Biliyorum

45 3 0
                                    

Aslında seni hiç bırakmayacağım sözlerini verip de beni tek hatamda silmeyi nasıl becerdin? Hani gitmezdin? Hani ben istemesem bile yanımda kalacaktın? Bir söz vermek bu kadar mı basitti senin için? Zora gelip kaçmak,hani bana verdiğin sözler? Biliyorum, sen gitmek istedin ve gittin sadece. Gitmek isteyen insanın bahanesi çoktur bilirim, o insanın hayatından çıkmayı nasıl becerecekti ki başka? Umurunda değilim belki,ne yaptığımı bile merak etmiyorsun. Ya belki de unuttun beni.

Biliyorum terk eden insan arkasına bile bakmaz ama hasta olsam koşarak gelirdin dimi? Ya öleceğimi söylesem? Bak ben hastanedeyim dediğimde de yine mesaj atan sendin, ya telefonlarımı sürekli aramana ne demeli?

İllahi bir şey mi olması gerekiyor bana? Yanımda olman için hastanede mi olmam gerekli? Sağlamken neden yanımda değilsin ki? Neden uzaktasın sen? Asıl zor olan ne biliyor musun?

her anımda yanımda olmaman. Sadece bu acı veriyor artık bana. Sence de gitmek basitlik değil miydi? Unutursun demiştin ya, unutmak sandığın kadar kolay değil. Sen en sevdiğin giysin den vazgeçebiliyor musun? İşte bende senden vazgeçemiyorum. Keşke anlasan beni. Ama beni anlamanı beklemiyorum senden, eğer anlasaydın her anımda yanımda olmayı becerirdin. Kaçmak basitliktir, sen basit olmayı tercih ettin. Umarım çok değer verdiğin biri sana bunları yaşatır. Birini unutamamanın en derin acısını çekersin. Çok seven her zaman kaybeder belki ama sende, sende kaybedeceksin.

O zaman anlayacağını biliyorum, ancak her insan yaşattığını yaşadığında anlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayalet SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin