သွေးနဲ့ရေးတဲ့အချစ်မေတ္တာ... အပိုင်း၆

341 2 0
                                    







ေသြးနဲ႕ေရးတဲ့အခ်စ္ေမတၱာ.... (အပိုင္း၆)

ထယ္ေယာင္လည္အရမ္းငယ္ေသးတဲ့သူ႕သမီးေလးကိုေပြ႕ခ်ီၿပီပါးစပ္မွာနိ႕ဗူးေလးေတ့ေပးထားတယ္....

လသားေလးဆိုေတာ့....အရမ္းငယ္ေသးတယ္ေလး....

ထယ္ေယာင္ကေလးကိုနို႔ဗူးတိုက္ၿပီ.....လမ္းေလွ်ာက္ေနတုန္း....

''ဟို....ဒီကကင္ထယ္ေယာင္မွတ္လာ.....''

ထယ်ယောင်လည်သူ့နာမည်ခေါ်သံကြားလ်ိုအနောက်လှည့်ကြည့်လိုက်တာ....သူ႕ကိုေအးခ်မ္းစြာၿပဳံးျပေနတဲ့ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္...

''ဟုတ္ပါတယ္ခင္ဗ်ား...ဘာကိစၥရွိလို႔လည္မသိဘူးခင္ဗ်ား...''

''ေအာ္....အကိုကဆရာဝန္တစ္ေယာက္ပါ....Dr.Hopeပါ...''

ထယ္ေယာင္ဒီနာမည္ကိုၾကားဖူးေနတယ္.... စဥ္းစားမရဘူး...ဘယ္နားမွာၾကားဖူးေနပါလိမ့္....

''အကိုကိုေမ့ေနလို႔စဥ္းစားေနတာလာညီ....''

''ဗ်ား....ဟုတ္...ဟုတ္ပါတယ္....''

တကယ္လည္သူ႕ေမ့ေနေတာ့စဥ္စားေနတာဆိုေတာ့မလိမ္ဘဲအမွန္တိုင္းေျပာလိုက္တယ္...

ကဲအဲဆ်ိုအကိုကဘဲပြောပြမယ်....

''လြန့္ခဲ့တဲ့၂ႏွစ္ခန့္ကငါ့ညီDrတစ္ေယာပ္ကသူ႕နာျပဳအကူေခၚထားတာကိုေလွ်ာက္ထားတယ္မွတ္လာ...''

ထယ္ေယာင္လည္..သတ်ိရလာတယ်...အဲတုန္းကသတင္းစာေၾကျငာမွာေတြလို႔သူ႕ေလွ်ာက္ထားတာ....ျပန္စာမလာလို႔လက္မခံဘူးထားတာ...
အား...ဟုတ္သားဘဲကြၽန္ေတာ္ျမင္ဖူးေနပါတယ္လို...ေတာင္းပန္ပါတယ္ေဒါက္တာရယ္...ေမ့ေနတာ...''

''ရပါတယ္...အဲတုန္းကအကိုေရးေပၚလူနာရွိလို႔Usကို႐ုတ္တရပ္ထြက္သြားခဲ့ရတာဒါေၾကာင့္သူနာျပဳအကူကိုဆက္မေခၚမိတာ....''

''အခုေတာ့အကိုဒီမွာဘဲအေျခခ်ေတာ့မွာမို႔ငါ့ညီကိုအကိုရဲ႕သူ႕နာျပဳအေနနဲ႕ခန့္ျခင္လို႔...''

''ထယ္ေယာင္အရင္ကဆိုေပ်ာ္မိမွာအမွန္အခုကသမီးေလးကအရမ္းငယ္ေတာ့....''

''Jhကထယ်ယောင်မျက်နှာကိုကြည့်ပြီရ်ိပ်မိတာမို့....ဒီကေလးေၾကာင့္စဥ္းစားရခက္ေနလာ....''

သွေးနဲ့ရေးတဲ့အချစ်မေတ္တာ(U&Z)နှစ်မျိုးလုံးပါWhere stories live. Discover now