Aynı Rüya

17 0 0
                                    

Multimedya:Melek Arıkan

Her gece ama her gece aynı rüyayı görüyordu Melek.

2 senedir her gece durmadan aynı kabus aynı his. Öfke,nefret, sevgi,özlem... Hepsini babasına karsı bir arada hissediyordu.

Zaten annesi o küçükken ölmüştü. Şimdi de babası bırakıp gitmisti Melek i. Biricik Melek kızını. Bu düşüncelerle iyice daralmıştı evde Melek. Saate baktığında gece 3.buçuk olduğunu gördü. Üzerine bişeyler alıp dayısının yanına gitti. Dayısının yanında kalıyordu babası öldüğünden beri. Dayısı da sahip çıkmıyordu ki Melek e. Her gece içip içip eve gelir sızardı. Bir kaç kere dayak yemişti Melek ondan. Çare olarak da o gelmeden uyuyordu Melek. Dayısınn yanına gitti.

-Biraz hava alıcam ben dayı merak etme. Dedi.

-Hı. Demisti dayısıda.

Zaten neden merak etsin ki Melek i. Zaten merak edicek olsa her gece icip icip eve gelmezdi ki.

MELEK'TEN

Artık bu hayata dayanacak gücü kendim de bulamıyordum. Bu hayat öbce annemi sonra babamı nasıl aldıysa elimden sıra bana da gelecekti. Beni de alacaktı. Hoş alsa da artık bişey değişmez. Ne sevdiklerim ne de beni seven biri yoktu bu hayatta. Bazen babam guibi herseyi geride bırakıp, onun kendini attığı yerden bende kendimi atmayı düşünüyordum. Ama annem. Canım anneme ihanet edemezdim. Kıyamazdım kendime. Kendi canıma.

Gecenin 4 ü olmustu saat. Bense hala sokakta yürüyordum öylece caresiz, yorgun, bitkin..

Biraz daha dolastıktan sonra taksi durdurdum. Babamın öldüğü yere o uçuruma gitmeye babamla dertleşmeye ihtiyacım vardı.

Adresi verdikten sonra kafamı cama yasladım. Yavaş yavaş yağmur atmaya başlamıştı. Ônce düşündüm. Bu kıs gününde ne isim var orda diye ama sonradan buna çok ihtiyacım olduguna karar kıldım.

....

Cebimdeki son parayla taksinin ücretini ödedim ve indim taksiden. Babam ve annem olmadığı için her ay burs gibi bişey alıyordum sosyal hizmetlerden.

...

Uçurumun kenarına yaklaştım. Yağmur şiddetini arttırmıştı. İçimdekileri dökücektim babama. Ara ara yaptığım gibi. O anları hatırladıkça gözlerim dolmaya başladı.

-Neden babaaaa..! Neden bıraktın kızını. Neden beni bu hayatta yapayalnz bi başıma bıraktn kii...!?! Sensiz daha iyi olacagımı mı düşündün baba.! Ben sensiz artk nefes bile alamıyorum..! İlaçların etkisi dahi yok üzerimde baba..! Çok caresizim. Güçüm tükendi artık baba..! Nolur uyan gel sarıl bana kızım deee..! Kokunu doyasıya çekeyim icimeee ..! Nolur baba nolur...

Artık dizlerim beni daha fazla taşıyamadı ve dizlerimin üstüne çöktüm. Gözyaşlarım artık hıçkırıklara dönüşmüştü.

-Uyan babamm.! Seni çok özledim babam. Ama senden nefret ediyorum kalk da gör kızının şu halini be adam. Ne vardı beni bırakıp gidecekkk..!  Ne vardı söylesene.  Annemi mi özlemistin be babam. Bende cok özledim annemi seni. Bende geleyim mi yanına. Yanınıza ..

Yağmur gözyaşlarımı gizlemek istercesine hızlanmıştı. O kadar çok yagıyordu ki ..

Hıçkırarak ağladım ağladım ağladım ..

-Melek. Kızım yavrum.

-Babam sen mi geldin. Beni yalnız bırakmaya gönlün razı gelmedi dimi babam.

-Evet yavrum. Evet kuzum. Seni çok özledim. Keşke bu hatayı yapmasaydım. Keşke seni bırakıp gitneseydim be yavrum.

-Baba. Babam canım babam. Beni de götür yanında nolur babam. Bak artk dayanamıyorum. Bu yükü taşıyamıyor artk bedenim. Nolur babam. Beni de götür. Sizinle olayım bende. Annem sen ben mutlu olalım be babam.

Ağlıyordum. Öyle çok ağlıyirdum ki yağmuru hissetmemeye başlamıştım.

-Olmaz yavrum. Senin daha yaşacak günlerin var. Daha aşık olacaksın, evleneceksin çocuklarn olacak. Ama sen çocuklarına bizim yaptıgımızı yapma olur mu evladım. Onları koru sahiplen .. Şimdi gidiyorum. Artık üzülme. Üzülmene dayanamam yavrum.

Gitme baba gitme. Beni tekrar bırakıp da gitmeeeeeee..!

....

Ateşi çok yüksek. İğne yaptım. Birazdan düşer. Çok fazla ıslanmış.

Duyduğum seslerin kime ait olduğunu bulmaya çalışırken yavaşca gözlerim açıldı.

....

Yani şimdi ben EVDE MİYDİM.?

PEKİ YA BABAM.?

Merhabalar. İlk bölümle karşınızdayım. Aklımda güzel şeyler var. Umarım sizi de hayal kırıklığına uğratmam bu hikayeyle :) kendinize iyi bakın. Hoşcakalın..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tehlikeli OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin