𝘚𝘦 𝘴𝘱𝘶𝘯𝘦 𝘤𝘢 𝘵𝘰𝘵𝘶𝘭 𝘴𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘢𝘮𝘱𝘭𝘢 𝘤𝘶 𝘶𝘯 𝘮𝘰𝘵𝘪𝘷.𝘊𝘢 𝘵𝘰𝘵𝘶𝘭 𝘦𝘴𝘵𝘦 𝘴𝘤𝘳𝘪𝘴 𝘥𝘪𝘯𝘢𝘪𝘯𝘵𝘦 𝘤𝘢 𝘮𝘢𝘤𝘢𝘳 𝘴𝘢 𝘯𝘦 𝘯𝘢𝘴𝘵𝘦𝘮,𝘪𝘢𝘳 𝘯𝘰𝘪 𝘢𝘫𝘶𝘯𝘨𝘦𝘮 𝘱𝘦 𝘱𝘢𝘮𝘢𝘯𝘵 𝘴𝘪 𝘶𝘳𝘮𝘢𝘮 𝘧𝘪𝘳𝘶𝘭 𝘯𝘦𝘥𝘳𝘦𝘱𝘵 𝘢𝘭 𝘴𝘰𝘳𝘵𝘪𝘪.
𝘐𝘮𝘪 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘴𝘢 𝘤𝘳𝘦𝘥 𝘤𝘢 𝘥𝘦𝘴𝘵𝘪𝘯𝘶𝘭 𝘯𝘪𝘮𝘢𝘯𝘶𝘪 𝘯𝘶 𝘦𝘴𝘵𝘦 𝘣𝘢𝘵𝘶𝘵 𝘪𝘯 𝘤𝘶𝘪𝘦,𝘴𝘪 𝘤𝘢 𝘢𝘤𝘵𝘪𝘶𝘯𝘪𝘭𝘦 𝘯𝘰𝘢𝘴𝘵𝘳𝘦 𝘤𝘩𝘪𝘢𝘳 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘦𝘢𝘻𝘢 𝘭𝘢 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘶𝘭 𝘻𝘪𝘭𝘦𝘪.𝘐𝘮𝘪 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘴𝘢 𝘤𝘳𝘦𝘥 𝘤𝘢 𝘯𝘪𝘮𝘪𝘤 𝘯𝘶 𝘴𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘢𝘮𝘱𝘭𝘢 𝘧𝘢𝘳𝘢 𝘶𝘯 𝘮𝘰𝘵𝘪𝘷.𝘐𝘮𝘪 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘴𝘢 𝘤𝘳𝘦𝘥 𝘤𝘢 𝘥𝘶𝘱𝘢 𝘧𝘪𝘦𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘭𝘶𝘱𝘵𝘢 𝘨𝘳𝘦𝘢 𝘢𝘱𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘪 𝘱𝘶𝘵𝘪𝘯 𝘴𝘰𝘢𝘳𝘦,𝘤𝘩𝘪𝘢𝘳 𝘥𝘢𝘤𝘢 𝘴𝘵𝘪𝘶 𝘤𝘢 𝘮𝘢 𝘢𝘮𝘢𝘨𝘦𝘴𝘤 𝘴𝘪𝘯𝘨𝘶𝘳𝘢.
𝘚𝘰𝘢𝘳𝘵𝘢 𝘮𝘦𝘢 𝘦𝘴𝘵𝘦 𝘣𝘢𝘵𝘶𝘵𝘢 𝘪𝘯 𝘤𝘶𝘪𝘦.𝘖𝘳𝘪𝘤𝘦 𝘢𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘯𝘶 𝘴𝘦 𝘷𝘢 𝘴𝘤𝘩𝘪𝘮𝘣𝘢 𝘴𝘪 𝘷𝘰𝘪 𝘧𝘪 𝘮𝘦𝘳𝘦𝘶 𝘣𝘭𝘰𝘤𝘢𝘵𝘢 𝘪𝘯𝘵𝘳-𝘶𝘯 𝘭𝘰𝘤 𝘪𝘯 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘴 𝘱𝘶𝘵𝘦𝘢 𝘧𝘪 𝘮𝘢𝘪 𝘧𝘦𝘳𝘪𝘤𝘪𝘵𝘢 𝘮𝘰𝘢𝘳𝘵𝘢.𝘊𝘦 𝘴𝘦𝘯𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘢 𝘯𝘦 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘥𝘶𝘪𝘮 𝘢𝘵𝘢𝘵,𝘤𝘦 𝘴𝘦𝘯𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘱𝘦𝘳𝘢𝘯𝘵𝘢 𝘥𝘢𝘤𝘢 𝘭𝘶𝘤𝘳𝘶𝘳𝘪𝘭𝘦 𝘮𝘦𝘳𝘨 𝘭𝘢 𝘧𝘦𝘭 𝘥𝘦 𝘳𝘢𝘶 𝘮𝘦𝘳𝘦𝘶?𝘊𝘦 𝘴𝘦𝘯𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘢 𝘴𝘱𝘦𝘳𝘪 𝘴𝘪 𝘴𝘢 𝘭𝘶𝘱𝘵𝘪 𝘱𝘦𝘯𝘵𝘳𝘶 𝘶𝘯 𝘵𝘳𝘢𝘪 𝘮𝘢𝘪 𝘣𝘶𝘯,𝘤𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘪𝘪 𝘤𝘢 𝘷𝘦𝘪 𝘳𝘢𝘮𝘢𝘯𝘦 𝘪𝘯 𝘢𝘤𝘦𝘭𝘢𝘴𝘪 𝘪𝘢𝘥 𝘪𝘯 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘪 𝘧𝘰𝘴𝘵 𝘴𝘪 𝘱𝘢𝘯𝘢 𝘢𝘵𝘶𝘯𝘤𝘪?
𝑆𝑖 𝑑𝑒𝑜𝑑𝑎𝑡𝑎 𝑡𝑜𝑡𝑢𝑙 𝑛𝑢 𝑚𝑎𝑖 𝑎𝑣𝑒𝑎 𝑠𝑒𝑛𝑠.
𝑃𝑢𝑡𝑒𝑎𝑚 𝑠𝑎 𝑚𝑖 𝑠𝑖𝑚𝑡 𝑐𝑜𝑟𝑝𝑢𝑙 𝑎𝑟𝑧𝑎𝑛𝑑,𝑑𝑎𝑟 𝑓𝑙𝑎𝑐𝑎𝑟𝑖𝑙𝑒 𝑓𝑜𝑐𝑢𝑙𝑢𝑖 𝑛𝑢 𝑒𝑟𝑎𝑢 𝑛𝑖𝑐𝑖 𝑝𝑒 𝑎𝑝𝑟𝑜𝑎𝑝𝑒 𝑑𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑒.𝐼𝑛𝑠𝑎 𝑚𝑎𝑖𝑛𝑖𝑙𝑒 𝑚𝑒𝑙𝑒 𝑎𝑟𝑑𝑒𝑎𝑢.𝐷𝑖𝑛 𝑒𝑙𝑒 𝑝𝑜𝑟𝑛𝑒𝑎 𝑖𝑛𝑡𝑟𝑒𝑔 𝑓𝑜𝑐𝑢𝑙,𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑎𝑖 𝑎𝑝𝑜𝑖 𝑠𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑖𝑛𝑑𝑒𝑎 𝑝𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑒𝑡𝑖𝑖 𝑡𝑟𝑖𝑠𝑡𝑖 𝑎𝑖 𝑐𝑎𝑚𝑒𝑟𝑒𝑖 𝑚𝑒𝑙𝑒,𝑑𝑒 𝑐𝑢𝑙𝑜𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑏𝑎𝑠𝑡𝑟𝑎,𝑖𝑎𝑟 𝑎𝑝𝑜𝑖 𝑝𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑑𝑒𝑙𝑒𝑙𝑒 𝑝𝑟𝑎𝑓𝑢𝑖𝑡𝑒,𝑢𝑟𝑚𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑎 𝑔𝑒𝑎𝑚𝑢𝑟𝑖𝑙𝑒 𝑠𝑎 𝑠𝑒 𝑠𝑝𝑎𝑟𝑔𝑎,𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡𝑒𝑎 𝑓𝑖𝑖𝑛𝑑 𝑠𝑖 𝑒𝑙𝑒 𝑢𝑟𝑚𝑎𝑡𝑒 𝑑𝑒 𝑡𝑖𝑝𝑒𝑡𝑒𝑙𝑒 𝑐𝑜𝑝𝑖𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑑𝑖𝑛 𝑜𝑟𝑓𝑒𝑙𝑖𝑛𝑎𝑡 𝑜𝑑𝑎𝑡𝑎 𝑐𝑒 𝑎𝑢 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑧𝑎𝑡 𝑐𝑎 𝑒 𝑢𝑛 𝑖𝑛𝑐𝑒𝑛𝑑𝑖𝑢 𝑖𝑛 𝑐𝑙𝑎𝑑𝑖𝑟𝑒.
