VII. Fejezet

198 4 0
                                    

-Hé haver! Engedd el!- Lökte félre Lacit.
Rögtön Danihoz préseltem magam aki átölelt.
-Szeretlek!-Suttogtam.
- Én is. - Hajolt le és megcsókolt. Ekkor több dolog vette kezdetét.

1. Laci bevert egyet Daninak

Laci féltékenységében nem tudott magával mit kezdeni. Már mindkét fiú a földön verekedett és mivel én nem tudok két férfit kettéválasztani,így jobbhíján Brúnót hívtam,aki 10 perc alatt ideért Kevinnel és Manuval.

Már szét tudták szedni a fiúkat akik ingerülten néztek egymásra.

- Adél dönts!- Mondta Manu.
-Laci vagy Dani?
A két fiú rám meredt. Sőt az összes fiú. Időközben Adira is ideért.

- Nem fair hogy ekörül a ronda ribanc körül legyeskedtek mind.- Mondta Adira.
- Hogy mondtad? - Kérdezte Laci,majd megindult a lány felé. Tudtam hogy ez nem jelent jót így akármennyire is utáltam Adirát elé áltam. Két másodperc alatt habár nem nekem szánta de Laci felpofozott.
Dani megint nekiugrott Lacinak.
Míg a fiúk szétválasztották őket megint addig leültem a földre, és felhúzott lábakkal meredtem magam elé. Adira leült mellém. Ebben a pillanatban pont arra votl szükségem
hogy szó nélkül valaki melettem üljön.
Ettől a perctől fogva az Adirával való kapcsolatom megváltozott.
Laci hátat fordítva nekünk hazasétált,és mi is így tettünk.

4 év múlva

MEGSZÜLETETT LATTER ADÉL ÉS T.DANNY KISLÁNYA! KÉPEK A GYÖNYÖRŰ BORÁRÓL.

Hát igen... El sem hiszem,hogy megszületett a kislányunk. Az esküvőnket követően hamar megfogant Bora. Daninál jobb apukát el sem tudnék képzelni a kislányomnak.

Ami Lacit illeti rendeződött a kapcsolatunk...

Adira és Bruno Bora keresztszülei

Ennél boldogabbak már nem is lehetnénk.
A társaság még mindíg összejár és mert szülők lettünk nem állt meg az élet. Mindenki folytatta a saját útját. Lacinak azóta egy gyönyörű és kedves barátnője lett, Bianka.

Adira és Kevin összeköltöztek.
Tavaly Kevin eljegyezte a lányt és természetesen igent mondott neki.

Manuel most Petrával van együtt. Aranyosak...

Bruno és Sára pedig újra egymásra találtak.

Szerencsések vagyunk hogy a történet vége happy end.

xo latter.adel

Szeretsz-e?Where stories live. Discover now