(Jungkook)
Okul bitmişti ve biz temizlik yapacaktık. Lisa, ben, Tae ve o Jack. Herkes gittiğinde temizlik bölümünden temizlik için eşyaları aldık.
Ben yerleri silmek için mop aldım, (hani şu suyun içine koyup yerleri sildiğimiz anamızın da bize ''orayı sildim oraya sakın basma!'' dediği o alet) Lisa bezi aldı, Tae toz almak istedi ve Jack ise sınıfları düzenleyecekti.
Hepimiz ayrıldıktan sonra işe başladık. Ben yerleri silmeye ilk önce koridordan başladım.
(Lisa)Temizlik yapmak hobim desem biraz yalan olur ama canımın sıkılmaması için ara sıra yapıyorum diyebilirim. Ben niye mi bez aldım. Çünkü sıraları, camları, rafları, kitapları ve daha bir çok şeyi silmek için. İşte ben bir tek bunu seviyorum. Ve de her zaman işime en zordan başlarım. Ve tabii ki de KÜTÜPHANE. Evet buradan başlayacağım. Neden mi?
Dediğim gibi hem sonradan sıkılmayayım hem de kütüphane benim yuvam gibi orayı bırakamıyorum. Kütüphanede ki çalışanlar artık beni tanıyorlar. O derece yani. Neyse ben rafları silerken sizde bakın bakim Tae ne yapıyor. O kesin kolay olsun diye seçti de neyseh...
(Taehyung)
Temizlik yapmayı gram sevmiyorum. Tüm evi anneme toplatıyorum. Çünkü hem üşengecim hem de temizlik bana göre değil. Yurtta kaldığımda ne yapacağım bilmiyorum. Zaten buraya Jungkook'un zoruyla geldim. Onu yalnız bırakamazdım. Lisa da Jungkook'u ikna etti gelmek için. Nerden çıktı ki bu iş başımıza diye düşünüyorum sadece. Ben toz almak istedim. Neden mi?
Çünkü toz almak çok kolay. Evet, çok kolay. Çünkü anında tozunu almak istediğin yerin tozunu anında alıyorsun. 1 dk'ni bile almıyor aman diyeyim çaktırmayın Lisa mı keser Jungkook mu beni keser onu bilemem. Ama ben et olmak istemiyorum. Neyse, ilk önce zor olan kısımdan başlayayım. Tabii ki de kütüphane. Evet, kütüphane. İSTİKAMET KÜTÜPHANE, İLERİĞ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE AŞKI
RomanceOkulda yeni gelen bir kıza aşık oldunmu? İşte o oldu! Hadi gelin yeni gelen kıza aşık olan o erkeği!