𝘕𝘶 𝘥𝘪𝘯 𝘯𝘰𝘶...
𝐴𝑠𝑡𝑎 𝑠𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑎𝑚𝑝𝑙𝑎 𝑑𝑒 𝑓𝑖𝑒𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑑𝑎𝑡𝑎 𝑐𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑟𝑖𝑚𝑒𝑛𝑡𝑎𝑚 𝑠𝑒𝑛𝑡𝑖𝑚𝑒𝑛𝑡𝑒 𝑝𝑟𝑒𝑎 𝑝𝑢𝑡𝑒𝑟𝑛𝑖𝑐𝑒.𝐹𝑖𝑒 𝑓𝑒𝑟𝑒𝑠𝑡𝑟𝑒𝑙𝑒 𝑠𝑒 𝑠𝑝𝑎𝑟𝑔𝑒𝑎𝑢,𝑠𝑎𝑢 𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑡𝑎 𝑙𝑢𝑎 𝑓𝑜𝑐,𝑠𝑎𝑢 𝑜 𝑡𝑒𝑎𝑣𝑎 𝑠𝑒 𝑠𝑝𝑎𝑟𝑔𝑒𝑎.𝐼𝑛𝑠𝑎 𝑛𝑖𝑐𝑖𝑜𝑑𝑎𝑡𝑎 𝑛𝑢 𝑎𝑗𝑢𝑛𝑔𝑒𝑎 𝑎𝑠𝑎 𝑑𝑒𝑝𝑎𝑟𝑡𝑒 ℎ𝑎𝑜𝑠𝑢𝑙.
𝑀𝑎𝑖𝑛𝑖𝑙𝑒 𝑖𝑚𝑖 𝑡𝑟𝑒𝑚𝑢𝑟𝑎𝑢 𝑖𝑎𝑟 𝑖𝑛𝑖𝑚𝑎 𝑖𝑚𝑖 𝑏𝑎𝑡𝑒𝑎 𝑛𝑒𝑏𝑢𝑛𝑒𝑠𝑡𝑒,𝑖𝑛𝑠𝑎 𝑚-𝑎𝑚 𝑖𝑛𝑑𝑟𝑒𝑝𝑡𝑎𝑡 𝑐𝑎𝑡𝑟𝑒 𝑢𝑠𝑎,𝑖𝑒𝑠𝑖𝑛𝑑 𝑝𝑟𝑖𝑛 𝑔𝑎𝑢𝑟𝑎 𝑓𝑎𝑐𝑢𝑡𝑎 𝑑𝑒 𝑓𝑜𝑐,𝑝𝑟𝑖𝑣𝑖𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑢𝑧𝑎 𝑐𝑎𝑛𝑑 𝑣𝑎𝑑 𝑐𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑚𝑢𝑙𝑡 𝑠𝑒 𝑒𝑥𝑡𝑖𝑛𝑠𝑒𝑠𝑒 𝑓𝑜𝑐𝑢𝑙 𝑖𝑛𝑡𝑟-𝑢𝑛 𝑡𝑖𝑚𝑝 𝑎𝑠𝑎 𝑠𝑐𝑢𝑟𝑡.𝑁𝑢 𝑚𝑎𝑖 𝑒𝑟𝑎 𝑛𝑖𝑚𝑒𝑛𝑖 𝑖𝑛 𝑐𝑙𝑎𝑑𝑖𝑟𝑒.𝑀𝑎 𝑎𝑏𝑎𝑛𝑑𝑜𝑛𝑎𝑠𝑒𝑟𝑎.
𝘚𝘶𝘳𝘱𝘳𝘪𝘯𝘴𝘢?
...
𝘕𝘢𝘩.
𝑃𝑟𝑖𝑣𝑒𝑠𝑐 𝑖𝑛 𝑗𝑢𝑟𝑢𝑙 𝑚𝑒𝑢,𝑎𝑣𝑎𝑛𝑑 𝑜 𝑟𝑒𝑣𝑒𝑙𝑎𝑡𝑖𝑒 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑛𝑖𝑒.
