Pořídím si želvu

33 5 0
                                    

Pohled Matyho

Ráno jsem se vzbudil na stejném místě jako jsem šel včera spát už má to přestává bavit celý den jen to točení videí nebo čumění do stropu asi bych měl něco udělat a v tuhle chvíli mě napadl ten nejlepší nápad pořídím si želvu bylo cca 13:28 a já se zvedl z postele sedl jsem si do své audinky a jel jsem do zverimexu přijel jsem a najednou to vidím

Pohled Samuela

Dotočil som videjko a lehol si do postele a len tak premyšlal co budem robiť. najednou mi do izby vlezla Klára já se lekol a zpadol z postele ,,Si ty normálná " povedal som a pozeral sa na Kláru ako premýšľa ,, Hele asi som ale ty nie, inak chcela som sa ťa opýtať jestli by si nechcel isť so mnou nakupovať"opytala sa ma a já chvíľu premýšľal ,,Tak klidně ale kam by si chcela" ,, Ja neviem napríklad do Lidlu? " ,, Tak hej je to v Sabinově. Ok to beriem" vzali sme si peňažanky mobil a kľúče a odišli sme.

Pohled Matyho

Vidím těch několik zvířátek rozplýval jsem se roztomilostí ještě chvíli jsem se rozplýval a potom jsem šel do části jde byli želvy chtěl jsem vzít všechny ale nemohl jsem a potom na mě vykoukl jeden roztomilý pan želvák no musím říct že to byla láska na první pohled(já někdy fakt nechápu co mě to napadá pzn.autorky) došel jsem k pokladně a řek,, Dobrý den chtěl bych si koupit želvu a nějaké vybavení pro ni" ,, Dobře pojďte zamnou a já vám ukážu co tady máme" paní mě zavedla k vybavení pro želvy docela rychle jsem si vybral vzal jsem to největší teráriu co tam měli aby se u mě pan želvák měl dobře. ,, A želvy máte tady pane koukněte se a po mi řeknete kterou chcete" ,, Já se tu byl podívat už předtím a chtěl bych tuhle"ukázal jsem na onoho želváka ,, Dobře je to sameček a stojí 470Kč" ,, Dobře beru na vědomí" řekl jsem. Vzal jsem terárium,věci do něj a šel k pokladně paní vzala pana želváka. ,, Tak jo 1želva terárium, věci do něj tak to bude 3790Kč. Smutně jsem se podíval na svoji kartu a zaplatil to vzal jsem všechny věci a pana želváka a vydal se k autu.

-----------------------------------------------------
Omlouvám se že je kapitola kratší ale co už asi tak budou všechny ale o to více často budou vycházet (doufám) 😘

Vaše Adél♥︎

Tři šance pro Matyho Kde žijí příběhy. Začni objevovat