ontwaakt

25 4 1
                                    

POV MIEKE

ik open mijn ogen met veel moeite. ik voel dat er iets in mijn mond zit dat door mijn keel gaat en raak dan helemaal in paniek. opeens gaat de deur open ik draai mijn hoofd om en zie daar iemand staan in een witte jas. ik flip hem nog meer. als ik mijn hoofd weer bijdraai zie ik de man nu naast mijn bed staan. hij zegt dat ik rustig moet doen maar dat kan ik echt niet. ik wil zeggen dat ik dat niet kan maar dat gaat niet door dat ding wat in mijn mond zit. ik zie nog een persoon naar binnen komen ik hoor de remmen van mijn bed los gaan en ik word naar een andere kamer gebracht-geen idee waarom- ik word nu echt bang ik ga maar gewoon met mijn armen en benen heen en weer in de hoop dat ik iemand raak.ik blijf voor mijn gevoel lang door gaan tot dat ik een prik in mijn arm. Auw! en dan wordt alles zwart again. Als ik weer wakker wordt heb ik donderse koppijn, maar ik lig nu wel op een andere kamer . met 2 vreemde mensen naast mijn bed, een man en een vrouw. zal ik ze vragen wat ze hier doen? ik waag het er maar op. 'wie zijn jullie?':vraag ik maar. als antwoord krijg ik van een vrouw met tranen in haar ogen 'Weet je niet meer wie wij zijn?' ik denk na maar ik denk zo hard dat mijn hoofd nog meer pijn gaat doen 'i-i-ik w-weet echt niet meer wie jullie zijn s-s-o-o-rrrrr-yy.'zeg ik nu huilend. 'oke.'krijg ik nu als antwoord van de man. 'weet je wel hoe je heet? enwil je dat we vertellen wie we zijn en wat er gebeurt is?'vraagt hij. 'nee dat weet ik niet en ja heel graag.'antwoord ik. de man begint te vertellen:'omdat je niet meer weet hoe je heet en wie wij zijn zal ik je dat eerst vertellen. jouw naam is Mieke en wij zijn jou ouders en onze namen zijn leroy(hahaha had ik zin in) en Chayenna. je hebt ook nog een broertje Tim. je hebt een half jaar geleden een ongeluk gehad en het een half jaar in coma gelegen je was onderweg naar je vrienden Dennis en Ellen. je bent aangereden toe je op de fiets naar hun toe ging. we hoorden van de gene die jou had aangereden dat je nog wel even bij was maar daarna ook weg we weten dus wie jou heeft aangereden het was een jonge vent met bruin haar en bruine ogen en zijn naam is........................................




haha ik ga jullie pesten een cliffhanger meteen in het eerste hoofdstuk.

maar vonden jullie het leuk?

coment/vote

xxx

vera




I don't know you <<on hold>>Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu