I. Fejezet

543 11 0
                                    

  - Fiúk,Olvassátok át a verzét! Karcsi! Még több világítást Manuel jobb oldalára!- Mondta a menedzser.
  - Megjöttek a lányok is...- Pipálta ki a nevünket a listán egy aszisztens, Petra.
- A fiúkat arra találjátok.-Mutatott egy ajtó felé.
-Mivel pár perc múlva interjút kell adnod Lacival,menj beszélj vele.- Nézett fel a lapjaiból.
Az ajtó felé vettem az irányt. Benyitva két kék színű régi kanapét pillantottam meg egy dohányzó asztallal középen. A falak fehérek voltak, új festésűek. A kanapén Brunó és Laci nyomkodták a telefonjukat egy doboz sörrel a kezükben. Már délben isznak. Szuper.

- Sziasztok!-Köszöntem félénken.
- Szia!-Mondták egyszerre.
- Gyere ülj le nyugodtan!- Mosolygott Bruno.
- Köszi.-Mosolyogtam rá,majd leültem. Megy ez. Pár perc múlva feloldódva beszélgettem velük.
- Adél, Laci indítsatok a sminkszobába! A stáb már vár titeket.
Laci sójatva lerakta a sörét. Komótosan feltápászkodtunk,majd a sminkszobába mentünk.
  - Riportunkban a híres influenszer és modell Latter Adéllal, és párjával a tinibálvány Tóth László Spaccal beszélgetünk.- Mosolygott a kamerába a nő.
- Párja?-Kérdeztem halkan Lacitól kamu mosollyal.
- Nem mondták? El kell játszanunk,hogy együtt vagyunk.- Súgta vissza.
-Mi a fasz?!- Mondtam ki hangosabban a kelleténél. A riporter értetlenül meredt rám.
- Elnézést...-Hajtottam le a fejem.

Csodás egy hónap lesz.

Szeretsz-e?Where stories live. Discover now