Sihire giriş

10 3 0
                                    

Uzayda başka bir evrende sihirli diyar diye bir yer varmış.Bu diyarda 9 farklı şeyler temsil eden sihirli insan biçiminde varlıklar varmış.Başta ay ve güneş olarak ateş,su,hava,aşk,iyilik,kötülük,doğa.bu sihirli diyarın en altında sihirlerin geldiği yer varmış,bu sihirlerin geldiği yerde sarı çok parlak garip bir şey varmış.Değişik sıvıymış bu sihir.Yerde su gibi bir kıvamı olmak üzere uçucu bir maddeymiş.bu sihir diyarında gerçekten çok büyüleyici şeyler bulmak mümkün. Örneğin sihir kristalleri ve ya sihirli canlılar neyse bu sihir diyarından farklı bölgelerde yukarıya doğru akan 9 tane şelale varmış bu şelalelerin üstünde altı kristallerle kaplı büyük uçan adalar varmış ,bu adaların üstünde o insansı varlıklar hayatlarını sürdürürlermiş o sihir şelalesinin içine girildiğinde seni yukarı doğru çeker, o uçan adaya kadar hızlı bir şekilde götürürmüş.

 Örneğin sihir kristalleri ve ya sihirli canlılar neyse bu sihir diyarından farklı bölgelerde yukarıya doğru akan 9 tane şelale varmış bu şelalelerin üstünde altı kristallerle kaplı büyük uçan adalar varmış ,bu adaların üstünde o insansı varlıklar...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu uçan adalarda sihirle bağlantılı bir kaynaktır biri olmazsa sihirde olmaz.bu insansı varlıklar yani insandan farkı yok gibiler, sadece temsil ettikleri şeyin gücüne kalpten sahipler.Bu varlıkların kendilerine özel uçan adaları şatoları krallıkları ve kendilerine özel bölgeleri vardır. Ayrıca kendilerine özel güçleri olduğunu geçmeyelim.bu varlıklarında bir başkanları olmalı, işte güneşi temsil eden ve ayı temsil eden . Bunlar diğerleri gibi kalpten güce sahip değiller fakat asaları ile çok güçlü varlıklar olabilirler ve tabiki bunların adaları ayrı.şimdi biraz karakterlerimizi tanıyalım . Tanımadan önce karakterlerimize varlık değil de peri ile hitab edeceğim. Su perisi:Pearla aşk perisi:Darla doğa perisi:Camelia hava perisi:Moses iyilik perisi:Aaron kötülük perisi:?? Perilerimizi biraz daha yakından tanıyalım : su perisi Pearla suyu kontrol edebilir su ile etkileşime geçebilir deniz hayvanlarıyla arası çok iyidir onlar yardım eder deniz fırtınları ve ya tsubamiler çıkabilir su borularını patlatabilir içinde su olan çoğu şeyi kontrol edebilir istediği zaman deniz kızına dönüşebilir v.b su perisi nin adasının çoğu uçan bir sudan oluşur . Aşk perisi perla: kişileri birbirine aşık, nefret, ettirebilir kişinin hislerini anlayabilir sihirli öpucükleriyle herkesi büyüler ve kokusu muazzamdır biraz kısa boyludur darla nın adasında mükemmel bir köprülü şatosu bulunmaktadır . Karakterlerimizin birazını tanıdığımıza göre diğerlerini hikayeye geçince açıkıklarız.

Sihirli diyarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin