Jest to omegaverse, ja napisałam to w formie Narusasu ale jak ktoś chciał by napisać to jaka Sasunaru to nie ma problemu wystarczy zmienić imiona😁
Jest szkoła może być na przykład "Akatsuki" jest w niej grupa osób same Alfy która nazywa samą siebie konoha 12 pomimo że jest ich 11 osób czego nikt ze szkoły nie rozumie. Pewnego dnia w szkole pojawia się Sasuke nasza Omega która jest członkiem konohy 12nale nikt o tym nie wie bo chodził do innej szkoły( wyleciał z poprzedniej szkoły za pobicie alfy która trafiła do szpitala w stanie krytycznym ). Kiedy pojawia się w szkole jakiś randomowy uczeń zaczyna go oprowadzać i oczywiście mówi że istnieje taki zespół jak konoha 11 choć sama siebie nazwa konohą 12 i żeby lepiej się nie zbliżaj bo nie są oni zbyt przyjaźni. Sasuke oczywiście nie słucha tej osoby i idzie do swoich przyjaciół, Naruto to jest jego chłopakiem a wszyscy są przyjaciółmi czym cała szkoła jest szykowana bo weź 11 alf zadaje się z omegą i w końcu rozwiązuje się tajemnica konohy 12. Dalej fabuła poprowadźcię sobie sami może być tak że konoha 12 teraz już pełna ma dobre relacje z nauczycielami którymi będą Kakashi, Kurenai, Asuma,Guy itp.
Żeby wytłumaczyć nazwa konoha 12 pochodzi od tego że wszyscy oni pochodzą z jednego sierocińca który nazywa się właśnie konoha jest on ukryty nikt o nim nie wie dlatego że trafiają tam w sieroty które są dziećmi ważnych osób prezydentów urzędników mafiozów ale no wiecie o co chodzi że tam są dzieci ważnych osób i że normalni ludzie nie wiedzą o jego istnieniu.
CZYTASZ
Pomysły na książki
FanfictionW skrócie są to pomysły na książki ale wszystko jest wytłumaczone w rozdziale wyjaśnienia