylere baktım. Çok zevkli bir insanımdır. Aldığım her şey çok güzel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anbemi rahatsız etmemek için odasına gitmedim. Yatağa geçip uyumaya çalıştım. Ama olmadı. Uykum gelmiyor offfff yarın okula erken kalkmam lazım. Tamam iç ses sakin ol. Anlıyorum seni. Sebepi dünki çocuktu ilk defa biri beni düşünmüş. Fazla kafa takmadan uyumaya çalıştım.
Sevgili okurlarım:
Bu kitabı beğen meyi unutmayın.
😘😘