Isteri Curang Akibat Kesepian

25.6K 62 2
                                    


Akibat Isteri kesepian

Diriku seorang surirumahtangga berumur 27 tahun dan telah mendirikan rumahtangga selama 5 tahun serta di kurniakan 2 orang anak perempuan. Suamiku bekerja di sebuah syarikat swasta dan seorang yang amat mempercayaiku.

Sebagai surirumahtangga saya banyak menghabiskan masa dirumah menguruskan keperluan anak2 dan suami. Peristiwa ini bermula apabila pada suatu hari aku menerima SMS dari seseorang yang tidak ku kenali. SMS tersebut pada asalnya tersilap hantar dan aku secara tidak sengaja menerima dan membacanya. Ianya datang dari seorang lelaki yang mungkin ingin menghantar SMS tersebut untuk isterinya juga.

Pada awalnya ku tidak melayani SMS tersebut tetapi ianya sering termasuk ke no tel bimbitku pemberian dari suami. Lama kelamaan SMS tersebut semakin mengganggu tugasan harianku dirumah, kerana setiap kali telifon bimbitku berbunyi lalu aku berlari mendapatkannya kerana sangkaku ianya dari suami ku yang tercinta.

Pada suatu hari sedang ku memasak untuk hidangan tengahari telifon bimbitku berbunyi menandakan ada message yang masuk. Tetapi apabila aku membaca message tersebut ianya datang dari lelaki yang tidak ku kenali itu. Berang dan dengan rasa keciwa kerana sangkaku ianya dari suamiku lantas aku terus membuat panggilan ke no tersebut. Di hujung talian aku mendengar suara seorang lelaki meyambutnya. Tanpa berfikir panjang aku terus memarahi lelaki tersebut kerana selalu tersilap hantar SMS ke no telifon bimbitku. Setelah puas memarahi lelaki tersebut aku terus memutuskan talian dan meyambung kembali kerja2 ku di dapur.

Selama beberapa hari telifon bimbitku tidak terganggu dengan SMS sesat dari lelaki itu tetapi jauh di sudut hatiku merasa bersalah dan ingin meminta maaf di atas kekasaranku berkata kepada lelaki tersebut. Aku terus menghubungi no itu semula dan sperti yang ku sangka ianya di sambut oleh suara lelaki yang sama. Aku memohon maaf kepadanya. Sejak dari itu kami mukla berkawan dan berhubungan melalui SMS. Namanya Eddie dan bekerja di sebuah pejabat di Kuala Lumpur.

Sering kesunyian di rumah lantaran dari kesibukan suamiku bekerja aku tersa ingin berbual dengan seseorang, maka Eddie menjadi tempat untuk aku memecahkan kesunyian ku di rumah semasa ketiadaan suami. Eddie pandai berjenaka dan ada2 saja cerita yang menjadi topic perbualan kami seharian melalui SMS. Lama kelamaan cerita kami berkisar mengenai seks. Sebagai seorang wanita yang telah berkahwin ku anggap topik2 itu hanya perkara biasa dan Eddie juga telah beristeri, mana mungkin kami akan berjumpa. Ku balas setiap SMSnya. Lama kelamaan kurasakan kelainan bertandang jauh di sudut hati kewanitaanku. Mesage2 Eddie yang berbaur seks mula merangsang nafsuku dan suamilah tempat ku melepaska segala keterangsangan ku. Sehingga apabila aku di setubuhi suami dalam fikiranku membayangkan aku di setubuhi oleh Eddie. Kata2nya benar2 menikam jauh di sudut naluri kewanitaanku.

Fikiran ku kini mula membayangkan cara2 dan teknik persetubuhan yang sering ku bualkan bersama Eddie. Eddie pernah menceritakan pada ku bentuk zakarnya. Katanya zakarnya panjang dan isterinya selalu cemburu jika mereka berjauhan. Aku mulai suka berbual berkenaan topic seks bersama Eddie. Dia mula membayangkan bentuk tubuh ku dari saiz bra yang aku pakai sehinggalah ukuran badan ku semuanya tiada rahsia lagi.Eddie meminta gambarku dan aku mengirimkannya melalui mms, dan Eddie membalasnya dengan mengirimkan gambar bentuk zakarnya kepada ku. Ianya amat merangsangkan nafsuku dan aku teringin merasainya tetapi fikiranku masih waras, aku isteri orang.

Selama setahun berkawan dengan Eddie sedikitpun suamiku tidak mengetahuinya kerana aku pandai menyembunyikan semuanya. Suamiku tidak mengsyaki apa2 tetapi dia menegur kelainan seks yang di berikan. Dia mengatakan aku semakin basah..dan basah..mana tidaknya saban hari aku bermesage dengan Eddie membincangkan topic seks sehingga aku basah..dan Eddie pula sengaja mengusikku.

Aku ingin bertemu dengan lelaki ini, bukan untuk melakukan persetubuhan tetapi ingin bersua muka. Selama 3 bulan kami merancang untuk bertemu dan akhirnya pada suatu hari peluang yang ku cari terbuka luas. Suamiku pulang awal dan kesempatan itu aku gunakan untuk membohongi suamiku kononnya pada malam itu aku ingin bertemu dengan seorang kawan perempuan yang ingin mengajarku membuat jualan langsung. Suamiku mempercayai kata2ku dan mengizinkan aku keluar.

Skandal isteri kesepianWhere stories live. Discover now