פרק 7

330 26 9
                                    

היי אני מיצטערת שלא העלתי פרק כבר הרבה זמן ... החיים שלי מסתבכים בזמן האחרון ....
טוב עכשיו לפרק

' " ניקו ! אתה חייב להילחם בזה ! "  " אני לא מצליח שון ! אני לא מצליח !!! "  " ניקו ! ניקו ! ניקו ! תיזהר עם זה ! ניקו ! " '

אנחנו נוסעים בלימוזינה . אבא שלי יושב שפוף עם הראש בין הידים . אני יושב על המושב עם הרגליים משוכות לחזה שלי .
" ניקו ? אתה ער ? " אבא שואל אותי , באה לי להרביץ לו ! איך הוא יכול ככה לעשות לי את זה ?! " ניקו ? " הוא קורא עוד פעם ואחרי שהוא לא שומעה תשובה משחרר אנחה ארוכה של יאוש " אם רק היתה יודע כמה אני רוצה להשאיר אותך אצלי .... " הןא אומר ונאנח שוב .

אנחנו מגיעים לגבעת החצויים והלימוזינה עוצרת .
" ניק--- " אבא שלי מתחיל להגיד ואני כבר קם מהמושב ובורח החוצה מהלימוזינה . הוא צורח לי לעצור אבל אני מגביר מהירות . הדמעות מתחילות לרדת לאט לאט במורד הלחיים שלי שדה הראיה שלי נהיה מטושטש ושורף לי בערך בכול אזור הפרצוף , אבל אני ממשיך לרוץ . לרוץ ולא לעצור . רק לרוץ . אני ניכנס לתוך המחנה בריצה . לא עוצר . רק רץ .

אני מגיעה ליער . מיסיבה כלשהיא תמיד הרגשתי נינוח ביער . לא רק מהסיבה שיש מלא צללים ביער . אלה יש משהוא מרגיעה ביער .  אנח מוצא לי עץ אם מלא צל ומתישב תחתיו , מקפל את הרגלים לחזה ובוכה .

' " ניקו ? " " מה ?! " " אתה ידועה שזה בסדר . בסוף אתה תצליח ! זה רק עינין של אימון " " אז אני אתאמן חזק יותר ! ואני אהיה הכי טוב ! ואמא תהיה גאה בי " '

אני מיצטערת על הפרק הקצר .
אני פשוט רוצה לראות מה אתם חושבים על הכיוון הזה של הסיפור ....
אם לא אהבתם תיכתבו לא אהבתי ואם כן אהבתם / אתם מבולבלים כמו שלא היתם אי פעם בחיים שלכם תכתבו אהבתי

שלכם דניאל ואנדי

החיים שליWhere stories live. Discover now