I don't know what is love???(Part 1)

1.1K 78 0
                                    

Soo အေျကာင္း

Sooကငယ္ငယ္ေလးကတည္းကommaကနွလုံးေရာဂါနဲ့ ဆုံးသြားတယ္!!!

သူ့appaကေနာက္မိန္းမယူျပီး သူနဲ့သူ့ommaကိုထားခဲ့တာေပါ့...ျပီးေတာ့soo'ommaကနွလုံးေရာဂါနဲ့ဆုံးသြားတယ္..sooကေတာ့သူ့ommaေသရတာ သူ့appaသစၥာမရွိလို့ ဆိုျပီး ယူဆသတ္မွတ္ခဲ့ျပီး ေယာက်ား္ေတြကိုအရမ္းမုန္းေနသူ..သူငယ္ငယ္တည္းက အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္လုပ္ျပီး ေက်ာင္းတက္ခဲ့တယ္..စာအရမ္းေတာ္တဲ့သူတစ္ေယာက္..ခုဆို ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ့ xoxo ကုမၼဏီရဲ့ ဥကၠဠေပါ့!!!!

Kai အေျကာင္း

KaiကKrisနဲ့Taoတို့ရဲ့တစ္ဦးတည္းေသာသား!!

Kris=Exodus ကုမၼဏီရဲ့ ဥကၠဠ...

#At soo home 9pm

Sooတစ္ေယာက္အလုပ္ကပင္ပန္းလာလို့ သူ့အေပၚဝတ္ကိုခ်ြတ္ျပီး ကုတင္ေပၚမွာ ခဏေလာက္ထိုင္နားေနတယ္..ျပီးမွ ေရမိုးခ်ိဳးျပီး သူ့ရဲ့ မီးဖိုေခ်ာင္ကိုေလ်ွာက္လာတယ္..Soo က ကုမၼဏီ ဥကၠဠ ဆိုေပမယ့္ သူ့မွာ မိသားစုေတြမွ မရွိတာ!!!သူတစ္ေယာက္တည္း သူေဠးေတြသာေနနိုင္တဲ့ Wolf ကြန္ဒို အေကာင္းစားအခန္းတစ္ခန္းဝယ္ျပီးေနတာေပါ့..အိမ္ေဖာ္ေတြလည္း မေခၚဘူး!!!

Soo:Aishii!!!ေခါက္ဆြဲထုပ္တစ္ထုပ္ပဲက်န္ေတာ့တာပါလား??တစ္ထုပ္က်န္တာေတာင္ကံေကာင္း!!!နက္ျဖန္မွ အလုပ္ကျပန္လာရင္းဝင္ဝယ္လိုက္ေတာ့မယ္

"sooက တစ္ေယာက္တည္းေနတာမို့ အစားအေသာက္ကိုဦးစားမေပး အျပင္စာေတြနဲ့ ေခါက္ဆြဲျပဳတ္ေတြပဲစားျဖစ္တယ္..ဟင္းလည္းမခ်က္ျဖစ္"

"soo သူေခါက္ဆြဲျပဳတ္ျပီး အိမ္ေရွ့မွာ တီဗီျကည့္ရင္းေခါက္ဆြဲစားေနစဥ္"

"တီးေတာင္"

Soo:အမ္??ဘယ္သူပါလိမ့္??ဒီခ်ိန္ ငါ့ဆီလာမယ့္သူမွ မရွိတာ

soo cameraကိုျကည့္လိုက္မွ

သူနဲ့ငယ္ငယ္တည္းကေပါင္းလာတဲ့ငယ္သူငယ္ခ်င္းအခ်စ္ဆုံးသူငယ္ခ်င္း..မဟုတ္ပါဘူး!!!တစ္ဦးတည္းေသာသူ့မွာရွိတဲ့အေကာင္းဆုံးသူငယ္ခ်င္း Byun baekhyun!!

Soo:Yarr!!ညအခ်ိန္မေတာ္ျကီး ငါ့အိမ္ဘာလာလုပ္တာလဲဟ!!

Baek:oh..do kyung soo..ငါ့ရဲ့ တစ္ဦးတည္းေသာ အေကာင္းဆုံးသူငယ္ခ်င္းေလးး!!!

I don't know what is love??Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt