פרק 5!❤️

402 30 41
                                    

תזכורת:
״כשתתעורר תתקשר אליי. מחר יום שישי אין עבודה נלך לבלות ונעביר לך את זה מהראש.״
סוף.

נקודת מבט אף אחד. ⚠️נשיקה⚠️(לא מעבר)
בוקר היציאה:
פליקס והיונג׳ין קבעו להיפגש בבית קפה בשעה עשר בבוקר.
השעה הייתה 10:08 כשפליקס הגיע לבית הקפה שהוא רואה את היונג׳ין יושב בשולחן עם 2 כיסאות.
פליקס ניגש לאחד הכיסאות עם חיוך קטן.
היונג׳ין ראה וניסה לשמח אותו,היונג׳ין מגלה שיש לו רגשות לפליקס.
הם הזמינו, אכלו, והגיע שלב השילום פליקס רצה לשלם, אבל היונג׳ין התעקש.
כשפליקס הלך לשירותים היונג׳ין הזמין חשבון ושילם.
פליקס גילה ששילם וכעס על היונג׳ין , כשיצאו הרביץ לכתפו ומלמל מתחת לנשימתו הוא רצה לשלם.

כעבור שעה:
היונג׳ין ופליקס הלכו לחנות בגדים אבל פליקס קלט בעין חצאית, הוא לא רצה שהיונג׳ין יראה אותו הולך לאזור אז אמר לו שהוא הולך לשירותים.
פליקס הלך לאזור החצאית שראה, לקח אותה, והלך לאזור תאי המדידה, מדד את החצאית (החצאית הייתה מיני, מאוד).
היונג׳ין חשב שפליקס בשירותים אז בינתיים הלך לאזור תאי המדידה.
כשנכנס לאזור ראה איש קטן בחצאית האיש היה לו הראה מוכר, הוא התקרב יותר לאיש וראה את פליקס.
היונג׳ין היה חסר מילים.

נקודת מבט היונג׳ין
׳זה פליקס?!, איך היריכיים האלה יכולות להיות חשופות לסביבה ולא רק לי?! אני צריך להיזהר עם מה שאני חושב!.׳ חשבתי לעצמי.

נקודת מבט אף אחד
היונג׳ין הלך לפליקס ונכנס איתו לתא המדידה.
״אין סיכוי שאתה יוצא ככה מתא המדידה שוב, הבנת אותי?!״ אמר היונג׳ין. פליקס הסתכל עליו בבלבול, ״ זה לא שמישהו יסתכל עליי או משהו כזה למה אתה כל כך דואג״ אמר פליקס.
״אם איך שאני הסתכלתי כולם יסתכלו״ - היונג׳ין
״ לא כולם הומואים, במיוחד אתה למה שתסתכל עליי?!״- פליקס
״אתה יכול לשתוק?!״ - היונג׳ין
״אבל את-״
היונג׳ין משתיק את פליקס עם נשיקה, הוא לא יכל להתאפק עם המראה של פליקס, פליקס פער את עיניו, אבל אז זרם עם היונג׳ין, אחרי כמה דקות של מזמוזים בתוך התא היונג׳ין קנה לפליקס את החצאית . אבל אז הכל היה מביך.

היונג׳ין ופליקס חזרו למכונית .
במכונית היה ממש שקט, אבל ממש עד כדי כך ששמעו את המזגן.
היונג׳ין שבר את הדממה , ״ רוצה ללכת לבית קפה?״ ,
״ כן בטח אין לי בעיה״ אמר פליקס עם לחיים ורודות מעט.
פליקס נכנס קודם לבית הקפה ואחריו היונג׳ין הם התיישבו ליד שולחן שגרם להם להיראות זוג.
היונג׳ין קרא למלצרית, המלצרית הגיעה, היונג׳ין ופליקס הזמינו ואז המלצרית אמרה להיונג׳ין ״הבן זוג שלך נראה חמוד, תשמור עליו או שיקחו לך אותו״ היונג׳ין רק חייך ואפילו לא תיקן אותה. פליקס רצה להגיד להיונג׳ין שיתקן אותה אבל לא הצליח להוציא מילה כשהרגיש את פניו מאדימות למוות.

לאחר כמה שעות
פליקס חזר הבייתה כשהוא עייף נורא, הוא נכנס להתקלח אבל לא הצליח להוציא את היונג׳ין מראשו.
השעה הייתה 22:47 כשפליקס עלה למיטה, הוא היה בטלפון , ראה טלוויזיה, השעה הייתה 23:22 כשנרדם.

נקודת מבט היונג׳ין
הגעתי הבייתה עייף. אני מתתי לישון אבל רק פליקס היה לי בראש.
נכנסתי להתקלח, עליתי למיטה ב22:58 הייתי בטלפון,ראיתי טלוויזיה.
נרדמתי בסביבות השעה 23:46.

יום לאחר מכן
פליקס והיונג׳ין נפגשו בביניין החברה כך שהיו חייבים לדבר.
פליקס היה במשרדו והיונג׳ין בחדר הדוגמנים עם סונגמין וצ׳אן.
אחרי חצי שעה המנהל קרא לכל הדוגמנים ולפליקס.
״שמעתי על מה שקרא עם פליקס וצ׳אנגבין , החלטתי לפטר את צ׳אנגבין כך שעכשיו יהיו 6 דוגמנים .״ אמר המנהל.
להיונג׳ין ישר עלה חיוך שידע שפליקס יהיה מוגן.





525 מילים! תודה שקראתם!❤️🫶
דרך אגב בפרק הבא יהיה מה שנקרא אהבה.

הסטייליסט שלי    /              Hyunlix Where stories live. Discover now