𝟏. 𝐅𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭 - 𝐌𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧𝐧𝐞𝐤 𝐚 𝐤𝐞𝐳𝐝𝐞𝐭𝐞

28 3 1
                                    


     Egyszer volt, hol nem volt, élt egyszer egy lány Magyarországon, egy istenháta mögöttinél is elrejtettebb faluban, amelyről senki nem tudta, hogy létezik. Mindennapjai hasonlóan teltek.. Bejárt az iskolába, bár senki nem tudta minek, hiszen mindenki tudta, hogy a város széli mekibe se fogják felvenni. Egy nap viszont még is más volt..

  Éppen hazafelé sétálgatott, mikor hatalmas erővel fejbevágta valami, de annyira, hogy bezutyált szerencsétlen lány az árokba! Szidta istent nagyon, majd felkelt és körülnézett, hogy ki látta ezt a szerencsétlenséget. Észre vette, hogy a tárgy egy napló volt. Felcsillant a szeme, hiszen ha már isten nem elnéző vele, legalább egy drága naplóval dobta őt fejbe. Felemelte ezt a csodálatos tárgyat, majd boldogan hazament vele.

Ettől a naptól kezdve ő és a napló elválaszthatatlanok voltak, de nem feltétlen jó értelemben. A lány mindennapját leírta, akármennyire is élettelen volt. Innen kezdődik Renna, a kpop stan életének története!



2016.09.02

Kedves naplóm!

A mai napon találtam ezt a gyönyörű fekete jegyzetfüzetet, ami fejbe talált abból a putriból hazafelé menet. Az van rá írva, hogy „Death note". Nem tudom mit jelent mert kb annyi az agysejtem mint egy krumplinak, de biztos szépet! Szóval nem rég fedeztem fel egy csodálatos dolgot, ami a kpop! És már megtaláltam a leendő férjeimet is akiket a nap 8 órájában bámulok, ja és az iskolában is képzelgek róluk szóval elgondolkoztam, hogy ez már beteges, de betudom annak, hogy csak 12 éves vagyok és ez majd változik! Addig pedig lelkiismeret nélkül álmodozom róluk még ha 10 évvel idősebbek is nálam. Már nyomtattam róluk képet is, úgy hogy ez a mai nap csodálatos! Egész hétvégén róluk fogok álmodozni a szociális élet helyett! 

Putri csöves iskola: -200/10

Mai ebéd: 2/10

Random démon ami megjelent a szobámba a napló megtalálása után: 1/10

Férjeim koreában:  10000/10

Barátok: Nincsenek és soha nem is voltak 

Renna, a kpop stan életeWhere stories live. Discover now