الجزاء ال٢

161 6 0
                                    

البارت التاني
.................
وقفنا المره الي فاتت علي اي:انتهت كلماته وهي بتنظر لي الفريق بتعا يلا
..................................
روحو القصر:كيان وهي تقول:الكل علي اوضو:امو بيا الموافقه وطلع:كيان طلعت و دخلت الحمام و خدت شور ونامت :في قوضت نور:دخلت نور الحمام خدت شور و نامت اما في قوضت اسلام:دخل الحمام خد شور وطلع وقف في البلكونه:اما في قوضت: سيف:خد شور و انام .............................
اما عند ليل:دخل ليل:و هو متعصب:ليل بعصبيه:هي دي تعمل معاي أنا كده والله لوريه:الجد:في اي يا ابني:ليل:مفيش يا جدو: الجد: امال متعصب لي:مفيش يا حبيبي قولي صح خده الدواء: الجد:اه يا حبيبي متقلقش:ليل تمام يا جدو أنا طالع انام:الجد:ماشي اطلع:طلع ليل ولسه هيخش وقفه صوت حد ناده علي:ليل يا حبيبي:ليل:نعم وبغضين متقليش حبيبك:سلمي:لا حبيبي:بقولك اي متيجي تنام معاي:وفي سنيه الي سنيه كان قلم وقعه علي وشه سلمي:ليل بعصبيه:غووووري من وشي:مشيت سلمي وهي تتوعدلو بنو يندم:دخل ليل الحمام و خدت شور وطلع نام:في قوضت هدير:دخلت هدير وهي شك في حاجه بس نفضت الفكره من دماغه و دخلت خدت شور ونامت:اما في قوضت ايه:دخلت الحمام خدت شور وطلع وقفت في البلكونه:اما في قوضت فارس:دخل فارس الحمام وخد شور وطلع وقف في البلكونه:اما في قوضت احمد:دخل احمد الحمام وخد شور ونام:اما في قوضت سامر:دخل سامر و هو فرحان خد شور وطلع يفكر في حاجه ونام: ........................
في مكان تاني
................................
ايه وهي وقفه في البلكونه:وكانت بتفكر قطع تفكيره فارس:هو انتي لسه منمتيش:ايه:لسه مش جيلي نوم:فارس:ايه ممكن اقولك حاجه:ايه:نعم:فارس:ايه أنا بحبك عايزك تفضلي معايا علطول:ايه وهي خدوده هيفرقعو من شد الخجل ايه بخجل:احم احم فارس احم ياعني ياعني:فارس:في اي يا بنتي اتكلمي عدل كفايا الطماطم الي في وشك دي عايزه تقولي اي:ايه بخجل وهي تقول بسرع:وانا كمان:فارس:وانتي كمان اي:ايه بخجل اكتر:وانا كمان بحبك قالت كده و دخلت تجري علي الاوضه:فارس وقف بيضحك خدي هنا يابت:خرج فارس من لاوضه ورحه عنده ايه:فارس فتح باب و دخل:ايه:ايه وهي بتبصلة بيا خجل:نعم:فارس:يعني انتي كمان بتحبيني:ايه:اه والنعمه:ضحك عليه فارس واقتارب منه اكتر و اكتر وهي بترجع لي وره لغايت ماتلزقت علي الحيطه و خصره ما بين ايدو: ايه:وهي تقول:فارس بعد لوسمحت فارس وهو بيبص علي شفيفه:لا :ايه:ابعد يا فارس هتزعل ولسه هيبسه هي كانت اسرع منو واتيت شلوت في بطنو (الود وشه احمر منك لي الله يا بعيده بس جدعه 😂)خرجت ايه بسرعه و نزلت تحت نامت:نزل فارس بسرعه لقه نيمه:بصه من خده و شله و دخله اوضه ........

بووووووووووووم وهنا يخلاص البارت اي رايكم في البارت 😟🙂

يطره  اي الي هيحصل تاني 🤔
يطره ايه صح ولا غلط

ريكم يهمني يا قمرات 🤭 شكران ليكم

تفاعول و حبيبا و تصويت ميرسي ليكم💚

كيان الليل حيث تعيش القصص. اكتشف الآن