Po 20 minutowej jeździe, dotarli. Ich oczom okazał się stary, drewniany dom tak jak z opowieści Glori.
-wyobrazalam to sobie inaczej - rzekła niesmacznie Magda
- Zamknij pizde - odpowiedział dumnie filip
- Za to cie kocham - powiedział WiktorPo tych słowach Gloria i Magda musieli zaczekać jeszcze godzinę bo Wiktor I Filip Zaczęli się Pierdolic w krzakach
Po Namietnym seksie Grupka Przyjaciół postanowiła zapukac do drzwi.
Po dłuższym czekaniu otworzył im już nieco starszy starzec, już nie powtarzał "on przybedzie" tylko grzecznie się przywitał.
-Witam młodych ludzi, czego tu szukacie?
-Dzien dobry, proszę pana, on przybył tak jak Pan mówił. - powiedziała Gloria z Grupki
-Ale o czym mówisz moje dziecko, ja nic nie mówiłem.Po tych słowach Filip bezpardonowo wziął randomowy kamień i zapierdolil nim starca w głowę.
-CO TY ZROBILES? - zapytała z przerażeniem Gloria
-Przecież to widać że stary pryk ma ta chorobę nie pamiętam jak się nazywa co zapomina sie różne rzeczy, więc są przypomni za 2 godziny jak się obudzi.Wszyscy stwierdzili że to był dobry pomysł. Gdy czekali Gloria z Magdą poszli pozbierać trochę owoców leśnych żeby nie zdechli z głodu.
Filip i Wiktor wykorzystali ten czas najlepiej jak tylko mogli, ponownie namiętnie się pierdoląc.Po upływie 3 godzin nie 2 ponieważ starzec kłócil się o to dlaczego Filip przyjebal mu kamieniem, zaczęli że starcem poważnie rozmawiać na temat stwora w mieście.
- A więc, na początek się przedstawie, Jestem Mati... -przerwal wywod Matiego Filip
-Nikogo to nie obchodzi, powiedz nam jak go zgładzic i odrodzić mieszkancow.
-No spoko, a więc jego imię to Moleda, jest to pół człowiek pół dinozaur, budzi się raz na 1000 lat w poszukiwaniu zemsty za przodków których zamordowano 60 milionów lat temu (dinozaurów), w tym celu zabija całe miasto jednym gryzem, następnie trawi ich wszystkich 24 godziny a potem idzie spać na kolejne 1000lat. Waszym zadaniem jest wejście w kanalizację miasta, przejście 2 kilometrów na północ i znalezienie jego miejsca wybudzenia, będzie on tam stacjonowal dopóki ich nie strawi, wsadzcie mu do dupska tą bombę, według moich obliczeń powinien zrobić bum i mieszkańcy przeżyć.
-Dziękujemy bardzo, zrobimy tak jak powiedzies- rzekła GloriaRuszyli do z powrotem do miasta.
CZYTASZ
Apokalipsa Seksu
Любовные романыPaczka Przyjaciół mieszka w Pierdolnikowie. Gdy przychodzi apokalipsa wszystkich wypierdala w powietrze oprócz nich. Ich zadaniem jest uratować miasto i zrespic na nowo osadników.