2. 00:00

144 4 1
                                    

Ik open het berichtje,
Wtf is dit.
Een berichtje van, Unknown

Unknown
Hallo Alora, Wat zag je er vandaag weer mooi uit!! je hebt op dit moment waarschijnlijk geen idee wie ik ben. Ik weet daar in tegen maar al te best wie jij bent. Er spoken nu waarschijnlijk 1000e vragen door je hoofd. Maar maak je geen zorgen ik zou je nooit pijn doen. Doei Alora, fijne avond veder.

Fijne avond veder?! Hoe kan ik hier na een fijne avond hebben? Wie is dit. Ik snap er echt niks van. Ik knip mijn nacht lampje weer aan, no way ik ga in het donker slapen! Moet ik matt appen? Ik wil hem niet gerust maken. Shit ik ben bang...  ik moet slapen want morgen heb ik werk.

Het voelde als uren voordat ik eindelijk in slaap viel. Ik kijk op mijn wekker. Kutzooi 7:50 ik kom nooit oprijd. Als ik uit bed stap loopt er een rilling over mijn rug, t is koud. Ik stap in de douch. Ik voel de hete stralen over mijn rug lipen. Even vergeet ik alles. Dan moet ik lachen
"Dit was allemaal maar een prank?! Natuurlijk! Waar maak ik me druk om!!"
Ik lach wat harder. Ik zet de douch uit. Droog me af en ga dan toch maar naar werk.

Ik loop het tentje binnen. En mijn baas komt boos naar me toe lopen.
"Waar de fack was jij?! Kijk naar de tijd! Je bent een halfuur te laat"
Ik zeg een paar keer sorry en ga aan het werk
"Loor? Gaat het?"
"Jaa ofc!! Watdan?"
"Het ziet er uit alsof je niet veel slaap hebt gehad!"
"Heb k ook niet maar ik ben oké"
Na een paar uurtjes werken is bijna alle zorgen van me af geschud, ik besef steeds meer dat het maar een stomme prank was en niks meer.
Jaimie en ik hebben de slappe lach, toen besefte ik me dat ik niks te klagen heb. Ik heb het perfecte leven. Ik kan niet heel m'n leven laten verpesten voor een stom berichtje!
Dus we moeten gewoon doorgaan! Het werk is leuk maar ook vermoeiend, er zijn veel klanten vandaag. Ik en Jaim hebben sluit, dus we zijn hier nog wel even. Tot 20:00 om precies te zijn.

20:00
"Eindelijk zijn we klaaaar!" Ik lach om jaimies gezeik. We gaan weer eten bij de bankzitters! Zin in!!!
We zijn nu allebij op de fiets en wij zijn er bijna. Weer bellen we aan.
-ding dong-
"Helloootjess" roel opent de deur. We groeten iedereen en we gaan eten.

22:30
"Sorry lieve Loor maar dit keer breng ik je echt thuis hoor!!" Zegt Matt met een serieuze stem.
Ik giechel, "oké dan matt" zeg ik met een baby stemmetje. We groeten iedereen en stappen in de auto. We zetten wat muziek op en gaan rijden, alle stop lichten springen op rood zodra we er langs rijden. "Allles zit one mee"
Bromt matt. Ik lach. Ik ben kapot moe en leg mijn hoofd tegen de deur aan. Ik staar naar buiten. Dan zie ik iets... is het.. nee nee het kan niet waar zijn. De straten zijn zo wat uit gestorven. Maar bij het stoplicht bij de kruising staat er iemand.. iemand met een zwart vest en n zwarte capuchon. De gedaante staat stil, heel stil. Hij/zij staart naar de grond, en dan, dan kijkt hij me aan. Omdat het donker is kan ik z'n gezicht niet zien. Maar k zie m op kijken. Het stoplicht springt op groen en we racen weg. Ik kijk verwarrend om me heen. Nog een keer kijk ik naar het kruis punt, maar er staat nu niemand meer. Matt z'n stem haalt me uit gedachtes.
"Loor?Alora?"
Ik kijk op.
"Gaat het Loor?? Je keek nog al verschrikt"
"Ja ik ik dacht dat ik iemand naar me zag kijken bij het kruispunt!.."
"Aaa Loor, je bent moe dus ik denk dat dingen bent gaan verbeelden!"
"Ja ja ik denk dat je gelijk hebt ja"
Nog een stoplicht springt op rood
"Jezus hee" hoor ik matt in de verte brommen, ik ben alweer helemaal af gedwaald in mijn gedachtes.
"Looor we zijn er lief!"
Ik doe de auto deur open en stap er uit. Ik adem de koude buiten lucht in en blaas het langzaam weer uit. "Ik heb het me verveeld" mompel ik een paar keer in me zelf totdat ik het ook echt geloof.
Matt heeft de deur voor me open gedaan, en leid me naar binnen. Als we binnen zijn geeft hij me een knuffel en gaat ervandoor.
"Doei Loor! Zie ik je morgen?" Vraagt hij terwijl hij in de deur opening staat.
"Jazeker lieverd!"
Zeg ik terug. Dan sluit hij de deur nadat hij me nog een kusje toe blaast.

23:15
Ik ben gesloopt en kruip in m'n bed. Ik leg m'n telefoon weg en denk nog wat na, dan besef ik me dat ik het echt los moet gaan laten. Ik knip de lichten uit en leg m'n telefoon op het nachtkastje. Ik sluit mijn ogen.
-Ping-
Ik ga recht op zitten in m'n bed
"Neeeeee!!!!"

Oeeee wat vonden jullie dr van?
Sorry dat ik niet veel heb geschreven! Ik ga proberen weer meer te uploaden!
Laat een ⭐️tje achter!!

Xxx je fav girl Loïs😽

De stalkerWhere stories live. Discover now