Aku suami yang kecundang
Perkenalkan namaku Rosli dan berumur 29 tahun. Aku dah menikah dengan gadis idamanku Salbiah kita2 setengah tahun yang lalu. Jarak usia kami hanya 2 tahun di mana Salbiah atau nama panggilannya Biah kini berumur 27 tahun. Kami menjalani perkahwinan yang boleh dikatakan romantik. Aku selalu memberikannya kejutan di hari-hari penting kami. Mungkin kerana belum ada rezeki...sampai saat ini kami belum mempunyai anak. Aku bekerja sebagai komputer programmer di suatu syarikat komputer di Johor Bahru dan atas permintaanku isteriku telah berhenti bekerja setelah kami berkahwin. Segala kerja rumah dilakukan oleh isteriku kerana kami sengaja tidak mahu mengambil orang gaji.
Hari ini sebenarnya aku taknak masuk kerja kerana badanku berasa tak berapa sihat. Tetapi kerana ada 'deadline' yang mesti aku siapkan, akhirnya kugagahkan juga untuk pergi ke pejabat. Setelah setengah hari bekerja, aku rasa tidak larat lagi untuk melanjutkan kerja2 aku, aku mengambil keputusan untuk pulang ke rumah. Setelah mendapatkan izin dari pihak atasan, aku terus memanggil 'uber' untuk menghantarkanku pulang.
Walaupun kami pasangan baru, kami memiliki rumah dan halaman yang cukup luas dengan sebuah taman di tepi rumah.Ini semua ku dapat dengan hasil pendapatanku yang agak lumayan wala belum mencapai tahap mewah. Disinilah segalanya bermula. Sampai saja aku di rumah aku melihat keadaan pagar yang tertutup namun tidak dikunci. "Kenapa Biah boleh cuai macam ni ya?" rungutku dalam hati.
Tetapi setelah aku masuk kehalaman, kudengar samar-samar suara percakapan dari dalam ruang tamu dan ketika aku hendak masuk dan mengetuk pintu, kudengar suara yang membuat jantungku berdegup kencang. "Encik, jangan encik.. tolonggg...saya sudah bersuami, kasihani saya encik.." aku tahu itu suara Biah isteriku. Di tengah kebuntuanku, menyebabkan aku tidak membuka pintu dan cuma merapatkan kepalaku ke celah tingkap untuk mendengarkan apa yang terjadi di dalam. "Mari sini sayang, suamimu tidak akan tau.. nanti awak juga akan menikmatinya" ucap seorang lelaki yang berbadan tegap dan agak berumur. "Ambil la apa yg encik mahu, tapi tolong jangan buat macam ni encik...saya merayu....saya dah bersuami... saya tidak akan menjerit lagi dan tidak akan menceritakan apa yang encik dah lakukan" rayu isteriku.
Aku memang jenis lelaki yg pengecut dan tidak pandai berkelahi. Mungkin sebab itu aku dikurniakan kelebihan pada otakku dan bukannya tenagaku. Lagipun aku memang tidak berminat terhadap seni beladiri. Aku pasti akan dipukul dan dicederakan sekiranya aku masuk untuk menyelamatkan isteriku. Aku tidak mahu mengambil risiko. "Biar la kalau dia nak memperkosa isteriku...bukannya luak pun"fikirku untuk menyedapkan hati. "Asalkan dia tidak mencederakan isteriku...itu sudah cukup baik bagiku."bisik hatiku lagi. Tapi sebenarnya ada sedikit perasaan berlainan dari aku untuk menyaksikan apa berlaku seterusnya.
Aku mengambil keputusan untuk tidak masuk, tapi aku nak melihat apa yg akan terjadi seterusnya. Aku terus berpusing dan berjalan menunduk ke taman di tepi rumah sebelum mencangkung untuk mengintip di celah tingkap berhampiran ruang tamu. "Baiklah, aku tidak akan memperkosamu, tapi kau tolong aku menyelesaikan hajatku" ucap lelaki yang berumur lebih kurang 45an sambil berdiri dan membuka seluar jeans lusuhnya. Isteriku yang terduduk di atas sofa terkejut dengan perlakuan lelaki itu. Tolonglah encik jangan apa apakan saya.... Balas isteriku.
Namun di antara rasa terkejutnya, aku perhatikan seolah olah matanya terpesona melihat batang lelaki yang berdiri tegak dua kali ganda lebih besar dari yang di lihatnya selama ini. Muncul perasaan rendah diriku bila melihat lelaki berbadan tegap dengan kemaluan yang besarnya 2 kali ganda dari kemaluanku berjaya menarik perhatian isteriku. Perasaanku tidak menentu bila memikirkan isteriku mungkin akan membantu lelaki itu menyelesaikan hajatnya. "Apa yang ada difikirannya? Apakah yang akan dia lakukan?"terdetik dihatiku. Saat itu juga pandanganku terus gelap, mungkin kerana tekanan darah tinggi ku naik mendadak. Akupun terduduk dibawah tingkap. "Jangan encik, jangaaaaaan.. awwww!" jerit isteriku. Terkejut aku mendengar jeritan isteriku.
YOU ARE READING
Aku Suami bukannya jantan
RomanceKisah rekaan dpd tumbler yang cdi opy dan diedit sedikit.