Leya'dan
(8 yıl sonra)
Evet 8 yıl sonrasına hepiniz hoşgeldiniz biz şuanda Türkiye'deyiz yani İstanbul'da ve bugün Çağan ile evleneceğiz. Diğer mavi ay üyeleri ise bizden önce evlendi . Tabi Deniz hariç ama denizin de sevgilisi var ve çok yakışıyorlar adı Ece onlar da umarım hiç ayrılmazlar. Çağanın babasınane oldu diye soracak olursanız vefat edeli yaklaşık 1 yıl oldu mafyalık işlerine devam ederken işleri ters gitmiş ve öldürülmüş. Bizde onun ölum haberini alınca döndük zaten ve bugün de düğünümüz var sonunda birbirimize yani sevdiğim adama kavuşuyorum ...
Çağan'dan
Bugün benim en mutlu günüm bugün sevdiğim kadın ile evleniyorum onunla bir hayat kuruyorum artık bir ömür boyu beraberiz ...
Düğün mekanı
Leya
(Saç makyaj aynı)Çağan
Nikah memuru :Siz Sayın Leya Kırşan hiç kimsenin baskısı altında kalmadan Çağan Efe Ak'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz ?
Leya:Eveeettt
Nikah memuru :Siz Sayın Çağan Efe Ak hiç kimsenin baskısı altında kalmadan Leya Kırşanı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz ?
Çağan:Tabiki de eveeettt
Nikah memuru:o zaman bende sizi karı ve koca ilan ediyorum der ve etraftan alkış sesleri yükselir Leya cüzdanı eline alır ve Çağanın ayağına basar ...Ve Mutlu Son 💞
İlk hikayemin ilk Wattpad tecrübemin ya da ilk acemiliği min bugün sonuna gelmiş bulunmaktayız
⚡Her Yerde Sen⚡ bitti baştan sona bu hikaye ile ilgili düşüncelerinizi yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim bunun dışında artık diğer hikayeme yani ✨ Tesadüf Aşk'a✨ devam edeceğim isterseniz ona da göz atabilirsiniz .
Umarım beğenmişsinizdir 😘
Başka hikayelerde görüşmek üzere 👋
Kendinize iyi bakın, hoşçakalın 💖🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Yerde Sen {LÇ}(TAMAMLANDI)
Teen Fictionilk hikayem kötü olabilir kusura bakmayın Sonsuza dek (LEYÇA)