Prológ

153 11 0
                                    

(Prosiim ignorujte chyby :))

,,Hey nejdeme behat??" Zavolala som Violett. ,,Ahoj miláčik za takých 10 minút vyrážam." ,,Okay idem ti oproti pa" vypla som hovor a obliekla som si šedé tepláky, biele tričko a tenisky na behanie. Vyrazila som z domu 9:45.

,,Ahoj miláčik, kam ideme?" Objala ma Violett kým som rozmýšlala čo jej odpoviem. ,,Ako vždy môžeme ísť cez lesík a potom do parku pri rieku" usmiala som sa na ňu. ,, Fajn tak ted pome" začali sme pomaly bežať hore kopčekom do lesíka. Do uší som si napchala slúchatká a pustila si náhodný výber pesničiek.

,,Uff dajme si pauzu nevládzem" smiala sa Violett a predklonila sa. Taktiež som zastavila a vydyhal sa. ,,už len dve minútky a sme v parku" pohli sme sa do predu krokom. Na začiatku parku sme sa rozutekali a bežali k rieke. Pri riečke vedie cestička okolo staršieho domčeka a tak sme sa vybrali k tej ceste. Zrazu sme prudko zastavili a pozerali sa na hrôzu pred sebou...

.................................................................................................................

Ahojteee takže toto je nový príbech ktorý písem spolu so sasemm (saš :'D) a dúfame ze sa vám bude páčiť :) a votes aj komenty veľmi potešia,a prosím napište do komentu aký máte dojem z prológu ;) ps: a ešte raz ignorujte chybyčký :D

Plot with mafiansWhere stories live. Discover now