One Shot

24 5 0
                                    

En çok korktuğum şey istediğimi yapamamaktı, ama bu hayatta korkarak yaşayamayacağımda, bir yerlere gelemeyeceğim de belliydi. Ne yapmam gerekiyordu bilmiyordum ama olmak istediğim kendi benliğimlr yaşamak, kendim olmak.

Her engeli alabilecek güce sahip miydim?
Bunu bilmiyordum ama denemekten ne zarar gelirdi ki?
_____________________________________________

İşte yine o binanın önündeyim, bir türlü cesaretimi toplayıp gidemediğim bu bina. Belki geleceğim olucaktı, belki kırgınlığım ama yine de korkuyordum. Deneyip kötü sonuç almaktan korkuyordum. Bu yüzden kaç kere bu binanın kapısının önünden döndüğümü hatırlamıyorum bile, galiba sadece beni birinin itiklemesi gerekiyordu ki içeriye gireyim.

Ben kapıda yine beklerken içeriden kendisini bile tanımadığım bir idol çıktı. Yüzünde maskesi olduğu için kim olduğunu bile görmedim.  Boş boş suratına bakıyordum oda bana. Gözlerini üstümde gezdirirken ben çok gerilmiştim.

" Burada ne yapıyorsunuz? "

Buda ne biçim soru sanki oynamak için geldim.

" Oradan bakılınca ne yapıyor gibi gözüküyorum acaba? "

Az önce ben ne söyledim öyle sabah kahvaltıda yürek bile yemedim ki...

" Çok ukelasınız. Sizin gibi kendini bilmez ukelalar ile bizim işimiz olmuyor. "

" Üzgünüm istemeden oldu, ben seçmeler için gelmiştim buraya. "

" Bence şansınızı denemeyin çünkü sizin gibi tecrübesiz ve beceriksiz birini asla kabul etmezler. Ha çok denemek istiyorum deyip kendinizi küçük düşürmek istiyorsanız buyurun kendinizi tüm K-pop stajyerlerinin önünde küçük düşürün. "

Dedikleriyle gözlerimden yaşlar akmaya başladı, daha benim nasıl dans ettiğimi bile görmeden bunu nasıl bana diyebiliyordu? Zaten olmayan cesaretimi zor toplayıp gelmiştim buraya.

" Sizin bana bunu söyleme hakkınız yok. Daha nasıl dans ettiğimi bile görmediniz, sesimi bile duymadınız, bunu nasıl söyleyebilirsiniz, siz kim olıyorsunızda bunu bana söylüyorsunız? "

" Adım Minho. "

" Siz bu dünya üzerinde tanıyabileceğim en gurur kırıcı ve kaba birisiniz. Asıl siz bu ukelalık ile nasıl buraya kadar gelebildiniz şaşmalı, grup lideriniz nasıl size katlanıyor bilmem ama dünyada en son tanımak isteyeceğim ayrıca nefret ettiğim insan olarak kalıcaksınız. "

Ağlayarak gözlerine bakıp gittim.

Kalbim ve gururum incinmişti, bunları hak etmiyordum.

Aradan bir hafta geçmişti. Ben o günden sonra o binanın önünden hiç bir şekilde geçmemiştim, biliyırum yanlıştı bunu yapmam. Tanımadığım birinin sözü yüzünden hayalimden vazgeçmem bir aptallıktı.

Ben bu şekilde biraz daha takılırken telefonuma bir bildirim geldi. Telefonu açıp ne bildirimi olduğuna baktım. İnstagramdan dı.

O manyak adam hesabımı bulmuş bana mesaj atmıştı. Profiline tıklayıp en son yayınladığı fotoğrafa baktım.

@leeknow_

@leeknow_

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Endless Happiness~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin