1.časť

120 11 0
                                    


Hope's Pov.

Muž celý v čiernom prave podrezal nejakèho človeka. Úplne mi vyschlo v ústach, spravila sa mi veĺka gudža v hrdle a Violett na tom tiež nebola najlepšie. ,,Hope povedz mi že sa mi to len zdá, že je to len nočná mora..." ,,ja, on, ten muž prave zabil človeka, Violett zdrháme kým sa nedostaneme do sračiek" okamžite sme sa rozšprintovali ale to sme robiť nemali. Ten týpek nás zbadal. ,,K*rva utekaj!" Zakričala som na celú bledú Violett. ,, Ja nemôžem ja ďalej nevla......" ,,Waaaaaaa" zakričali s me obe naraz keď nás niekto chytil, obzrela som sa a bol to ten záhadný muž. Mami, oci milujem vás.... ,,Hope mám ťa moc rada" ,, aj ja teba" Muž mi dal niečo pod nos a už som len videla ako sa približujeme k luxusnej Audine....

***

Zobudila som sa až v nejakej veĺkej posteli vedľa Violett. Dopekla, myslela som si že budeme v nejakej zatuchnutej miestnosti , že nás znásilnia a potom zabijú a zahrabú niekam do lesa ako nejakè zviera... no zrejme som sa mýlila .... ,,Viol, hej vstávaj!" Pomykala som s ňou a ona sa pomrvila. Pozrela na mňa a skotúľala sa jej jedna slza po líčku, ani ja som nemala na mále a hneď by so sa rozplakala ..
,,Hey, kde to dopekla sme?" Spýtala sa s pomeszi vzlyky. ,,Netušim"poobzerali sme sa po miestnosti.

***

,,Hej Hood, Clifford nejakè suky ma videli" ,,čo?!" Zvolal jeden asi z tých dvoch. Okay už viem že asi Bossy Bossov sa volajú Hood a Clifford... načúvala som ďalej. ,,Ako ta niekto mohol vidieť? Mal si toho hajzla zabiť pri dome!" Rozzúril sa menej hruby hlas od toho druhèho. ,, Ja neviem ale dával som si pozor." Zamrmlal asi ten chlap čo nas chytil. ,, Vidím ako si si daaval k*rva pozor dop*če!" Prvý hrubý hlas hovoril nasrato a do niečoho kopol. ,, Čo mám s nimi spraviť páni?" ,,Zabi ich" povedal chladne 2 tenší hlas. Preboha je snami koniec. Pustila sa mi jedna slza. Čo teraz? ,,Hej nie, najprv sa pôjdem ja a Calum na ne kuknúť a potom keď začvirikajú tak povieme čo ďalej" ,,Hej Violett nesmieme o tom ani ceknúť" slabo prikývla a už sme počuli kroky. Zastátie a potom vtrhnutie do izby. ,, Hej šipkovè ruženky vstávajte..." povedal ten hrubší hlas čiže už viem že je farebnovlasí... zodvihli hlavu obaja a pozerali na nás s otvorenými papuĺkami. Na to že by som ich nemala rada sú až príliš pekný, a teraz nás idú títo sexy chalani zabiť no aspoň nebudem zabitá nejakým škaredým idiotom... ooo ten tmavší je krásny, pozriem jedným okom na Violett a pozerá na farebno vlasèho... ,,čo všetko ste videli?" Opýta sa farebmo vlasý. ,, Môžeme vedieť aspoň vaše mená?" ,,nie"povedal drzo tmavovlasí. ,,potom ty nemôžeš vedieť čo som videla" drzo som mu vľochla do tváre na čo sa len zamračil, asi by som mala zmeniť svoje správanie... ,,Hej, malička, nedovoĺuj si ... môžeš to horko oľutovať a teraz hovor" vpĺul mi do ksichtu. ,,potrebujeme vedieť mená.." pretočil očami a pozrel sa na toho druhèho. Ten tmavší prišiel bližšie ku mne. Páni ten je vysoký. Ako som cúvala dozadu nabúrala som do steny a už nebolo úniku. Cítila som jeho mentolový dych na mojom krku. ,,Tie sa nedozvieš, princezná" Naskočili mi zimomriavky po celom tele no teraz neviem či od toho že sa tak bojím alebo kvôli jeho blízkosti. Naklonila som sa k nemu, stúpila na špičky, pravú ruku som si prevesila okolo jeho krku a šepla mu do ucha. ,,Fajn, ty sa nedozvieš odomňa nič čo som videla" stuhol alebo navreli sa mu žily? Bol nehorázne sexy. Môj Bože. ,,Ale ak nám to nepovieš spravýme si z toho vlastný príbeh a neskončíte moc dobre." žmurkol na mňa a vrátil sa k farebno vlasému. ,,Fajn povedzte aspoň kto je Hood a kto je..." pozrela som sa na Violett. ,,Hmm Clifford?" pozreli sme na nich a obaja vypúlili oči. ,,Odkial dopekla..." ,,Odpovedz"

Calum's Pov.

To ako povedala Hood bolo neskutočne sexy. Nechápem prečo sa nás neboja.... Veď sme mafiáni. Nevadí.... to sa mi ešte nestalo. ,,Nepoviem ti nič ak mi nepovieš svoju story. ,,Faaaajn faaaajn tak ťa budem volať hmmm ,Hej ty Aziat," Čo to práve povedala?! ,,Čo som?!" ,,Aziat?" ,,Ešte raz ma tak pomenuješ si ma vážneže nepraaj! Som kiwi z Nového Zélandu" ,,Koho to trápi?" zdvihla obočie." ,,Okay hej vy dvaja prestante."!" povedal Michael a ďalej sme sa venovali k téme.

Hope's Pov.

,,Okay poviete nám prečo sme tu?!" ,, Obe ste videli niečo čo ste vidieť nemali" šplechol Michael a ja s Violett sme sa pozreli.

......................................................

ahooooooj tak a je tu prvá čásť nášho spoločnèho príbehu... dúfam že sa vám tento príbeh bude ĺúbiť... keby ste mohli zanechajte nejaký vote alebo komentík vaša sasemm :)

Plot with mafiansWhere stories live. Discover now