♡
Sanırım bayan manobal?
Jeongguk, kapımın önündeki ay çiçeklerini sen mi koydun?
iletildi 18.11
görüldü 18.11Jeongguk
Beğenmediniz mi? Doğum gününüz bitmeden ufak bir hediye vermek istedim. Sevmiyorsanız çöpe atabilirsiniz cidden alınmam.
hayır çok üzülürüm//Sanırım bayan manobal?
Ne atmasından bahsediyorsun sen? Evimde hiç saksı yoktu ve solmamaları için 1 saat yürüyüp satın aldım. Çok teşekkür ederim, ben bu kadarını hak etmiyorum. Bana gönderdiğin şarkı zaten en güzel hediyeydi.Jeongguk
hayır, değildi. onu zaten size atmak için kaydetmiştim. doğum gününüz olduğunu öğrendiğimde biraz erken attım sadece. doğum günü hediyesi özel olmalıdır. sizi maalesef çok tanımıyorum. en sevdiğiniz rengi bilmiyorum mesela ama bana sarı havası veriyorsunuz. en sevdiğiniz hayvan kedi olabilir, çünkü beş tane kediniz var. en sevdiğiniz meyve çilek olabilir çünkü cupcakeler çilekliydi. doğum gününüzde en sevdiğiniz meyveyi yapacağınızı düşündüm. en sevdiğiniz film serisi friends, en sevdiğiniz anime attack on titan çünkü dolabınızda bir sürü magnet asılı. (umarım ereni suçlu bulmuyorsunuzdur.) okulda sizi gitar çalarken gördüm, gayet iyiydiniz. dans ediyorsunuz çünkü oturma odanızda bir sürü madalya var.Sanırım bayan manobal?
Jeongguk, sen beni tanımadığını mı düşünüyorsun? Her şey bu kadar doğru olabilirdi. (Eren'i seviyorum.)Jeongguk
gözlem yapmayı severim. bu beni mutlu etti. ama size ayçiçeği göndermemin bununla alakası yok. sadece güneşe benziyor ve güneşi takip ediyor. ayrıca sarı. siz bir çiçek olsaydınız kesinlikle ayçiçeği olurdunuz bayan manobal, eminim.Sanırım bayan manobal?
Sen, tüm dengemi altüst ediyorsun.
görüldü 18.32
Pazartesi edebiyat sınavı var Jeongguk.
görüldü 18.33♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
literature problems // lk
FanfictionEdebiyat dersini geçemediği için üç sene üst üste 11.sınıfta kalan Jeongguk için, değişen öğretmeni büyük bir şanstı. ║ufak bir yaş farkı bulunmaktadır.║ ║ağırlıklı texting ║