Krvavý sen

57 9 3
                                    

Stála som na mieste kde máme nácvik skupiny. Tancovala som na rýchlu pesničku, no vtom sa niekto zjavil.

Ocko??
Bol to on a stal s opaskom v ruke. Tváril sa ako psychopat.

Pomaly sa približoval. Pomalá pieseň ustála na pomalu a dramatickú, tichu a pritom trpiacu.
,,Ty si len jedna kurva, nie si nič. Ešte aj ako dcéra stojíš za hovno." bol už pri mne. Strelil mi facku ktorá hneď bolela ako šialená. Natiahol ruku a s opaskom mi prudko švihol po chrbte. Zakričala som a z oči sa mi drali slzy. Pokračoval.

,,Si len obyčajná kurva!" švih,,Si ta najhoršia dcéra na svete!" švih,, Kurva, si len kurva!" švih,, Urobil som to najhoršie keď som si ťa spravil. Tvoja mama mala potrátiť kým mala čas takú," švih,,naničhodnu" švih,,suku" švih ,,ktorá" švih,,nestojí" švih,,za nič!!" švihol má ešte 10-krát. Odišiel. Zatvorila som oči a ďalej som ležala na podlahe, na ktorú kvapkala moja krv.

Prudko som otvorila oči, moje telo bolo v jednom ohni a na matrace bola moja krv.
Ukľudni sa!! Bol to len sen!! Počuješ?? Len sen!!...

Vyskočila som z postele. Ako ja nemám rada začiatok školského roka.... ARGHHH!!

Obliekla som si legíny, čierne tričko s dlhými rukávmi a na to trochu väčšiu mikynu s kapucňou. Na tvár som si dala čiernu šatku, ktorá mi siahala od nosa až po koniec krku.(myslím že pochopíte,,,:-*). Na hlavu som si ešte dala šiltovku s rovným šiltom a na ňu som prehodila kapucňu. Podišla som k zrkadlu a uistila som sa že moju tvár nevidno. Mala som pravdu. Nebolo vôbec nič vidieť. Zhrabla som tašku a bežala som do kuchyne.

Zhrabla som si jablko a bežala som do predsiene. Schmatla som skateboard, obula som si tenisky a vybehla som von z našej budovy.

Áno, správne, našej budovy. Mám ju od nepamäti.
Nasadla som na skateboard a viezla som sa až do školy. Mám rada adrenalin, tak som išla rýchlo. A samozrejme že tou najdlhšou cestou aká len bola.

Prišla som do školy a ako vždy nuda. Po chodbách som sa premávala ako vietor, ktorý nechce ustáť. No musela som.

Otvorila som si dvere a sadla som si do poslednej lavice, v kúte. Neznášam to!! Dievčatá vyfintene, s najhlbšim výstrihom aký našli. Namaľované akoby si mysleli že im to pomôže, no opak je pravdou. Sú povrchné, namyslené a totálne hlúpe. Keby im niekto povedal že Zem nie je Zem, ale Mesiac, uverili by.

Najväčšia mrcha v triede je Anabela. Je to najväčšia kurva pod slnkom. Ďalej sú jej kompličky: Anastasia a Amanda. Fujjj. Sáma plastika a botox, no čo je už len na tom krásne.??!

Ďalej sú športovci, hudobníci, šprti, niktoši a dievča s kapucňou. To som ja. To nezaujimave dievča s kapucňou na hlave. Nikdy som ju nedala dole. NIKDY!!

Som neviditeľná, a aj takou chcem zostať. Nechcem aby na mňa ľudia hľadeli a ľutovali má. Neznášam keď niekto si ma obzerá, či sa mi prihovorí.

,,Ehmm.." niekto si odkašial tesne pri mojom uchu. Pozrela som, opatrne aby ma nebolo vidno, na osobu vedľa mňa. Bola to nejaká nová úča.

,,Hmm??" nemám chuť s ňou čo i len jedno slovo prehovoriť.
,,Ja na svojich hodinách preferujem aby moji žiaci nemali kapucňu na hlave, prosím.!'"

Mám chuť jej vrázit.!!! Povedala to čo povedala??? Ja ju asi zabijem...!
Všetci zhikli.

Prudko som sa postavila, pozerali sme si z oči do temnoty.

,,Tak si zvykajte!! Kvôli takej kurve ako ste vy si nenechám rozkazovat!!" ešte raz zhikli. No čo?!! Zaslúžila si to.

,,Padaj to riaditeľne. Okamžite!!" bola poriadne nahnevaná. Ja som spokojne odkracala.

Zaklopala som na dvere riaditeľne a jemne som ich otvorila.

,,Ahoj!!" pozdravila som sa Jackovi.
,,Ahoj, čo zase??" on je môj otčin. Je môj nevlastný otec. Ten sen bola pravda ktorá sa už nedostane. Kiežby....
,,Ale...vynadal som novej úče. Chcela aby som si dala dole kapucňu."pokrutila som hlavou.
,,Aj ja by som bol rád!'" povedal s nádejou.
,,To už sme preberali, Jack!!!"

Pokrutil hlavou a objal má. Ako ja toto nenávidím a hlavne od neho. Znasam to len od svojej sestričky.

Odťahovala som sa a on sa iba smial.

,,Ale notak..! Pusti má!!" zavrčala som naňho. Pustil má a dovolil mi tam ostať po celý deň. Aké super.

,,Tak čo budeme robiť?"ozvala som sa po chvíli.
,,Mohla by si zájsť za segrou, čo povieš??"
,,To je super nápad, Jack. Idem!" vyletela som von, no do niekoho som narazila. Obaja sme spadli.

Začal sa smiať a keď som aj ja zistila kto to je, tiež som sa začala smiať. Bol to Jemie. Môj veľmi dobrý kamarát, a spoluzakladateľ skupiny. Našej skupiny.

,,Čo zase??" nedokázal sa prestať smiať. Ja som už prestala.
,,Ale..." mavla som rukou ,,vynadala som úče. A ešte tej novej! A ty asi tusis prečo!!" usmiala som sa aj keď to nemohol vidieť.

,,Hej, viem. Kapucňa??" iba som prikývla.

,,Počuj.. Ja musím bežať. Ty sa tu maj!!" postavila som sa a utekala som za Emily. Je v 2 ročníku na základke. Je to take moje šidlo.

Zobrala som si skateboard a upáľala som za Emzákom.
Došla som tam a uvidela som ju ako sedí s nejakým chlapcom. Žeby detská láska.

,,Prajete si??" bola to ich učiteľka.
,,Mohla by som rozprávať s Emily.?!"
,,Vy ste jej??"
,,Sestra!"
,,Ach, samozrejme. Poďte ďalej." usmiala sa. Celkom príjemná úča. Ona nie je ako tie naše staré rašple.

Keď má videli hneď stichli. Usúdila som že sa má boja.

,,Nebojte sa ma. Ja nekušem." všetci sa dali k smiechu a dokonca aj rodičia.

,,Charty(Čarti, čítať tvrdo!!)!!" vykríkla nadšene Emzák. Tie naše prezivky.
Vyskočila na mňa a tuho má objala.
,,Už bezo mňa nevieš vydržať.?!" pošepkala som jej.

,,Čakala som rodičov, ale aj ty si fajn." ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........... Jack má využil. On a ani mama nemajú čas. Ten lišiak.
,,No, budem sa snažit!" pustila som ju. Potiahla má za ruku do zadu triedy.

,,Ahojte. Toto je moja veľká segra!" povedala. Všetci sa na mňa vrhli. Ja som spadla na zem a oni ma prisadli. Bolo ich tuším 7, spolu s Emzákom.

,,Ako ti môžeme hovoriť??" opýtala sa ma mala blondínka.
,,Ako len chcete!" sadli sme si do kruhu a rozprávali sme sa.
Zistila som že to dievča sa volá Kiara. Moja segra bola z toho úplne nadšená.

Pocítila som jemne šťuchnutie do pleca.

Príjemný deň!!
Love
_sknatal--

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 27, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dievča s kapucňou na hlaveWhere stories live. Discover now