selim mi?

7 1 0
                                    

Ya hayır ya az önce bana merdivenlerde çarpan öküz buydu ah harika bu batuhanın arkadaşımıydı neyse birazdan öğrenicem.
- selam kumsal bu kuzenim selim. Resmen başımdan aşşağı kaynar sular indi
- demek adın kumsal
- evet bi sorun mu var
Batuhan: hey hadi birlikte yürüyelim malesefki selimde aynanda "olur" dedik bana baktı ve güldü yamuk ağız gülüyodu ve bu sinir olmama yetiyo. Sonra hiç konuşmadan eve geldim batuhana gitmeden bi bakış attım zeki çocuk anladı ama arkamdan bir mal " önemli değil"diye bağırdı bende arkamı döndüm pis pis gülüyodu o anda anladım merdivenlerde yaptığımı yapıyodu bende tam onun yaptığı gibi yavaş yavaş ona yaklaştım aramızda 1-2 cm kaldı nefesini hissedebiliyosum kalbimim atışı bir anda hızlandı dudağını dudağıma sürttü ve güldü bende kendimi toparlayıp "pislik" diye bağırdım o da "saol bebeğim" dedi. Ya pis egoidt ne olucak. Ama dokunuşu hoşuma gitmedi desem yalan olur. Hey kumsal sakin ol kendine gel sen batuhanı seviyosun o kendini beğenmiş ukala maymununu değil. Eve girdim annemlere selam verme gereği duymadığım için odama çıktım eminim geldiğimi bile anlamamışlardır zaten bana pek değer verdiklerini söyleyemem bana yemek verirler birde para onların çalışanlarından pek farkım yok. Eve sabaha doğru gelsem nerdeydin diye sormazlar. Abim öldüğünden beri bende öldüm onlar için. Her neyse artık dayanamayacaktım bu yüzden kendime hemen bir pinhani şarkısı açtım insanı rahatlatıyolar heleki seni bana anlatırlar parçası. Tam uykuya dalıcakken telefonum titredi bilmediğim bir numaradan "dudaklarımı özledin mi?"diye bir mesaj gelmişti anında kim olduğunu anladım "evet ya hemde çok özledim" dedim bi süre bekledim ve sonra telefonum titredi "tahmin etmiştim her neyse güzelim yarın gel o zaman belki öpmene izin veririm" ya egoiste bak ıykk kalmadım ven senin dudaklarına aslında hoşuma gitmişti dokunuşu. Of ne saçmalıyorum ben. Ben selimi mi sevicem o ego yığınını asla...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Umutsuz aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin