Gözümün önünde başkalarıyla cilveleşen arkadaşım Hyunjin'e baktım. Oldukça mutlu gözüküyordu. Bense ortamı bozmamak için mutlu bir tavır takınıyordum. Eğer mutsuz olduğumu görürse bir arkadaş olarak endişelenecek, eve gitmek isteyip istemediğimi soracaktı. Böylelikle de ortama sıçmış olacağım.
Bakışlarımı onlardan çekip ortama döndürdüm. Kimisi sadece benim gibi oturup etrafı seyrediyordu, kimisi Hyunjin gibi birileriyle fingirdeşiyordu, kimileri ise pistte dans ediyordu. Elimde ki içkiyi hızla bitirip masaya bıraktım. Hyunjin'i sevmem bir şeyi ifade etmiyordu, istediğim kişiyle konuşabilir, birileriyle ben de fingirdeşebilirdim sonuçta değil mi? Belki birisi Hyunjin'i unutmama yardımcı olurdu.
Hyunjin'e bir şey demeden masadan kalktım ve insanların arasından geçip var taburelerinden birine oturdum. Benim birisinin yanına gitmeme gerek yoktu onlar zaten benim yanıma gelirlerdi.
Barmenden bir bardak içki isteyip parmaklarımla tezgahta ritim tutmaya başladım.
Hyunjin belki de gittiğimin farkında bile değildi. Olmasın farkında! Ne olacak ki?! Bana başka biri mi yok sanki!
İçkim gelince yarısını hızlı hızlı bitirdim. Çok geçmeden kadının biri yanıma gelmiş, kolunu omzuma atmıştı. Başımı kadına çevirip gülümsedim. Oldukça güzel bir kadındı. Kısa siyah saçları ve sade makyajıyla oldukça hoş görünüyordu. Üstelik çokça flörtözdü!
"Biraz benimle takılmaya ne dersin? Burada oldukça sıkıldım."
Konuşma tarzı şımarık liseli kızlara hiç benzemiyordu. Çoğu flörtöz ve cilveli kadınların öyle olduğunu düşünüyordum.
Omuz silktim.
"Takılalım. Bu arada bir sevgilin falan yok değil mi? Hiç dayak yemek istemiyorum."
Kadın kaşlarını çatıp hafiften alnıma vurunca ben de kaşlarımı çattım. Ne demiştim yahu?
"Sen kadınları ne sanıyorsun? Aptal mısın?"
Başımı yana eğip gülümsedim.
"Senden ve tüm kadınlardan özür dilerim. Sadece, kadınlar hakkında pek bir bilgim yok. Sadece gözlemlediklerim bunlardı."
Kadının yüzü yumuşayıp gülümseyince içkimden birkaç yudum daha alıp bardağı geri bıraktım.
"Sanırım bugün öğretmen olacağım. Daha sakin bir yere gitmek ister misin?"
"Neden olmasın?'
Sövmeyin Felixe tmmı
Hadi eyw