MİRAY:Senin burda ne isin var.Benimi takip ediyorsun.
(ARKADASLAR BEN FATİH DİY YAZİYORUM AMA MİRAY DAHA İSMİNİ BİLMİYOR.)
FATİH:Ben seni niye takip ediyim.Asil sen beni takip ediyorsun.
MİRAY:Ne munasebet ben buraya is basvurusu icin geldim.Sen niye burdasin.
FATİH:Ben buranin sahibiyim.MİRAY SASİRARAK:Sen buranin sahibimisin.
MİRAYİN ANLATİMİ
SİMDİ BEN EMİRLERİNİMİ YAPİCAM.YOK ARTİK.ALLAHİM SEN PATRONUM OLARAK BUNU MU VERDİN.FATİHİN ANLATİMİ
SENİN BENDEN CEKECEGİN VAR.KOLUM İLE BENİ TAKİP ETMESİNİ İSTEDİM.O DA PESİMDEN GELDİ.ODAMA CİKTİK VE KONUSMAYA BASLADİK.FATİH:Evet (kagida bakarak) Miray Ar sen isvarusu yapmissin.Ona tamam ama bir sorun var.
MİRAY:Sorun ne.
FATİH:Ustun miray ar is yerine boyle gelemezsin v o sapkayi cikartman gerek.
MİRAY:Oncelikle beyfendi adinizi daha ogrenemedim.
FATİH:Fatih saracli diger sorunuz.
MİRAY:Ustume ne oluski.kagitta edep cercevesinde giyilmesi gerekiyor diye yaziyor.benimde edep cercevesinde giyindigim ortada.
FATİH:Sorunumu o degil miray hanim cinsiyetinize uygun giyinmeniz.Erkekmisiniz kizmisiniz belli degil ki. Hem kiz hemde erkek ortasinda.yani uzun lafin kisasi kizsaniz kiz gibi giyinmeniz gerekiyor.
MİRAY:Tamam fatih bey.simdi ben ne yapacagim.
FATİH:Holdingte tek bos yer var o da ofiss boyluk.
MİRAY:Tamam fatih bey yaparim.simdimi baslicam.
FATİH:Hatta ilk isin benim kahvaltimi getir.
MİRAY:Tamam der ve odadan cikar.
Miray 2 3 dakika sonra fatihin odasina gider ve kapiyi tiklatir ve icerden "gir" sesini duyup iceri girer.miray odaya girdiginde fatihi koltugun ustunde uzanmis bir sekilde gorur.ve konusur.
MİRAY:Fatih bey kahvaltinizi getirdim.Bu arada neyiniz var.
FATİH:Sanirim atesim var bi siz baksaniz.
Miray fatih atesine bakar.o sirada goz goze gelirler.
FATiH:.............
ARKADASLAR YORUMLARİNİZİ BEKİCEM AMA YENİ BOLUM GEC GELEBİLİR.SİZİ SEVİYORUM ::)))