Tidak sangka pula Malini ada anak muda yang lebih kurang sebaya denganya turut terlibat dengan orang orang dewasa yang telah menjadi teman teman kepada ibunya itu. Apa yang lebih hebat lagi, apabila anak muda tersebut telah turut menyetubuhi ibunya juga. Sama seperti mereka yang lain, Ibunya pun turut melayaninya juga. Mula mula Malini melihatnya, dia datang bertiga dengan lelaki lelaki yang Malini tidak kenal. Kemudian pada kehadiran yang berikutnya, dia telah datang hanya berdua sahaja. Tetapi selepas dari itu dia telah datang berseorangan pula. Memang tidak pasti samada dia telah berselisih faham dengan teman teman yang lain, atau kerana memang dia yang tidak mahu berkongsi dengan mereka semua.
Namanya Zack, dua tahun lebih tua dari usia Malini. Orangnya memang kacak. Penampilannya juga menarik dan bergaya. Wajahnya sentiasa kelihatan ceria dan sangat mudah terenyum. Malini sendiri pun terpikat dan terpesona bila memandangnya. Dia memang lain dari yang lain. Sekiranya semua teman lelaki ibu hanya akan datang pada hari hari bekerja biasa sahaja, tetapi Zack ini pula akan datang pada hari cuti hujung minggu, iaitu hari sabtu dan ahad. Sedang teman ibu yang lain datang dengan berkereta. Zack ini pula datang hanya dengan menaiki bas sahaja. Jika dikira ibu memang seperti tidak ada hari cuti atau rehat, kerana hampir setiap hari ada sahaja teman lelakinya yang datang.
Jika sebelumnya hari sabtu dan ahad adalah merupakan hari cuti untuk ibu, tetapi sejak kehadiran Zack ianya sudah tidak lagi. Hanya sekarang ibu sudah pandai memilih dan menetukan. Cuma lelaki yang dia suka sahaja yang dia terima, serta hari dan masa juga ibu yang tentukan. Ibu pun sudah tidak berahsia lagi dengan Malini. Malah dia akan mengajak Malini untuk turut sama berbincang serta meminta pendapat dalam setiap perkara yang mereka telah hadapi bersama. Ibu pun sudah tidak segan segan untuk memberitahu apa yang dia telah lakukan bersama dengan teman teman lelakinya itu. Jika Malini ada di rumah sekali pun, sekiranya dia berhajat untuk melakukan persetubuhan, dia akan tetap melakukannya juga.
Malah dia sering melakukannya di atas sofa ruang tengah sahaja, yang juga boleh di saksikan oleh sesiapa yang mahu melihatnya. Jika ada di rumah, Malini lah orang yang merupakan penonton setianya. Tidak perlu berahsia berahsia dan tidak perlu untuk bersembunyi sembunyi, boleh sahaja di saksikan secara nyata dan terang terangan. Namun selalunya Malini hanya dapat melihat yang selepas sahaja, ketika dia balik dari sekolah. Hanya ibuya sahaja yang tinggal dalam keadaan lena dan bertelanjang bulat. Dengan kedua dua kaki terkangkang, mendedahkan farajnya yang ternganga serta di penuhi dengan cairan putih, yang sebahagiannya pula telah pun meleleh di atas sofa.
Itulah yang sering Malini dapat saksikan. Hanya sekarang ini ibunya kelihatan bersih, tidak comot serta tidak bermandi dengan air mani seperti mana yang telah berlaku pada yang sebelum sebelumnya itu. Ini kerana ibu sudah memilih, hanya lelaki lelaki tertentu sahaja yang dia akan layan. Termasuklah budak yang bernama Zack itu. Hingga Malini merasa cemburu juga bila melihat ibunya melayan budak itu, kerana Malini sudah mula seperti suka pula dengannya. Dalam banyak banyak lelaki, hanya Zack seorang yang dapat hingga tidur dan makan minum di rumah mereka. Dia datang pada petang jumaat dan balik pada petang ahadnya.
Dalam banyak banyak lelaki, dia jugalah yang paling puas menikmati tubuh ibunya. Bermula dari malam sabtu, hingga keesokanya hari sabtu, membawa lagi ke malam ahadnya, dan terus hingga ke siang ahadnya. Pendek kata dalam tempuh itu, Zack setiasa melekap sahaja dengan ibunya. Waktu renggangnya hanya pada waktu makan dan untuk ke bilik air atau tandas. Selain itu mereka sentiasa ada bersama. Hingga yang membuat Malini merasa cemburu dan marah, apabila mereka berkurung di dalam bilik. Memang dia masih boleh juga untuk melihatnya ke dalam, tetapi kurang selesa dan agak menyusahkan.
Namun mujurnya pada malam tersebut tidak pula jadi yang seperti itu. Selepas selesai sahaja makan malam, Zack telah turut membantu, dengan membersih, mengemas, serta mencuci pinggan mangkuk yang telah di gunakan. Setelah semuanya siap, mereka pun sama sama duduk berehat di ruang tengah, sambil menonton televisyen. Dalam pada itu mereka juga turut berbual bual. Inilah buat pertama kalinya, Malini dapat duduk dan bersembang bersama sama seperti itu. Terasa juga kemesraannya, yang memang Malini tidak pernah rasa, terutama dari seorang yang bernama lelaki. Walaupun tidak seperti ibunya, yang sekurang kurangnya merasa juga di sentuh dan di pegang pegang.
YOU ARE READING
jejak ibu
Short StoryKesinambungan atau lanjutan dari cerita bertajuk " teman lelaki ibu."