~3~

208 15 4
                                    


***

-Boy Story-

Mesajlar

~The Gays~

Hwang Hyunjin: SIKLDIM AQ

Yang Jeongin: BENDE

Han Jisung: Me Too

Lee Know: bende sıkıldım

Han Jisung: sana sordukmu aq

Lee Felix: sakin ol jisung bebişim

Han Jisung: okey sakinim

Christopher Bang: aklıma bişi geldi

Hwang Hyunjin: neymiş o?

Christopher Bang: benim evime gelin yemek falan yeriz oyun oynarız
Film fln izleriz ama herkes gelsin

Lee Felix: olurr

Lee Know: olur fark etmez

Yang Jeongin: Harika olur

Hwang Hyunjin: felix geldiği için geliyorum

Kim Seungmin: olur tabi

Christopher Bang: Changbin Jisung?

Han Jisung: gelmiyorum ben size iyi eğlenceler

Seo Changbin:bende gelmiyorum takılın siz

Christopher Bang: hayır geliyosun changbin

Seo Changbin:gelmiyorum sanamı sorucam

Lee Know:changbin lütfen gelin siz olmadan ortamın tadı olmuyo jisung ben geliyorum diye gelmek istemiyorsa ben gelmem.

Han Jisung:...

------------------------------

Chan'dan

Bir şekilde herkesi gelmeye ikna etmiştim oyunları filmleri ve yiyecekleri hazırlamıştım uzun yalvarışlarımdan sonra changbin'i önden gelmesi için ikna etmiştim.

Changbin geldiğinde ikimizde suskun bir şekilde otururken changbin "neden benim önden gelmemi istedin" dedi soğuk bir şekilde,gülümseyip ona baktım ve "bir birimizi tanıyalım diye" dedim  "adımı ve yaşımı biliyorsun bende senin adını ve yaşını biliyorum bu yeterli" dedi ve sustu "ama en sevdiğin yemeği en sevdiğin rengi en sevdiğin ve en nefret ettiğin şeyi  bilmiyorum" dedim ve oflayıp
"sevdiğim bir yemek yok en sevdiğim renk gri en sevdiğim şey yanlız kalmak ve jisung en nefret ettiğim şey ise senin gibi tipler" dedi şaşkınlıkla bakıp "sevdiğin bir yemek yokmu cidden" dedim  "ben yemek yemem" dedi "ama bu sağlıklı değil hasta olursun" dedim ve oda gülümseyip "bana bir şey olmaz aşırı acıkırsam yiyorum zaten" dedi ilk defa gülümsesiğini görmüştüm ne kadarda tatlı gülümsüyordu "ee" dedim gülümsemeyi bırakıp "ne ee" dedi "benim sevdiğim şeyleri merak etmiyor musun" dedim oda "bunun umurumda olduğunu sanmıyorum ama çok istiyorsan söyle" dedi "a- peki o zaman en sevdiğim yemek kızarmış tavuk sanırım ımm en sevdiğim renk yok bütün renkleri severim en sevdiğim şeyler müzik dinlemek ve sen nefret ettiğim şey sevdiğim insanların kendilerinden nefret etmesi" dedim kafasını salladı "spor yapmayı sever misin" diye sordu "oh evet çok severim" dedim ve kaşları hafifçe havaya kalktı ve gözleri parladı "istersen hafta sonu birlikte spor salonuna gidelim sürekli yanlız gidiyorum" dedim ve biraz düşündükten sonra kafasını salladı "jisungla ne zamandan beridir arkadaşsınız" dedim "lise birinci sınıfta tanıştık" dedi  anlık durasadı ve devam etti "aslında tanışmamız şans eseriydi okulun arkasında ona zorbalık yapıyolardı ve onu kurtardım" dedi kafamı salladım ve "şey changbin tanışmamız pek iyi değildi şımardığım için üzgünüm sandığın gibi biri değilim cidden" dedim elini omzuma koyup "öyle olmadığını biliyorum yani benimle konuşmak için çabalıyorsun normalde her insana karşı soğuk oluyorum ve insanlar benimle konuşmuyor" dedi ve elini omzumdan çekti.

Fuck off | ChangChan |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin