TOCIX FRIEND

0 0 0
                                    

Betullah orang kata kawan kat uni/kolej ni takkan sama dengan kawan dekat sekolah.
Ceritanya gini aku ni jenis susah sikit nk berkawan maklumlah aku ni bukan pandai bercakap sangat pun and tambh ii lah aq ni Insecure tinggi sangat.lepas semunngu blajar baru lah aku dapat kawan boleh dikatakan aku dapat kawan dalam seminggu tu ramai lah sekaligus aku dapat dalam 9 ke 10 tu pun ditar aik dalam group aka kroni dia orang lah.

Nak dijadikan cerita lama ii semuanya hilang satu persatu but still bertegur sapa lah kalau bertemu tp mereka hilang tanpa menyakitkan hati.Nmaun orang yg still tinggl dan ada di sekeliling kita dan mengatakan kawan itu lah orang yg sebenar toksik dan selalu sakit kn hati kita.

Aku ada lah kawn yg blh dikatakan rapat lahhh,mcm mana x rapat satu class satu blok tp bukan satu bilik lah but she always in my room and do my room act like her room but It's okay friend lah katakan. Tp lama ii naik menyampah jg lah aku punn Klau asik melepak dlm bilik aku 24 jam je aku pun ad life sendiri jg utk dilakukan. Tp xpe aku mengalah.Disbbkn aku selalu mengalah smpai lah dia naik hantu dan pijak je kepala aku. Lama ii aku mula sedar dan nampak perangai dia sebenarnya dan mula lah satu persatu kebenaran mula terbongkar bahawasanya dia ni seorang yang penipu.siapa je xnaik hantu kalau selama ni kau brkawn dengan dia percaya kat dia tapi kau xtahu siapa dirinya sebenarnya. Faham x apa yang aku cuba sampaikan....bukan setakat tipu tapi setiap perkataan yang keluar dari mulut dia mesti menyakitkan hati orang jee. Kalau orang akar balik kat dia mula lahh tarik muka lah pastu x bercip lah apa lah and nampakkan orang yang menyakitkan hati dia tu ialah orang paling jahat and xleh buat kawan tp dia sedar x perangai dia tu membuatkan orang lain lagi x minat dia!!!! Ini lah orang katakan perempuan yg xsedar diriii haaa!!!! Geram pulak akuuu!!!

Disbbkan perangai dia yang teruk tu lah membuatkan aku dgn member ii yang lain sakit gila hati. kadng ii bukan nk kata belakang tp nk buat mcm mna manusiakan xlari dri buat bnda begituu nk ckp depan ii takut dia sakit hati dan terasa pastu xnk lah bergaduh So kiat orang ambik keputusan senyap lah tp dalam senyp aku tuu aku dh mula hindari diri dri dia sikit ii Sbb xmampu dh hati aku dan mental untuk menahan makian dan kata ii yang keluar dari mulut dia but i still remember all the good think she do for me....but what can i do i just a human that can't terima a negatives Vibe every day,so i think im not wrong do that for her...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 12, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LUAHAN HATIWhere stories live. Discover now