Lisenin ilk günü cidden berbat giyinmiştim henüz okul kıyafeti almamıştık. Sabah namazıyla kalktım,namazımı kıldım. İmanlı çocukların hehehe
Kahvaltı yapmadan direk hazırlandım. Üstüme pembe altıma siyah etek giymiştim ah bu ciddi olamaz ama o zamanlar tarzımı daha bulamamıştım beni annem giyindiriyodu hâlâ bu yaşımda :)
Kapalıydım kapananali daha 1ay anca oluyordu tabi kıyafetlerimi de annem seçtiği için öyle bir görünüm yakaliyordum gerçekten okulun ilk günü çok kötüydüm🤧Okula geldiğimde hiç tanıdığım yoktu ve herkes crop,pro nike tayt giyiyodu ben oraya benim gibi insanların geleceğini düşünmüştüm hiç de öyle olmadı:)
Ne kolej ceketi giyenler sweat giyip arkasını eliyle toplayıp öne atan Instagram girlleri vardı.kendimi çok kötü hissetmiştim öylelerinin arasında. Ciddi miydi bu? Okula nasıl böyle giyinip gelebilirlerdi? Bir Allah'ın kulu da düzgün kurallara uyup gelmemişti.
Daha sonra mahalleden az çok tanıdığım bi arkadaşım geldi 10. sınıfa geçmiş biraz sohbet ettik arkadaşının hiç olmadığını ona arkadaşlık edip edemeyeceğimi sordu haliyle edebilirim dedim. Onun adına üzüldüm dışlanmak kadar kötüsü yoktur çünkü 8. sınıfta da ben yaşamıştım aynısını nasıl hissettiğini bilebiliyordum.
Okul bahçesinde bekliyorduk çünkü okuk açık olmasına rağmen içeri giremiyoduk kapalıydı kapı. Neden içeri almiyorlar ki? Çantalarımizi bırakıp tekrar aşağı inebiliriz yani bugün okulun ilk günü ve YER KAPMALİYİM tahmin edin nerde oturmak istiyorum tabi ki dee cam kenarı 2. sıra ah orası sanırım dünyanın en güzel yeri.
Ardından bir anons duyduk "herkes okul bahçesinde sıraya"
diğer sınıflar dizilirken biz 9lar tam bir karmaşa içerisindeyik ve bilin bu karmaşa yaşanırken kimle karşılaştım. Bersu Karaman. 8. sınıfta az getirmedi burnumdan artık üzerimde nasıl bir korku yarattiysa onun sesinden görünüşünden o kadar rahatsız oluyorum ki sesini duyunca bedenin uyuşuyor cidden ama.onunla karşılaşmamak için çabaladım, 9. sınıflar rastgele sıraya dizildi ve sol tarafıma geldi beni fark etmemesi için yanımdaki çocuğa dönük durdum umarım yanlış anlamadi :)
Daha sonra 9larda 9a,9b... öğrencilerinin ismi sayılarak yukarı çıkıyorduk.
Ve sonunda sınıfa çıktım.Bilim bakalım hangi sıraya oturdum :)
1. bölüm son
iyi okumalarr