George era un baiat,de 19 ani,care a vea..destul de multi prieteni. Aproape toata clasa era prieten cu el,deoarece george se credea pur si simplu..cel mai smecher,nu ma intebati de ce sincer,dar sunt cam multe motive,ori este faimos pe youtube,ori nu stiu,ii place sa scrie carti,sa compuna poezii,nu stiu sincer. George are o pisica foarte draguta,pe care o mai posteaza pe youtube,face multe likeuri cu ea. O cheama snow,deoarece e alba si are blanita curata,chiar arata ca un fulg de nea sau zapada curata. -..nu ca din aia calcata de masini,sau bocanci murdari cu noroi. In fine,continuam cu george. Are niste note cat de cat bune,asta poate este inca un motiv de ce aproape toata clasa e prieten cu el,poate ii cer poza cu rezolvarea unor teme sau ceva,sau poate doar vor sa se dea mari ca sunt prieteni cu el? Sunt cam multe motive,george mi se pare si mie ok,e un prieten bun daca stati sa ma intrebati,chiat merita sa fiti prietenul lui,dar nu sa fa da ti smecheri,ci doar asa,prietenie adevarata. In fine,cred ca am zis destule despre el,acum urmeaza sa va povestesc ce s a intamplat azi !! Dar,va trebuii un pic sa va povestesc si de ieri,ca se aseamana putin intamplarea de ieri cu azi..si na..