частина 1

3 0 0
                                    

Я Ніка, мені 17 і я навчаюся в ліцеї економіки. Живу в місті сама, тому що батьки і сестра живуть в заміському будинку, а я в місті орендую квартиру неподалік свого навчального закладу. Часто ми збираємося в мене з подружками, доречі познайомтеся з Мією і Альою, мої найкращі подружки. Навчання в мене не дуже, але я вмію робити манікюр і смачно готую. Так от, моя історія починається з першого дня навчання в 11 класі. Напередодні ввечері ми з дівчатами добре погуляли, починалося все з гаражу на лавці, а закінчилося кальяном в клубі, да не найкраще проведений день коли тобі вранці прокидатися. Так от, на чому я зупинилася? Ах, так, ранок першого вересня. Я прокинулася в 7:00 по будильнику. В мене дуже боліла голова, але я випила таблетку і вона швидко пройшла. Я почала збиратися, спочатку вся ранкова рутина: вмитися, прийняти душ, почистити зуби. А далі сніданок. Моє улюблене, я дуже люблю готувати і в мене це добре виходить, але більше я все ж люблю їсти. Я приготувала собі оладки з нутеллою і полуницьою, і додала до цього малиновий чай. Мммм... Смакота. Я проснідала і пішла збиратися, урочиста частина на 10:00, але я вирішила не йти на неї. В що, мені потрібно стояти там на тому сонці яке пече в голову і слухати промови директора та спонсорів ліцею? Звісно ні. Я зробила нюдовий макіяж, накрутила волосся і вдягла рожеве атласне плаття. Також вдягла підбори, і взяла маленьку чорну сумочку, а на верх вирішила нічого не вдягати, тому що сонце ще досить сильно гріло. 10:38, я готова. Викликала таксі і попрямувала до ліцею. Мене зустріли подружки і ми пішли в клас де вже всі зібралися. Ми ще хвилин 20 сиділи слухали настанови класної, що ми вже 11 клас, екзамени, ЗНО, університет, доросле життя, але я пропускала це мимо себе і не заглиблювалася в промову. Нарешті, нас відпустили, і що що я провела там тільки 20 хвилин, я ще встигну витратити 9 місяців свого життя на перебування в ліцеї. Ми домовилися піти з одногрупниками відмітити початок кінця і пішли в кафе неподалік. Ми зайняли 5 столиків, я сіла з дівчатами і двома одногрупниками - Мія, Аля, Саша і Даня, інші сіли теж по п'ятеро. Ми замовили піцу на наш столик і ще кожен замовив собі щось поїсти і попити. Я замовила цезар і мохіто. Ми весело провели час, минуло кілька годин і ми пішли в парк. Нас стало в половину меньше, бо деякі не схотіли піти далі гуляти, ми фотографувалися і вже вирішити продовжити вечір в якомусь барі або клубі, але дівчата сказали що візьмуть своїх хлопців, о як я їх не люблю, вони повні кретини, при своїх дівчинах  ведуть себе мов янголи, а насправді ті ще козли. Вони теж друзі здається найкращі, одного разу вони мене напоїли, а потім пропонували тройнічок, і це на той момент в них були вже дівчата. Мені шкода дівчат, але я не хочу руйнувати їхні стосунки з хлопцями. А в мене хлопця не має. Таке, буває з'являється, але це не надовго, максимум тиждень. Так от, клуб, настрій трохи зник, але мене підбадьорював Даня, він завжди був хорошим другом. Ми приїхали в клуб, на годиннику лише четверта вечора, тому народ тільки збирався, ми зайняли столик з диванчиками. Так вийшло що я сіла між хлопцем Мії - Артемом і Сашою - одногрупником. Ми замовили собі хто що хотів, через годину, до моєї ноги потягнулася рука Артема, так, ви можете подумати - Ніка в нього є дівчина, навіщо ти йому, ти напевно вигадуєш?
Ага, звісно, вигадую.
Мені стало не пособі і я віддвинулася ближче до Саші, але хлопець виявився настирливим. Мало того що він однією рукою тримав свою «дівчину» за талію, а іншою рукою погладжував моє стегно, то він ще й очей з мене не зводив. Я звісно намагалася його відштовхнути, але він боксер і руки в нього сильні. Саша помітив руку хлопця і що мені ніяково, і запропонував піти потанцювати, я не довго думаючи встала і пішла за хлопцем. В залі як раз включилася повільна мелодія, хлопець взяв мене за талію, а я поклала руки йому на плечі, танцювали ми в тиші не довго:
- він до тебе пристає?- почала я тихий схвильований голос хлопця.
Я ж зрозуміла до чого йде розмова і почала заперечувати все. Ми ще трохи потанцювати і пішли назад до столику, замовили ще по парі коктейлів і я захотіла вийти на перекур. Ми були на другому поверсі, тому я пішла на балкон. Я стояла і в перервах між тягами обдумувала те, що мені потрібно все розповісти дівчатам, особливо Мії, тому що Арсен - хлопець Алі, давно зрозумів що зімноюшансів нуль, а от Артем наполегливий. Я думала над своєю промовою, але мене перебив п'яний чоловічий голос:
- ну що? Киця готова до веселої нічки?
- ви мені?- запитала я, наперед знаючи хто це, і як ви думаєте? В точку - Артем. Я розвернулася в сторону хлопця, який вже потихеньку наближався до мене. Я почала відходити назад, поки мене не зупинила стіна. Він підійшов до мене ближче і почав торкатися мого тіла. Я почала якось відійти він нього, але чесно, в мене не було ніяких шансів. На балконі було ще кілька пар, але їм було не до нас. Коли хлопець поцілував мене, я не чекаючи вдарила його в пах, о диво, шлях звільнився, я швидко покинула той зловісний балкон і підійшла до друзів.
- я напевно вже піду, завтра школа… - почала я ліпити відмазки.
- стій, я тебе проведу,- сказав Сашко, і ми з усіма попрощалися і пішли до виходу. По дорозі ми зайшли в аптеку по воду та таблетки від похмілля, я ж знаю, що завтра мені буде не добре.
Дорогою Саша розпитував мене про Артема, що між нами, як я до нього ставлюся, а я вже ж була п'яна і почала розповідати йому все від нашої першої зустрічі і до сьогоднішнього дня. Хлопець був здивований таке почути, але порадив не відкладувати заплановане на довго. Ми вже стояли біля під'їзду, як я відчула на своїх щоках теплі руки хлопця, він ніжно поцілував мене, я звісно відповіла, а що? Ми часто проводимо з ним ночі разом. І ця не виключення. Але не дивлячись на нашу близькість, поводиться він як старший брат. Зранку я прокинулася в своєму ліжку сама, хлопець приймав душ. Я ще кілька хвилин полежала, і хотіла вже піти по пігулки, але двері в кімнату відчинилися зайшов хлопець з склянкою води та упаковкою таблеток, як знав.
- вибач, сонце, розбудив?
- та ні, я сама хотіла прокидатися, сьогодні ж школа.
Я потягнулася за ліками, але хлопець завів руки за спину і сказав:
- спочатку поцілунок
Я закотила очі, трохи подумала і встала щоб його поцілувати, поцілунок був не довгий, буквально 3 секунди. Я забрала ліки і побігла на кухню. Я зібралася, ми поснідали, викликали таксі та поїхали до хлопця щоб він теж привів себе до ладу. І ми поїхали до школи вже на машині Саші.

незнайомець що перевернув моє життяWhere stories live. Discover now