𝑍𝑎𝑚𝑏𝑒𝑎𝑚.
𝑍𝑎𝑚𝑏𝑒𝑎𝑚,𝑑𝑒𝑠𝑖𝑖 𝑡𝑜𝑡𝑢𝑙 𝑒𝑟𝑎 𝑖𝑛 𝑓𝑙𝑎𝑐𝑎𝑟𝑖.
𝐴𝑑𝑒𝑣𝑎𝑟𝑢𝑙 𝑒 𝑐𝑎 𝑎𝑐𝑒𝑙 "𝑡𝑜𝑡" 𝑓𝑢𝑠𝑒𝑠𝑒 𝑖𝑎𝑑𝑢𝑙 𝑝𝑒 𝑝𝑎𝑚𝑎𝑛𝑡 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑚𝑖𝑛𝑒,𝑎𝑠𝑎 𝑐𝑎 𝑑𝑢𝑝𝑎 𝑚𝑖𝑛𝑒,𝑝𝑢𝑡𝑒𝑎 𝑎𝑟𝑑𝑒 𝑝𝑎𝑛𝑎 𝑙𝑎 𝑡𝑒𝑚𝑒𝑙𝑖𝑖,𝑐𝑢 𝑡𝑜𝑡 𝑐𝑢 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑎𝑛𝑒𝑙𝑒 𝑚𝑖𝑧𝑒𝑟𝑎𝑏𝑖𝑙𝑒 𝑑𝑖𝑛 𝑒𝑙.𝑆𝑖 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑝𝑟𝑖𝑚𝑎 𝑑𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑚 𝑠𝑖𝑚𝑡𝑖𝑡 𝑐𝑒𝑣𝑎 𝑖𝑛 𝑎𝑑𝑎𝑛𝑐𝑢𝑙 𝑠𝑢𝑓𝑙𝑒𝑡𝑢𝑙𝑢𝑖.𝐶𝑒𝑣𝑎 𝑐𝑒 𝑛𝑢 𝑎𝑚 𝑚𝑎𝑖 𝑠𝑖𝑚𝑡𝑖𝑡 𝑣𝑟𝑒𝑜𝑑𝑎𝑡𝑎.
𝐵𝑎𝑡𝑎𝑖𝑙𝑒 𝑖𝑛𝑖𝑚𝑖𝑖 𝑚𝑒𝑙𝑒 𝑒𝑟𝑎𝑢 𝑚𝑎𝑖 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑟𝑜𝑙𝑎𝑡𝑒 𝑐𝑎𝑡 𝑐𝑜𝑏𝑜𝑟𝑎𝑚 𝑠𝑐𝑎𝑟𝑖𝑙𝑒,𝑏𝑎 𝑐ℎ𝑖𝑎𝑟 𝑒𝑟𝑎𝑚 𝑙𝑖𝑛𝑖𝑠𝑡𝑖𝑡𝑎 𝑐𝑢 𝑢𝑛 𝑧𝑎𝑚𝑏𝑒𝑡 𝑖𝑛 𝑐𝑜𝑙𝑡𝑢𝑙 𝑔𝑢𝑟𝑖𝑖.
𝑃𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑐𝑎 𝑠𝑡𝑖𝑎𝑚 𝑐𝑎 𝑎𝑠𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑔𝑢𝑟 𝑣𝑎 𝑠𝑐ℎ𝑖𝑚𝑏𝑎 𝑐𝑒𝑣𝑎.
𝑃𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑐𝑎 𝑑𝑒 𝑑𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑠𝑡𝑎 𝑎𝑣𝑒𝑎𝑚 𝑠𝑝𝑒𝑟𝑎𝑛𝑡𝑎.
author's note:
considerati asta un fel de prolog,sau whatever.nu e mare lucru,dar am vrut sa postez intr un final ceva,pentru ca imi lipseste sa scriu,si n am de gand sa abandonez povestea karei.
sper sa va placa,si daca nu va place e complet ok,pentru ca fac asta pentru mine si pentru kara,pentru distractia mea dar si a voastra,ny pentru ca vreau sa ajung scriitoare or somthanyway enjoy.
or don t.
i don t care<3.