თავი XI

1.2K 75 12
                                    

ვხედავთ იუ ძირს აგდია კივის უკან უკან ფორთხვით მიდის და ის ნავიჭვარი მისდევს. იუს კი თავი გახეთქილი აქვს.

მე:იუუუ

იუ:თაე მიშველეეეთთთ

ყვირის იუ.მე და ჯენი მივვარდით ჯენიმ იუ გულში ჩაიკრა და ატირდა.

იუ:ჯჯენიიი

ტიროდა

ჯონი:ხო გავაკეთე ის რაც მინდოდაა?

იუ:ნაბიჭვარო  გაეთრიე შენი დანახვაც არ მინდა ყვიროდა ბოლო ხმაზე ადგა და ჯონის წინ დადგა

იუ:გიხარია?ბედნიერი ხარ? მიაღწიე იმას ხო რაცგინდოდა? რატომ ხარ ასეთი? რა დაგიშავე? უბრალოდ შენსგან პატივისცემას და სიყვარულს ვითხოვდი და შენ რა გააკეთე შენ მე......თქმაც არ მინდა ნავიჭვარო ყლეო მოშორდი ჩემი ცხოვრებიდან. შენს გამო ცხოვრება თავზე დამენგრა თქვენ ბიჭები ვერასდროს მიხვდებით ჩვენს ფასს არა?

ქალი მხოლოდ სახმარად გინდათ და მეტი არაფერი თქვენთქვის საკმარისია ქალს უთხრათ მიყვარხარ და ისიც იჯერებს იმწამსვე იმიტომ არ გენდობით.ვეღარ მჯერა იმ ბიჭის რომელიც მეუბნება მიყვარხარო?
გესმიის.(ყველაზე არ მაქ საუბარი)

და ეს ყველაფერი შენგამოა.იმიტომაც ვარ ესეთი აგრესიული მათ მიმართ.

შენი აზრიტ ახლა ვინდამიცავს? მამა? რომელიც არ მყავს?

ყველამ ტირილი დაიწყო.
იუ ჩაიმუხლა მიწაზე ხელებს ურტყამდა ხან თავში ირტყამდა ხელებს და ბოლო ხმაზე ტიროდა.

შენ ჩემი ცხოვრება მუხლზე გადაიმტვრიე ნაბიჭვარო.

მხოლოდ ეს ხართ კაცები მხოლოდ ეს რომ ქალის გრძნობებზე თამაშობთ. არ გაინტერესებთ მათი გრძნობები. თქვენთვის მთავარია მხოლოდ სიამოვნება მიიღოთ. ყველაზე არ ვსაუბრომ მაგრამ უნეტესობა ასეთები ხართ. მხოლოდ თქვენი თავი გადარდებთ.

იუ:შენ ახლა წახვალ და იცხოვრებ ბედნიერად მაგრამ მე? მე როგორ დავდგე ფეხზე.

ნახევარძმა კიმ თეჰიონი (დასრულებული)Where stories live. Discover now