Sevgilim.?

3 0 0
                                    


Onur önde oturuyo ateş ve olcay arkada oğuz ise arabayı sürüyordu. Evden çıkalı nerden baksan 1 saat olmuştu ve babası gelmeden herkezi evden çıkarmıştı oğuz
Nereye gidelirdi düşündü oğuz. Kız kardeşi olmazdı babası orda onları eliyle koymuş gibi bulurdu neresi diye düşünür ken telefonun çaldığını dahi hiç fark etmedi taki onur elini tutana o kadar..

"Oğuz.!"

"hı."

"telefonun çalıyo."

Ceketinin cebine atı telefonu yoktu diyer cebune atı çıkardı. Ekranda miraç ın ismini görünce merakla açtı.

" Söyle miraç... Nerde şuan?... HAHAH çok mu sinirli güzel şimdi sen onu oyala biz eve geçicez sonra onu ek gel yanımıza lazımsın. "

Telefonu kapatıp onura uzatı. Onur telefonu alıp kaputa koydu tekrar çalarsa ordan alması daha kolaydı.
Geldikleri ev şehrin dışında ormanın ortasında bir gol eviydi suyun üstündeydi eve sadece bir tekne ile gidiliyordu.
Golun orman kısmında 2 tane 2 kişilik tekneler vardı.

"Ateş sen olcayla git ben onurla gelicem arkanızdan ama önce bir şeyler almamız lazım."

Ateş tamam deyip Olcayı onurun yardımı ile tekneye yatırdılar ve olacayla ateş eve sürmeye başladılar.
Onur oğuza döndü.

"Ne almamız lazım ki bizim."

"yiyacek, içecek sonra olcay için malzemeler ki sen benden daha iyi biliyosun o yüzden lazımsın bana ateş anlamaz pek böyle şeylerden hadi bin arabaya gidelim."

"Tamam."

Oğuz arabayı çalıştırdı onur da binince gaza bastı ilk önce bir eczaneye gittiler.

"Merhaba acaba gazlı bez ve batikon alabilir miyim.?"

"Tabi efendim acaba ne için lazım sorabilir miyim.?"

Oğuz tam konuşmak için ağzını açıcaktı.

"Hanfendi. Biz tıp öğrencisiyiz ve bu iki malzememiz eksik."

"Hmm anladım hemen getireyim size."

"Teşekkürler."

Oğuz onura bakakaldı. Aslında yalan değildi sadece oğuz bir mühendis onur ise ameliyat hemşireliği okuyordu.

Ordan çıkıp başka eczaneye girdiler. Ordan büyük şerit bant ve yarabandı aldılar ardından bir market gördü onur.

"Oğuz dur dur migros var şurda içki almamız gerek."

Oğuz sağa çekip arabadan indi onurda onu takip ediyordu. Markete gittiler bir kaç yiyecek abur cubur ve içki aldılar kasaya geldiler ama onur bir kaç şey almayı unuttuğu için geri gitmişti onları alıp geldiğinde kasadaki kız oğuzun telefon numarasını istiyordu.
Onur kıza bakarak oğuzun elini tutu.

"Sevgilim geldim hadi ödede çıkalım şuradan akşama sana sürprizim var."

Oğuz onura döndü.

"Sevgilim.?"

Kız ise ikisine bakıyordu. Oğuz onurun onu kıskandığını fark edince elini elinden çekip beline koydu ve kendine çekti.

"Akşamki sürpriz için heyecanlanıyorum sevgilim."

Onur kıza baktı.

"Sevgilime bakmayı kes ve işini yap tatlım."

Kız hızla diyerlerini geçirmeye başladı.

"220 tl."

Oğuz parayı verip poşetleri alıp çıktılar.
Arabaya kadar gittiklerinde oğuz sırıtıyo du.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SONZUSUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin