𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐚𝐢𝐧𝐭

11 1 0
                                    

𝐁𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐚𝐧 𝐚𝐛𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐜𝐡𝐮𝐫𝐜𝐡. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐬𝐨 𝐜𝐨𝐨𝐥 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐭 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐢𝐝. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐮𝐫𝐜𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐞𝐬𝐭𝐫𝐨𝐲𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞 𝐯𝐚𝐬𝐞𝐬, 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐞𝐬, 𝐎𝐥𝐝 𝐛𝐢𝐛𝐥𝐞𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐚𝐭𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐢𝐬 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐮𝐫𝐜𝐡. 

𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐞𝐱𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐮𝐫𝐜𝐡 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐚𝐰 𝐚 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐞, 𝐁𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝: " 𝐇𝐞𝐲! 𝐆𝐮𝐲𝐬 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐞! 𝐇𝐚𝐡𝐚! 𝐈𝐭 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐬𝐨 𝐬𝐭𝐮𝐩𝐢𝐝! 𝐂𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐰𝐫𝐞𝐜𝐤 𝐢𝐭!".𝐁𝐮𝐭, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐚 𝐟𝐨𝐫𝐜𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐡𝐢𝐦 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐛𝐚𝐭, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐢𝐭 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐡𝐨𝐫𝐫𝐢𝐟𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫𝐦. 𝐁𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐬𝐚𝐰 𝐚 𝐡𝐚𝐥𝐟 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐤𝐢𝐧 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐞 𝐝𝐞𝐜𝐨𝐦𝐩𝐨𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐮𝐭𝐫𝐢𝐟𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐥𝐞𝐬𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧. 𝐇𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐞𝐬 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬.

 𝐍𝐨𝐭 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠, 𝐁𝐮𝐭 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐚 𝐜𝐡𝐞𝐬𝐬 𝐩𝐢𝐞𝐜𝐞. 𝐀 𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐜𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬, 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐨𝐦𝐩 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐧𝐞 𝐛𝐚𝐬𝐞. 𝐇𝐢𝐬 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝'𝐬 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐬 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐞𝐜𝐡𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐥𝐥𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝 𝐚𝐛𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐜𝐡𝐮𝐫𝐜𝐡 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐫𝐚𝐧 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐚𝐧 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐁𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝 ''𝐆𝐔𝐘𝐒! 𝐎𝐕𝐄𝐑 𝐓𝐇𝐄𝐑𝐄 𝐑𝐔𝐍!'' 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐫𝐚𝐧 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐁𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐨𝐫𝐫𝐢𝐟𝐢𝐞𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐨𝐥𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐫𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠, 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠, 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐨𝐧𝐞 𝐛𝐲 𝐨𝐧𝐞. 𝐁𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧 𝐠𝐨𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐚𝐬 𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐚 𝐟𝐨𝐫𝐜𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐇𝐢𝐦, 𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐟𝐫𝐞𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐬 𝐡𝐢𝐦 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐮𝐫𝐜𝐡 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐨𝐫𝐜𝐞 𝐢𝐬 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦, 𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝'𝐬 𝐜𝐨𝐫𝐩𝐬𝐞𝐬 𝐬𝐜𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝. 

𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐞, 𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐲𝐞 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐫𝐞𝐦𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐝, 𝐇𝐢𝐬 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐰𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐚𝐢𝐫, 𝐇𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐞𝐞 𝐫𝐢𝐛𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐫𝐮𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐞. 𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐁𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧 "𝐘𝐨𝐮... 𝐇𝐚𝐯𝐞 𝐝𝐢𝐬𝐫𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐨𝐥𝐲 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐚𝐥𝐥 𝐩𝐞𝐫𝐢𝐬𝐡..'' 𝐓𝐡𝐞𝐧... 𝐁𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧 𝐬𝐚𝐰 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐥𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐞 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡, 𝐁𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧 𝐛𝐞𝐠𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞𝐫𝐜𝐲, 𝐓𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐬 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐲𝐬 '' 𝐘𝐨𝐮..? 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐞𝐫𝐜𝐲... 𝐘𝐎𝐔 𝐖𝐀𝐍𝐓 𝐌𝐄𝐑𝐂𝐘?! 𝐀𝐅𝐓𝐄𝐑 𝐃𝐈𝐒𝐑𝐄𝐒𝐏𝐄𝐂𝐓𝐈𝐍𝐆 𝐓𝐇𝐄 𝐋𝐎𝐑𝐃𝐒 𝐇𝐎𝐔𝐒𝐄 𝐘𝐎𝐔 𝐁𝐄𝐆 𝐅𝐎𝐑 𝐌𝐄𝐑𝐂𝐘?!'' 𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐮𝐬𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐲𝐬 '' 𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐧.. 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐚𝐥𝐥 𝐧𝐨𝐭 𝐠𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐲 𝐦𝐞𝐫𝐜𝐲...'' 

𝐇𝐞 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐁𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧 𝐝𝐫𝐨𝐩𝐬 𝐢𝐧, 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬, 𝐀𝐧𝐝 𝐜𝐫𝐮𝐧𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐁𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐜𝐡𝐞𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐜𝐡𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐥𝐥𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐮𝐫𝐜𝐡, 𝐭𝐡𝐞𝐧.. 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞... 𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐨𝐩𝐬 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐮𝐫𝐜𝐡 𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐬 𝐚𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐓𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐥𝐢𝐜𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐮𝐫𝐜𝐡 𝐝𝐞𝐬𝐭𝐫𝐨𝐲𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐢𝐯𝐞 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝𝐫𝐞𝐧'𝐬 𝐛𝐨𝐝𝐢𝐞𝐬 𝐬𝐜𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐞𝐞 𝐚 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐥 ''𝐓𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐫𝐝 𝐢𝐬 𝐝𝐢𝐬𝐚𝐩𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐡𝐚𝐯𝐢𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭.. 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐚𝐥𝐥 𝐝𝐢𝐞..''

 𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐚𝐰 𝐚 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 𝐬𝐩𝐥𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐩𝐬 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐭𝐨𝐦 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐧𝐞 𝐛𝐚𝐬𝐞 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐧𝐭'𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐝𝐫𝐢𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝. 𝐓𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐩𝐬 𝐫𝐚𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐬𝐭𝐫𝐨𝐲𝐞𝐝 𝐜𝐡𝐮𝐫𝐜𝐡 𝐭𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐯𝐢𝐜𝐭𝐢𝐦 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐨𝐥𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐞

𝓦𝓸𝓻𝓭 𝓬𝓸𝓾𝓷𝓽: 544 𝔀𝓸𝓻𝓭𝓼 

 𝓗𝓮𝓵𝓵𝓸 𝓷𝓪𝓶𝓮𝓼 𝓛𝓸𝓸𝓷𝔂 𝔂𝓸𝓾 𝓬𝓪𝓷 𝓪𝓵𝓼𝓸 𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓯𝓸𝓵𝓴𝓼 𝓫𝓾𝓽 𝓛𝓸𝓸𝓷𝔂 𝓲𝓼 𝓰𝓸𝓸𝓭 𝓽𝓸𝓸. 𝓕𝓲𝓻𝓼𝓽 𝔀𝓪𝓽𝓽𝓹𝓪𝓭 𝓫𝓸𝓸𝓴 𝓱𝓸𝓹𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓲𝓽.

𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐚𝐢𝐧𝐭Where stories live. Discover now