Capitolul 2 (continuare)

412 25 2
                                    

Întrebarea administratorului mă face suspicioasă în privința noului venit, care pare să se știe cu acesta și nu cu editorul meu.

— Mi-a trimis designerul poze după ce s-a montat candelabrul în dormitor și mi s-a părut că arată ca dracu' de urât, așa că am venit să verific, înainte de a-i da cu el în cap, răspunde brunetul sexy și apetisant care îmi dă de înțeles că este într-un fel conectat cu apartamentul.

— Sper să fie pe gustul tău.

— Și eu, mai spune privind din nou în jur, dar, după ce îmi aruncă o privire pe care nu știu cum să o interpretez și un zâmbet la fel de ciudat, se uită peste umărul meu la echipa care lucrează de zor la instalarea luminilor și a trepiedelor.

— Ce ai zis că se întâmplă aici? Se filmează un film porno?

Ioana se îneacă probabil cu o gură din paharul cu prosecco, iar eu simt cum mi s-au ridicat sprâncenele.

— Pot să mă uit și eu? mai zice cu un zâmbet amuzant pe chip.

— O sesiune foto, răspunde repede administratorul, vizibil stânjenit de insinuările acestui David.

— Porno?

OK... Arată bine, dar nu e atât de inteligent, se pare.

— Nu, intervine politicoasă Ioana. Este sesiunea foto a unei scriitoare.

— De cărți porno! exclamă el, pocnind din degete cu mândrie și un zâmbet sexy, dar stupid pe chip. Gata, mi-am amintit ceva din emailul primit.

— David este proprietarul acestui minunat Penthouse, explică repede administratorul, de parcă încearcă să îl scuze pe brunet pentru vocabularul său.

— Mulțumim că ne-ai dat voie să îți invadăm spațiul, vorbește Ioana zâmbitoare, mascând neplăcerea produsă de vorbele lui de mai devreme. Promitem că încercăm să nu facem deranj.

— Nu este nicio problemă. Renovarea nu s-a încheiat complet, așa că, până săptămâna viitoare, când o să mă mut definitiv, nu mă deranjează ce se întâmplă pe aici, atâta vreme cât nu au loc orgii.

Ignor total informația că tipul sexy este și norocosul care locuiește în acest loc sublim, pe care nu înțeleg de ce îl tratează cu atâta indiferență, iar asta mă face să fiu convinsă că nu îl merită. Cel mai probabil, este un idiot care are în cap doar filme porno și probabil este un curvar, afemeiat și misogin, și nu le spun ca și complimente, deloc. Trag adânc aer în piept.

— Sunt cărți fantasy, de fapt, dar care tratează și câte o poveste de dragoste, e rândul meu să intervin, neînțelegând motivul pentru care mă simt nevoită să fac asta în fața lui și reușind să revin asupra acestui subiect ce părea încheiat.

— Erotică? mă întreabă serios, aplecându-se un pic spre mine, cu o sprânceană ridicată.

Pentru prima dată obrajii mei cred că se înroșesc. Nu de rușine, ci de nervi.

— Da, mărturisesc asumată, îndreptându-mă de spate.

— Nu știu cine dracu' citește așa ceva, intervine și administratorul. Adică îmi imaginez că trebuie să ai o mare experiență în domeniu ca să scrii despre chestiile astea, nu-i așa?

Realizez că niciunul dintre cei doi idioți nu știu că eu sunt autoarea. Ceea ce îmi oferă un avantaj în micul joc pe care îl am în plan.

— Unii oameni au atâta imaginație, încât pot să descrie și o crimă perfectă, până la ultimul detaliu, fără să o comită vreodată în realitate. Am citit o scenă, cândva, cu un accident de mașină care părea atât de reală, încât mi-a fost teamă a doua zi să mă urc la volan, ca apoi să aflu că scriitoarea nu fusese în viața ei implicată în așa ceva. Părerea mea este că nu trebuie să faci sex toată ziua, în toate pozițiile, ca să poți scrie despre o partidă ideală. Ci doar să descrii foarte bine cum îți dorești să fie acel moment din carte, explic ușor tranșantă, prejudecățile lor lăsându-mi un gust amar.

Ultima tentație [+18] #vecini vol 7Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum